geen orgasme

06-07-2013 15:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik en mijn vriendin zitten met een probleempje. We hebben sinds een halfjaar een relatie en sindsdien dus ook seks. Het lijkt alleen alsof ze niet kan klaarkomen, van penetratie sowieso niet (maar dat lijkt me niet meer dan gewoon) maar van mond- of vingerwerk lijkt het ook niet te lukken. Ze heeft nog nooit een orgasme gehad, maar soms is ze er bijna, dan lijkt het alsof ze gaat komen maar dan wordt het hem toch niet. Alsof er een soort van barrière is waar ze doorheen moet. Is dit normaal? Moet je eerst jezelf leren wennen aan het gevoel o.i.d? Als man zijnde is het mij vreemd, vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie reacties

Alvast bedankt!
Kan. Hoe oud zijn jullie?
Tsjah. Dat weet ik ook niet hoe dat komt.

Misschien inderdaad toch het wennen?
Lukt het haar zelf wel? Of ook niet?

Misschien moet je het topic van gisteren ff doorlezen en vind je daar nog tips.
quote:lemersa schreef op 06 juli 2013 @ 15:13:Ze heeft nog nooit een orgasme gehad, maar soms is ze er bijna, dan lijkt het alsof ze gaat komen maar dan wordt het hem toch niet. Alsof er een soort van barrière is waar ze doorheen moet. Is dit normaal?Ja, als de sensaties nog onbekend (en dus een beetje eng) zijn voor haar zijn kan het zijn dat ze verkrampt ipv ontspant. Gaat ze ook haar adem inhouden?
Ik heb hetzelfde als jou vriendin, en ik denk dat jij maar beperkt hier wat aan kunt doen. Soms is hier gewoon niets aan te doen, soms wel, maar dan zal je vriendin zelf intensiever moeten masturberen, eventueel met vibrators en eventueel naar een seksuoloog. Ik weet niet of jouw vriendin wel of niet orgasmes kan krijgen met wat oefening, maar het enige wat jij kunt doen is zorgen dat er geen druk is en het fijn hebben samen in bed.
pluk de dag
probeer er eens een speelgoedje bij te gebruiken... eerst zij zelf aan de slag, en als t idd werkt es samen proberen.

ze is niet de enige bij wie dat de enige optie zou zijn.
Ik zou in ieder geval proberen niet gefixeerd te raken op het doel je vriendin een orgasme te bezorgen. Dat legt te veel druk en dat lijkt me zeker niet bevorderlijk.

Als je vriendin het zelf ook vervelend vindt zou ze contact op kunnen nemen met een sexuoloog. Ik heb begrepen dat die 'oefenprogramma's' aan kunnen bieden die uitkomst kunnen geven.
Probeer het eens met een vibrator erbij of met de handdouche. Dat is makkelijker en geeft meer prikkels, dan val je makkelijker 'over het randje' . Soms als je heel gespannen bent, zeker bij een onwennige partner, ben je te verkrampt en duurt het lang. Een speeltje helpt dan.
Thanks voor de tips! Ze heeft zelf door masturbatie ook nog nooit een orgasme kunnen krijgen, zij is 18 en ik 21. We proberen inderdaad niet de nadruk erop te leggen om dat doel te bereiken, maar t zou wel leuk zijn als het een keer zou lukken. Desalniettemin is de sex heel goed. Nogmaals bedankt!
Lijkt me zaak dat ze eerst zelf eens gaat ontdekken. Ik heb 40 jaar lang alleen maar zelf een orgasme kunnen realiseren, het is van de laatste jaren dat een man het voor elkaar krijgt. Ik zeg, geef haar een electronic tarzan kado, die heeft lekker veel mogelijkheden. En dan mag ze eerst zelf even experimenteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven