Gezondheid alle pijlers

Ziekjes.... :(

08-07-2013 16:49 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik ben 16 jaar en heb erg veel last van misselijkheid vooral 's ochtens duizeligheid buikpijn en rugpijn soms ook last van braken en ben vaak inneens heel moe meer mensen die er last van hebben of weten waar het mogelijk van zou kunnen komen?? Alvast Bedankt! XX
Hallo,

Allereerst zou ik je naam uit je post halen, want je bent, in combinatie met je nickname, niet anoniem meer.

Daarnaast heb ik een vraag: ben je seksueel actief (geweest)? Zo ja: doe een zwangerschapstest.

Zo nee: ga langs de dokter als dit blijft aanhouden. Misschien is het iets simpels als een lage bloeddruk, maar laat je in elk geval onderzoeken.
Dankjewel voor je reactie idd dat zou kunnen had ik nog helemaal niet aan ged8 de kans is niet groot maar toch :$ ik ga er gelijk een halen. Op hoop van zegen dan maar.
Kan zijn dat je wat slecht reageert op de warmte ineens. Kan je bloeddruk zijn, kan misschien ook Pfeiffer zijn of ijzer te kort.

Eet je verder wel goed en heb je een goed slaapritme? De laatste tijd wat last van stress gehad?

Als het aanhoudt even langs de huisarts voor een bloedtestje :-)
Ik help je hopen van niet, maar ik zou idd een zwangerschapstest doen. Is die negatief, ga dan even langs je huisarts.
Ik hoop voor je dat je zwangerschapstest negatief is. Maar dan heb je dat in elk geval uitgesloten.

Het beste test je met ochtendurine. Bij kruidvat heb je 2 testen voor 5 euro. Die zijn goedkoop en goed. Moet je morgenochtend even in een bekertje plassen. Zorg dat deze schoon is zonder zeepresten. Een wegwerp plastic bekertje is hier heel goed geschikt voor.

En als je niet zwanger bent, ga dan naar de huisarts. Succes!!
En laat je nog even weten hoe het is afgelopen?
Nou, beste allemaal na idd 2 zwangerschapstesten te hebben gekocht en van de stress niet te kunnen w88 tot morgen ochtend heb ik slecht nieuws blijk inderdaad zwanger te zijn en volgens de test al 12 weken?! ivm het slikken van de pil niks van gemerkt weet nu echt niet meer wat ik moet doen zoo radeloos...
Ben je een pil vergeten? Of ben je ziek geweest? Testen geven toch nooit meer aan dan 3 weken+??
blijkbaar deze wel weet het ook niet...

vergeten denk ik en we gebruiken ook altijd nog condoom dus snap er niks van
Denk je? Dat kun je toch zien aan je aantal pillen. Allemaal erg ongeloofwaardig.
quote:vogelbekdiertje schreef op 08 juli 2013 @ 17:43:

Denk je? Dat kun je toch zien aan je aantal pillen. Allemaal erg ongeloofwaardig.De zomervakantie is begonnen.
Verzin dan een geloofwaardiger verhaal.. Dom!
Onzinverhaal. Een test geeft maximaal 3+ aan. Ga een boek lezen.
In een half uur naar de winkel en terug, en 2 keer gepiest over het staafje??

Djees, wat zijn ze vlot in Noorwegen.
Het is weer vakantie hoor.

Ik hoop dat jij nog lang geen kinderen krijgt.
quote:Rara70 schreef op 08 juli 2013 @ 17:51:

In een half uur naar de winkel en terug, en 2 keer gepiest over het staafje??

Djees, wat zijn ze vlot in Noorwegen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:l.rovers schreef op 08 juli 2013 @ 17:41:

blijkbaar deze wel weet het ook niet...

Welnee.

Of je hebt niet goed gekeken en er stond 1-2 weken.

Of dit is een onzinverhaal.
Ach, voor een volgend meisje met zulke problemen heb ik in elk geval goed advies gegeven.
quote:l.rovers schreef op 08 juli 2013 @ 17:37:

heb ik slecht nieuws blijk inderdaad zwanger te zijn en volgens de test al 12 weken?! ivm het slikken van de pil niks van gemerkt weet nu echt niet meer wat ik moet doen zoo radeloos...

Stond er niet 1-2 weken??

(ik rek dit topic graag nog tot vrijdagmiddag)
En je moeder heeft nog niks door? (er vanuit gaande dat je nog thuis woont....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven