Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:pearssy schreef op 08 juli 2013 @ 17:47:

[...]

Daag me niet uit!! Leuk toch, dat een zelfde level toch iedere keer weer net anders is. Dat zou je toch niet merken als je het snel uitgespeeld had.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Hier level 421, ik heb er gewoon het geduld niet voor met die achterlijke draaikolken, het duurt me te lang, heb er even geen plezier meer in, geen goed idee die draaidingen, net als toen met die van kleur veranderende snoepjes, ook niet leuk. Ik hou van lekker doorspelen maar eerst die draaikolk, dan schudden want de draaikolk gaat precies op die ene staan die wel kan, nee, ik ga even een ccs vakantie houden. Helemaal nu ik lees dat 425 weer een horrorlevel is :-)
Ik zit in 410 en word helemaal gek. Wat is de truc?
quote:Bibbis schreef op 08 juli 2013 @ 19:15:

het duurt me te lang, heb er even geen plezier meer in, geen goed idee die draaidingen, net als toen met die van kleur veranderende snoepjes, ook niet leuk.

Helemaal met je eens.

Door die draaikolken vind ik er ook niet veel meer aan.

Ik denk niet dat ik 425 überhaupt ga halen, maar áls ik 'm haal en de volgende levels zijn weer met die wervelwinden, kap ik ermee.
en ik maar trots wezen dat ik level 164 heb gehaald... :-)
quote:yolo8 schreef op 08 juli 2013 @ 19:43:

Ik zit in 410 en word helemaal gek. Wat is de truc?

Die vond ik ook vreselijk ja.

Je hebt gewoon heel veel geluk nodig, een paar keer een goede combinatie waardoor er veel wordt weggevaagd.

Wat ook fijn is, is als die kloterige chocolademachine wordt afgesloten door een droprol. Natuurlijk voordat ie chocola heeft gespuwd, anders groeit het veld alsnog dicht.

Toen ik 410 haalde was ik euforisch.

Alleen wist ik toen nog niet dat daarna die kutdraaikolken kwamen....
Iemand tips voor 208, wat een ellende het is om te
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ach en wee hier op het topic en op de tablet...

Als ik het zo lees moet ik er tegen de tijd dat ik bij 410 ben mee stoppen, dan heb ik dus nog even...

Weet je wat ook uitermate k*t is? Als je heel lekker gaat, zelfs denkt: misschien kom ik deze keer in de buurt van oplossen, en er is zo'n klotebom die van geen kanten weg te spelen is!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Lotte35 schreef op 08 juli 2013 @ 19:51:

[...]

Helemaal met je eens.

Door die draaikolken vind ik er ook niet veel meer aan.

Ik denk niet dat ik 425 überhaupt ga halen, maar áls ik 'm haal en de volgende levels zijn weer met die wervelwinden, kap ik ermee.Ik ben het ook met jullie eens. De draaikolken maken het gewoon niet leuker op. Het is nu echt alleen maar geluk hebben. Merk ook dat mijn zin bijna verdwenen is. speel 's morgens een keertje en net nogmaals. En met die bommen ben je heel snel uitgespeeld. Het is er niet leuker op geworden.
Ik heb mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en een filmpje bekeken van 425. Hij is inderdaad walgelijk, hoe krijgen ze het verzonnen. Dat je een level niet meteen uitspeelt is juist wel leuk, maar je moet wel in de verte enigszins het idee hebben dat het in de toekomst eventueel zou kunnen lukken met een beetje mazzel .

Heel veel sterkte dames
Wat jammer dat die stomme draaikolken de lol in het spelletje verpesten. Heb ook even op YouTube gekeken, maar op deze manier is het inderdaad wel heel erg onvoorspelbaar geworden. Jammer.

Lady-V, heb je level 113 al? Ben er nu ook beland, maar kan pas vanavond weer spelen.
quote:Rifkaa schreef op 09 juli 2013 @ 08:45:

Lady-V, heb je level 113 al? Ben er nu ook beland, maar kan pas vanavond weer spelen.Yup. Hij is niet zo moeilijk, als de verpakte snoepjes maar een beetje aan de rechterkant willen vallen. Ik zit nu in 116, het was een zeer productieve dag gisteren, candycrushgewijs. Zeven levels gehaald, dat maak je niet elke dag mee .
Dus, resumerend: ik zit al een fijn poosje vast in level 213. Ik vind er niet veel meer aan op deze manier.

En als ik dan toch doorga, dan komen er nog ruim 200 levels met meer of minder frustratie, om dan in level 425 definitief de CCS-handdoek in de ring te gooien.

O joy.
Jeetje 213 al?! Knap hoor!

Ik heb dit spelletje een week geleden ontdekt en zit nu op 72 (na heeeel lang over level 70 te hebben gedaan)
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 juli 2013 @ 14:29:

[...]

Ik heb welgeteld één keer een filmpje gehad, en een keer dat ik een ander spelletje moest spelen om levens en lolliehamers te winnen. Voor de rest ben ik volledig afhankelijk van mijn geduld en de goedertierenheid van mijn FB-vriendjes.Levens kun je onbeperkt krijgen door de datum van je telefoon 1 dag vooruit te zetten, dan terug naar het spelletje waar je ziet dat je weer 5 levens hebt, dan weer terug naar datum en die weer terug zetten en dan weer naar het spelletje om die 5 nieuwe levens er weer doorheen te jagen.
Kent iemand ook nog tips om gratis aan lollyhammers en andere boosters te kunnen komen?
quote:Solomio schreef op 09 juli 2013 @ 08:57:

Dus, resumerend: ik zit al een fijn poosje vast in level 213. Ik vind er niet veel meer aan op deze manier.

En als ik dan toch doorga, dan komen er nog ruim 200 levels met meer of minder frustratie, om dan in level 425 definitief de CCS-handdoek in de ring te gooien.

O joy.My 2 cents.
quote:elninjoo schreef op 09 juli 2013 @ 09:05:

Kent iemand ook nog tips om gratis aan lollyhammers en andere boosters te kunnen komen?

Nee .

Die tip van die levens ken ik, maar ik speel alleen op mijn lappie (mijn telefoon is zo'n koelkast waarmee je alleen kunt bellen en sms'en).

En mensen die op een lappie spelen worden zwaar gediscrimineerd: zo raak je ook de levens die je van anderen krijgt meteen weer kwijt als je per ongeluk al 5 levens had. Het is gemeen. Gemeen, zeg ik je!
quote:pearssy schreef op 09 juli 2013 @ 09:07:

[...]

My 2 cents.Probleem is: wat moet ik de hele zomervakantie doen als ik stop met CCS?
quote:Solomio schreef op 09 juli 2013 @ 09:13:

[...]

Probleem is: wat moet ik de hele zomervakantie doen als ik stop met CCS? Moeilijk moeilijk moeilijk. Je hebt in ieder geval wat afleiding van je wekelijkse bijeenkomst van de Candycrushed Anonymous. Maar voor de rest weet ik het ook niet.
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 juli 2013 @ 09:09:

[...]

Nee .

Die tip van die levens ken ik, maar ik speel alleen op mijn lappie (mijn telefoon is zo'n koelkast waarmee je alleen kunt bellen en sms'en).

En mensen die op een lappie spelen worden zwaar gediscrimineerd: zo raak je ook de levens die je van anderen krijgt meteen weer kwijt als je per ongeluk al 5 levens had. Het is gemeen. Gemeen, zeg ik je!Werkt die datum verzetten niet op je laptop?
quote:elninjoo schreef op 09 juli 2013 @ 09:17:

[...]

Werkt die datum verzetten niet op je laptop?Nee, dan gaat facebook over zijn nek en dan kan ik alsnog niet spelen. Iets met een antivirusprogramma. Maar ik overleef het wel hoor.
Goed om te horen dat 113 goed te doen is. Heb ik iets om naar uit te kijken vandaag.

En dat van dat onbeperkt nieuwe levens klinkt verleidelijk, maar ik denk dat het beter is om het niet te weten.

Alakia, hoe gaat jouw 147? Schiet echt geen reet op voor mij!

Elninjoo, in een week tijd 72 levels gespeeld? Wauw!
Ik vind ook dat ze de Candy Crush app eens moeten updaten, ik ben benieuwd hoe 410 gaat op m'n telefoon, want sommige levels zijn beduidend makkelijker op m'n telefoon dan op facebook.

En die draaikolken heb ik even op youtube bekeken. Ik werd misselijk. Klotespel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven