BH zonder beugel
dinsdag 9 juli 2013 om 20:52
Maandag heb ik 3 winkels bezocht op zoek naar een nieuwe BH ter vervaging van mijn zeer geliefde maar zeer versleten exemplaar:
een voorgevormde BH zonder beugel.
Echter zijn deze tegenwoordig niet meer te vinden in mijn cupmaat: 75-80C (sommige merken D). Altans niet in de winkels waar ik ben geweest (Livera, V&D) Wel iets anders gekocht maar toch zoek ik nog een echte vervanging.
Wie heeft er tips?
Een BH zonder vulling en beugel kan ook maar dat zijn vaak sportbh's (niet sexy), bh-topjes (komen lelijk boven sommige shirtjes uit) of erg duur (35 euro voor een BH vind ik toch wel veel).
een voorgevormde BH zonder beugel.
Echter zijn deze tegenwoordig niet meer te vinden in mijn cupmaat: 75-80C (sommige merken D). Altans niet in de winkels waar ik ben geweest (Livera, V&D) Wel iets anders gekocht maar toch zoek ik nog een echte vervanging.
Wie heeft er tips?
Een BH zonder vulling en beugel kan ook maar dat zijn vaak sportbh's (niet sexy), bh-topjes (komen lelijk boven sommige shirtjes uit) of erg duur (35 euro voor een BH vind ik toch wel veel).
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 9 juli 2013 om 21:04
Ik kijk altijd bij de V&D(sale) daar zag ik laatst witte,zwarte en huidskleur grote maten zonder beugel(geen leuke kleurtjes).Persoonlijk lijkt zonder beugel mij niets bij een goede bh doet een beugel geen pijn.Ik heb het idee dat als ik een bh zonder beugel aan zou doen dat ik hang tieten heb.
Heb trouwens ook op de markt voor ¤3,50 een bh gekocht niet de aller beste kwaliteit maar wel leuke kleurtjes en met kant voor een maandje of op vakantie.
Heb trouwens ook op de markt voor ¤3,50 een bh gekocht niet de aller beste kwaliteit maar wel leuke kleurtjes en met kant voor een maandje of op vakantie.
dinsdag 9 juli 2013 om 21:07
quote:Yvonne77 schreef op 09 juli 2013 @ 21:04:
Zit hier misschien iets tussen? http://www.livera.nl/page/product_search_results#results=32&q=voorgevormde bh
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Eeehm... Dat is allemaal met beugel. Livera heeft maar twee bh's zonder beugel op de site staan.
Zit hier misschien iets tussen? http://www.livera.nl/page/product_search_results#results=32&q=voorgevormde bh
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Eeehm... Dat is allemaal met beugel. Livera heeft maar twee bh's zonder beugel op de site staan.
dinsdag 9 juli 2013 om 21:09
dinsdag 9 juli 2013 om 21:12
dinsdag 9 juli 2013 om 21:17
dinsdag 9 juli 2013 om 21:23
dinsdag 9 juli 2013 om 21:26
dinsdag 9 juli 2013 om 21:26
quote:Frizzy schreef op 09 juli 2013 @ 21:21:
Is een ander (goed passend!) model geen optie?
Daarom heb ik ook in ieder geval een ander gekocht maar ik ben benieuwd of ze nog bestaan.
Freya heeft ze trouwens wel dus kennelijk bestaan ze wel voor grotere cupmaten
Is een ander (goed passend!) model geen optie?
Daarom heb ik ook in ieder geval een ander gekocht maar ik ben benieuwd of ze nog bestaan.
Freya heeft ze trouwens wel dus kennelijk bestaan ze wel voor grotere cupmaten
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.