Arganolie
donderdag 11 juli 2013 om 14:08
donderdag 11 juli 2013 om 14:22
donderdag 11 juli 2013 om 15:24
quote:Koettie schreef op 11 juli 2013 @ 14:24:
Voor je huid in de zon.. nee, dat zou ik lekker laten liggen.
Voor je haar is het een godswonder. Probeerde uit wanhoop shampoo en cremespoeling met arganolie. Hemels spul, mn haar is zijdezacht.
Ik heb droog en pluizig haar. Daar is het dus goed voor?
Hoe gebruik je het... gewoon op droog haar?
Heb je een link naar een webshop?
Voor je huid in de zon.. nee, dat zou ik lekker laten liggen.
Voor je haar is het een godswonder. Probeerde uit wanhoop shampoo en cremespoeling met arganolie. Hemels spul, mn haar is zijdezacht.
Ik heb droog en pluizig haar. Daar is het dus goed voor?
Hoe gebruik je het... gewoon op droog haar?
Heb je een link naar een webshop?
donderdag 11 juli 2013 om 16:20
Ik gebruik dagelijks arganolie voor m'n huid, haar en nagels. Twee jaar geleden mee begonnen. Na een tip van een vriendin, die arganolie verkoopt. Ik heb kort na het gebruiken van arganolie, al m'n dure cremetjes weggegooid en geen spijt van gehad. Krijg veel complimenten over m'n huid, dit terwijl ik veertiger ben.
Goede arganolie is best kostbaar, maar verdient zichzelf terug als je geen dure cremetjes meer koopt. En pas op voor namaak arganolie. Goede arganolie zit altijd in een donkere fles.
Wil je een goed verkoopadresje dan moet je me ff een privebericht sturen. Groetjes
Goede arganolie is best kostbaar, maar verdient zichzelf terug als je geen dure cremetjes meer koopt. En pas op voor namaak arganolie. Goede arganolie zit altijd in een donkere fles.
Wil je een goed verkoopadresje dan moet je me ff een privebericht sturen. Groetjes
donderdag 11 juli 2013 om 21:20
quote:happyhousewife schreef op donderdag 11 juli 2013 16:20 Ik gebruik dagelijks arganolie voor m'n huid, haar en nagels. Twee jaar geleden mee begonnen. Na een tip van een vriendin, die arganolie verkoopt. Ik heb kort na het gebruiken van arganolie, al m'n dure cremetjes weggegooid en geen spijt van gehad. Krijg veel complimenten over m'n huid, dit terwijl ik veertiger ben.
Wil je mij een bericht sturen?
bergje65@hotmail.com
Thanks
Wil je mij een bericht sturen?
bergje65@hotmail.com
Thanks
vrijdag 12 juli 2013 om 00:28
Happyhousewife, ik wil ook graag jouw adresje voor goede arganolie. Ik koop hem nu online en ben heel blij met de werking. Het doet wonderen voor mijn haar. Maar de fles is gewoon doorzichtig, niet donker. Wel 100% pure arganolie staat er op. Maar ben toch benieuwd naar die jij gebruikt. Email kerplunk22 apenstaartje gmail punt com.
vrijdag 12 juli 2013 om 00:31
quote:Kerplunk schreef op vrijdag 12 juli 2013 00:28 Happyhousewife, ik wil ook graag jouw adresje voor goede arganolie. Ik koop hem nu online en ben heel blij met de werking. Het doet wonderen voor mijn haar. Maar de fles is gewoon doorzichtig, niet donker. Wel 100% pure arganolie staat er op. Maar ben toch benieuwd naar die jij gebruikt. Email kerplunk22 apenstaartje gmail punt com.Hoe gebruik je die olie? Voor het wassen laten intrekken? Of tussendoor op droog haar?
vrijdag 12 juli 2013 om 08:26
maandag 15 juli 2013 om 09:54
Ik heb de olie ondertussen gekocht. Bij de tuinen. Een donker flesje pure olie (het ruikt niet lekker) met een pipetje.
Een paar dagen gebruikt en het is super. Mn pluizige haar is zachter en het krult mooier. Het is niet meer dof en droog. Ik gebruik het voor het wassen, maar ook een paar druppeltjes in de punten overdag.
Mijn haar wordt er niet vettig of zwaar van. Ik heb het gisteravond ook op mn gezicht gedaan.... heerlijk!
Een paar dagen gebruikt en het is super. Mn pluizige haar is zachter en het krult mooier. Het is niet meer dof en droog. Ik gebruik het voor het wassen, maar ook een paar druppeltjes in de punten overdag.
Mijn haar wordt er niet vettig of zwaar van. Ik heb het gisteravond ook op mn gezicht gedaan.... heerlijk!
maandag 15 juli 2013 om 10:11
Ik ken die olie niet maar toevallig zag ik het bij de reclame. Geen idee of dit een goeie is of niet maar tien euro valt mee?
http://www.groupdeal.nl/9 ... nzend-haar.html?src=TMGHD
http://www.groupdeal.nl/9 ... nzend-haar.html?src=TMGHD
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 18 juli 2013 om 09:20
quote:Kerplunk schreef op 12 juli 2013 @ 00:28:
Happyhousewife, ik wil ook graag jouw adresje voor goede arganolie. Ik koop hem nu online en ben heel blij met de werking. Het doet wonderen voor mijn haar. Maar de fles is gewoon doorzichtig, niet donker. Wel 100% pure arganolie staat er op. Maar ben toch benieuwd naar die jij gebruikt. Email kerplunk22 apenstaartje gmail punt com.
Ik heb ook gewoon arganolie in een doorzichtig flesje, en volgens mij is het wel de goede..
Maar heb je toch een bericht gestuurd happyhousewife
Ik heb ook gewoon arganolie in een doorzichtig flesje, en volgens mij is het wel de goede..
Maar heb je toch een bericht gestuurd happyhousewife
maandag 9 september 2013 om 10:12
Waarom is arganolie alleen 'echt' als het in een donker flesje zit? Ik heb nu de arganolie van dr. organic. Zowel het flesje speciaal voor je haar, want daar zitten nog extra toevoegingen (voor als je een stijltang gebruikt) in en 1 flesje helemaal puur. Ook de shampoo en conditioner heb ik er van.
Ik hoorde het de laatste tijd zo vaak voorbij komen dat het goed zou zijn voor huid en haar dat ik het ook eens wilde proberen.
Nou, het werkt dus echt! Mijn haar is heerlijk zacht.
Ik hoorde het de laatste tijd zo vaak voorbij komen dat het goed zou zijn voor huid en haar dat ik het ook eens wilde proberen.
Nou, het werkt dus echt! Mijn haar is heerlijk zacht.