Gezondheid alle pijlers

Bietensap

17-01-2013 20:25 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen bietensap gekocht. Is de schuld van het forum, want iemand had geschreven dat het wonderen had gedaan voor haar huid, en toen ik googlede zag ik dit.

Ik heb een lastige huid en de laatste tijd wordt het weer erger onder invloed van hormonen. Volgens mij heb ik iets nodig wat zuivert, en dat wordt dus elke dag een glaasje bietensap.

Is er nog iemand die ooit dit briljante idee had en er iets over wil vertellen? Of beter nog: wie doet er mee?
Ik had chioggia bietjes in mijn deli-eco-bio pakket. Die zijn rood/wit gestreept van binnen. Gejuiced met twee sinaasappels en wat gember en dat gaf een heerlijk romig roze sapje.
Ook even een update van mijn kant. Na ongeveer twee maanden bietensap drinken en drie cyclussen verder, kan ik zeggen dat ik daadwerkelijk verschil merk.

Mijn huid is een stuk rustiger, decolleté en rug is zo goed als 'schoon'. Op mijn gezicht heb ik nog wel eens een pukkeltje, maar stelt, in verhouding, niet veel voor, ik ben blij! :D Wel nog een ecxeem-aanval gehad, maar die was wel te verklaren

Ik sla nu wel eens een dag over met bietensap en dat gaat ook prima.

Hoe staat het bij jullie?
Ook nog steeds erg goed! Alleen als ik me niet aan mijn dieet hou (dus iets eet waar ik acne van krijg) dan is het sap er niet tegenop gewassen en reageert mijn huid.

Ik loop alleen tegen de lastigheid aan van op vakantie gaan. Geen idee hoe ik dat oplos.
Dat is wel lastig inderdaad, iig de dingen vermijden waar je acne van krijgt. Helaas ben ik nog niet aan de macawortel begonnen, dus daar kan ik je nog niks over vertellen
Ja ik dacht misschien van die huid, haar en nagel pillen halen ofzo. Wel echt jammer, pukkels op vakantie.
Nou ik ben weer begonnen met het drinken van bietensap, mijn huid is weer een ramp tegenwoordig.. :(

Ik vind de smaak helemaal niet vies trouwens en drink het gewoon lekker bij mijn avondeten of gewoon zo, als ik dorst heb.

Zit er eigenlijk een maximum aan, wat je per dag mag drinken?
Geen idee of er een maximum is. Ik drink nooit meer dan een glas.
En hoe lang drink jij het dan al Frizzy? Merk je echt verschil?
Sinds de start van dit topic. En ja ik merk echt verschil. Als ik me aan mijn dieet hou én m'n sap drink is m'n huid echt mooier dan ooit.
Ok, ik probeer dus wel minder melkproducten te drinken/eten, verder volg ik geen dieet.. Wat voor dieet volg jij dan, als ik vragen mag? En je merkt ook verschil als je een paar dagen geen bietensap drinkt?
Ja dat merk ik.

Ik heb een 'persoonlijk' dieet, vastgesteld door een acne instituut.
Ok duidelijk, thx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven