Bietensap
donderdag 17 januari 2013 om 20:25
Ik heb vanmorgen bietensap gekocht. Is de schuld van het forum, want iemand had geschreven dat het wonderen had gedaan voor haar huid, en toen ik googlede zag ik dit.
Ik heb een lastige huid en de laatste tijd wordt het weer erger onder invloed van hormonen. Volgens mij heb ik iets nodig wat zuivert, en dat wordt dus elke dag een glaasje bietensap.
Is er nog iemand die ooit dit briljante idee had en er iets over wil vertellen? Of beter nog: wie doet er mee?
Ik heb een lastige huid en de laatste tijd wordt het weer erger onder invloed van hormonen. Volgens mij heb ik iets nodig wat zuivert, en dat wordt dus elke dag een glaasje bietensap.
Is er nog iemand die ooit dit briljante idee had en er iets over wil vertellen? Of beter nog: wie doet er mee?

zondag 17 maart 2013 om 22:39
Ook even een update van mijn kant. Na ongeveer twee maanden bietensap drinken en drie cyclussen verder, kan ik zeggen dat ik daadwerkelijk verschil merk.
Mijn huid is een stuk rustiger, decolleté en rug is zo goed als 'schoon'. Op mijn gezicht heb ik nog wel eens een pukkeltje, maar stelt, in verhouding, niet veel voor, ik ben blij!
Wel nog een ecxeem-aanval gehad, maar die was wel te verklaren
Ik sla nu wel eens een dag over met bietensap en dat gaat ook prima.
Hoe staat het bij jullie?
Mijn huid is een stuk rustiger, decolleté en rug is zo goed als 'schoon'. Op mijn gezicht heb ik nog wel eens een pukkeltje, maar stelt, in verhouding, niet veel voor, ik ben blij!

Ik sla nu wel eens een dag over met bietensap en dat gaat ook prima.
Hoe staat het bij jullie?
zondag 17 maart 2013 om 22:44

donderdag 11 juli 2013 om 16:33