Gezondheid alle pijlers

Bietensap

17-01-2013 20:25 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen bietensap gekocht. Is de schuld van het forum, want iemand had geschreven dat het wonderen had gedaan voor haar huid, en toen ik googlede zag ik dit.

Ik heb een lastige huid en de laatste tijd wordt het weer erger onder invloed van hormonen. Volgens mij heb ik iets nodig wat zuivert, en dat wordt dus elke dag een glaasje bietensap.

Is er nog iemand die ooit dit briljante idee had en er iets over wil vertellen? Of beter nog: wie doet er mee?
Oh, dan ga ik het ook maar eens proberen!

Even teruglezen hoe veel en welk merk hoor.
Half tot heel glas p/dag (opbouwen) en merk maakt niet uit, maar Zonnatura is het goedkoopst en bij de AH verkrijgbaar.
Dank je, ik ga morgen gelijk even kijken!
Ok... eindelijk maar toch; ik heb net een fles bietensap gekocht!!

Ik heb nog niet echt bijgelezen, zijn er nog do's en don'ts?

Mijn huid is momenteel echt dramatisch, evenals mijn haar dus het zal wel echt hormonaal zijn bij mij, pffffff
Ik heb ook een fles gekocht! En net een glas genomen. Vind het helemaal niet zo vies hoor. Maar ja, ik hou ook van tomatensap, dat vinden veel mensen ook heel vies.
Maakt het nou veel uit hoeveel je per dag drinkt?

Ik las enge verhalen over nitraat enzo....
Ruby, drinken met appelsap of een andere sap. Moet je even terug lezen.

Ik vind het ook niet zo vies. Maar ook niet lékker ofzo.
Klinkt erg goed die bietensap! Ik dacht probeer het ook, heb biologische voorgekookte bietjes gekocht voor in de blender. Maar dat is echt te vies :o!

Ik ga mss toch maar eens een pak proberen, naar eerst even checken hier: zitten daar kleine stukjes in of is het gewoon echt een drank?
Razzle je moet ook ongekookte bieten hebben! En nee het is gewoon echt sap, zonder stukjes.
Haha oké, ga ik dat eens proberen. Als ik het zo terug lees klinkt het ook wel een beetje dom! Haha!
Succes!

Ik heb het idee dat ik meteen verschil merk als ik een dag ben vergeten bietensap te drinken. Of zou dat psychisch zijn?
hoi meiden,

ik ben zo blij!!! na 1,5 jaar proberen heb ik net een positieve zwangerschaps test in mijn handen!!!! ik ben zwanger, ik kan het gewoon niet geloven!

maar nu de vraag, kan ik bietensap gemengd met appelsap blijven drinken nu ik zwanger ben?
Geen idee! Veel geluk met je zwangerschap.
Ook ik drink sinds iets meer dan een week bietensap. Iedere ochtend een half glas gemengd met een andere sap.

Ben het gaan drinken voor mijn huid. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik weer een hele onrustige, vette huid.

En wat een verschil met een week geleden! Of het daadwerkelijk de bietensap is, geen idee. Maar ik ben happy!
Wat goed! Ik heb me een paar keer niet aan mijn anti acne dieet gehouden en dat merk ik nu toch...
Ik zit ook al een week aan de bietensap en ik heb echt geen pukkel meer gekregen de afgelopen week..

Het werkt dus echt! Ik kon nergens iets vinden dat je het niet mag drinken tijdens de zwangerschap,dus blijf dat have glaasje smorgens lekker drinken..
Helaas, nu 1 fles op en nog geen veranderingen...
Ruby ann...ik merkte echt na 1,5 week het verschil nog even doorzetten.. :-)
Stan zei gisteren dat het zeker te weten helpt, hij vindt dat mijn huid er echt een stuk beter uitziet. Zeker nu ik ongesteld ben. Ik erger me alleen aan één puist.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ok, ik drink ook nog ff door dan....

Ik drink het trouwens gewoon verdund met water, half om half..
Ik drink het puur, ik vind het ook best lekker eigenlijk. Ik mag ook best tevreden zijn, één puist terwijl ik ongesteld ben. Oké, wel zo'n pijnlijke onderhuidse rakker, maar hij is alleen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wat een goed nieuws!
Ik vind het ook lekker! Heb het gisteren voor het eerst een keertje gemengd met appelsap en dat was ook lekker!

Mengen met water doe ik eigenlijk alleen omdat je het rustig op moest bouwen toch? En zo krijg ik dan ook genoeg vocht binnen.
Maar een ander sapje erbij is ook gezondheidstechnisch goed. Zie ergens in dit topic!
Ik ben bang dat ik de enige ben waarbij bietensap niet werkt..

heb een mega ontsteking (pukkel) op mijn wang en zelfs wat puistjes op mijn decollete, wat ik anders nooit heb...

Tweede fles bijna leeg en dan stop ik ermee helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven