Gezondheid alle pijlers

Bietensap

17-01-2013 20:25 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen bietensap gekocht. Is de schuld van het forum, want iemand had geschreven dat het wonderen had gedaan voor haar huid, en toen ik googlede zag ik dit.

Ik heb een lastige huid en de laatste tijd wordt het weer erger onder invloed van hormonen. Volgens mij heb ik iets nodig wat zuivert, en dat wordt dus elke dag een glaasje bietensap.

Is er nog iemand die ooit dit briljante idee had en er iets over wil vertellen? Of beter nog: wie doet er mee?
Maar dan moet je wel onwijs veel drinken zeg. Jee dan zou ik ertegenaan gaan hikken.
Mwah, je kan het sowieso langzaam doen en nu vind ik het niet eens zo vies. Misschien wen ik er al aan
Nou, jullie hebben me overtuigd. Ik zit nu echt aan de bietensap. Vind het trouwens helemaal niet vies, smaakt gewoon naar bietjes.

Ik ben echt benieuwd of mijn huid beter wordt en er meer energie door krijg.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mijn huid is bijna weer gaaf. Nog wat kleine oneffenheden (verstopte porie hier en daar) maar dat 'hoort' wel bij mij.

Zou het dan toch...?
Oh Mrs zie je nu pas hier. En?
Nou, ik heb weinig grote onstekingen op dit moment. Ik ben benieuwd of het zo blijft tot mijn menstruatie. Vandaag was de bietensap gewoon uitverkocht bij de Appie! Dus ik moet morgen voor de carnavalsoptocht nog ergens een fles zien te scoren. Maar meer energie kan ik niet zeggen, overigens.
Ik ga voor je duimen.
Ik heb een hele grote onderhuidse naast mijn kin, zo een die eigenlijk kostgeld zou moeten betalen omdat ie een hartslag heeft. Als ik maandag een fles bietensap kan scoren, ga ik gewoon stug door hoor. Ik laat me niet kisten door die etterbak.
Goed zo! En natuurlijk kun je die maandag scoren. Hij wist nog ff niet dat jij deze oorlog gaat winnen.
Zo, heb het door dit topic ook net in huis gehaald en ben benieuwd. Beste is eigenlijk 's ochtends drinken toch?
Zo, ik start vanaf morgenochtend! Ik heb vandaag twee flessen Zonnatura Bietensap in huis gehaald en dat was nog best een klusje, aangezien het echt overal was uitverkocht. Ik ga het rustig opbouwen door te beginnen met een half glaasje en na een week hoop ik het te hebben opgebouwd tot een glas per dag. Ik hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen na een poosje!
Dat hoop ik ook!

Hoe gaat het met de rest?
Eerlijk gezegd heb ik nog een flink onrustige huid, zo rond de eisprong heb ik normaal vooral veel puistjes op mijn voorhoofd en een paar grote rondom mijn kin en nu ook. Ik heb wel het gevoel dat mijn voorhoofd wel wat 'rustiger' is dan de vorige cyclus. Maar ik wacht af en ga geduldig door. Vind bietensap eigenlijk gewoon erg lekker.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 17 februari 2013 @ 16:00:

Eerlijk gezegd heb ik nog een flink onrustige huid, zo rond de eisprong heb ik normaal vooral veel puistjes op mijn voorhoofd en een paar grote rondom mijn kin en nu ook. Ik heb wel het gevoel dat mijn voorhoofd wel wat 'rustiger' is dan de vorige cyclus. Maar ik wacht af en ga geduldig door. Vind bietensap eigenlijk gewoon erg lekker. Hoe lang ben je nu bezig?
Twee weken onderhand toch?
Over een dikke week steekt de PMS weer de kop op, ben wel heel benieuwd hoe het dan gaat. Meestal heb ik de dag voordat ik ongesteld wordt een puntgaaf huidje en de dag daarop een ware puistenexplosie...
Geen idee, haha! Hoop dat je nog meer verbetering zult merken.
Ik ook, want als de bietensap niet werkt, zal ik moeten wachten op de overgang.
En die geeft je garanties?
Nou na het lezen van dit hele topic heb ik net snel bij de supermarkt 2 flessen bietensap gekocht.

Heb sinds ik 1,5 jaar geleden met de pil ben gestopt echt heel erg last van puistjes.

Ik heb net mijn eerste glas opgedronken, ik drink het met een rietje dan proeft het iets minder vies...

Ben echt heel benieuwd of gaat helpen, heb werkelijk alles geprobeerd de afgelopen 1,5 jaar.
Ik hoop het voor je banaantje!
Ik hoop dat ik toch na de overgang wel verlost ben van die puisten? Als ze dan niet weg zijn, ben ik een 50-plusserT met een puberhuid, dat kan toch niet? Lijkt me heel raar om met zijn 55 nog steeds staan te knijpen voor de spiegel. Dan kan ik verdorie wedstrijdje etter spuiten met mijn puberzoon doen.
Dat acne bij een puberhuid hoort is natuurlijk een achterhaald idee. Er zijn zoveel volwassenen met acne.
Ik heb geen acne, maar wel een erg onrustige huid. Snel rood, vlekjes en pukkeltjes en heel droog. (beetje rosacea denk ik). Zou het daar ook goed voor zijn?
Dacht ik wel Liv. Heb ergens gelezen over iemand met soortgelijke klachten en daar had het een positieve werking op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven