Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
vrijdag 12 juli 2013 om 10:31
Ja via dat pop-up scherm, geef je niet van je eigen, dat scheelt weer . Hmmm, toeval dat we op ipad zitten en allebei hetzelfde hebben. Dan zouden er toch meer spelers die op een ipad zitten het moeten hebben. Denk niet dat wij de enige 2 zijn op een ipad. Mijn man speelt op een iphone en die heeft het ook. Dus apple es aan zn jasje trekken denk ik.
vrijdag 12 juli 2013 om 10:34
Ik heb net eindelijk level 208 achter de rug! Het lukte me maar niet en ik werd er maar chagerijnig van!! Heb het een dag niet gedaan en prompt vanochtend lukte het me!!
Valt het jullie ook op, dat wanneer je naar een nieuw level gaat de eerste keer spelen harstikke goed gaat, hebt nog maar een paar dingen nodig en dan staat alles ineens verkeerd!! Vaak denk ik Ooooooo het gaat lukken in 1x en dan lukt het toch niet. Alsof CC je lekker wilt maken!!
(Of ligt het aan mij,,,,,,, )
Valt het jullie ook op, dat wanneer je naar een nieuw level gaat de eerste keer spelen harstikke goed gaat, hebt nog maar een paar dingen nodig en dan staat alles ineens verkeerd!! Vaak denk ik Ooooooo het gaat lukken in 1x en dan lukt het toch niet. Alsof CC je lekker wilt maken!!
vrijdag 12 juli 2013 om 10:48
quote:moment schreef op 12 juli 2013 @ 10:34:
Hier ook, maar volgens mijn zoon komt dat doordat je de eerste keer nog niet nadenkt over wat je doet, omdat je nog niet precies weet hoe het level in elkaar zit.
Daarna ga je enorm je best doen en gaat het dus mis.
Hier ook, maar volgens mijn zoon komt dat doordat je de eerste keer nog niet nadenkt over wat je doet, omdat je nog niet precies weet hoe het level in elkaar zit.
Daarna ga je enorm je best doen en gaat het dus mis.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 12 juli 2013 om 10:55
vrijdag 12 juli 2013 om 12:12
Ik ben boos! Het zou toch fatsoenlijk zijn als je na een tijdrovend klotelevel als 133 (dat ik na ruim 2 weken heb gehaald) een paar makkelijke levels krijgt. Nee hoor, 134 is ook al zo'n poeplevel Negen van de tien keer gaat er zo'n klotebom af voordat de tijd om is, en als ik het dan een keer red tot het eind heb ik véél te weinig punten. Getverderrie!
vrijdag 12 juli 2013 om 13:49
quote:Ladida schreef op 12 juli 2013 @ 10:34:
Level 140 is ook best moeilijk! 3 x 99 kleuren, maar gelukkig is het geen stresslevel om te spelen en level zonder bommen en chocola Haha. Inderdaad, best relaxed om eens een keer vast te zitten in een level zonder bommen en chocola. Ik zit lekker op m'n gemakje wat te schuiven tot ik hem (hopelijk!) een keer haal.
Level 140 is ook best moeilijk! 3 x 99 kleuren, maar gelukkig is het geen stresslevel om te spelen en level zonder bommen en chocola Haha. Inderdaad, best relaxed om eens een keer vast te zitten in een level zonder bommen en chocola. Ik zit lekker op m'n gemakje wat te schuiven tot ik hem (hopelijk!) een keer haal.
vrijdag 12 juli 2013 om 14:00
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 juli 2013 @ 13:54:
Het moet nog een dagje duren. Dan gooi ik al mijn principes aangaande mijn praaivuzzie overboord en pleur ik mijn facebookaccount inclusief wachtwoord hier neer zodat Jan en Alleman voor me mag proberen level 117 te halen. Wat een poeplevel zeg.En zo'n heerlijk vooruitzicht dat ALS je dat level dan haalt (of hebt laten halen), dan volgt gewoon het volgende poeplevel.
Het moet nog een dagje duren. Dan gooi ik al mijn principes aangaande mijn praaivuzzie overboord en pleur ik mijn facebookaccount inclusief wachtwoord hier neer zodat Jan en Alleman voor me mag proberen level 117 te halen. Wat een poeplevel zeg.En zo'n heerlijk vooruitzicht dat ALS je dat level dan haalt (of hebt laten halen), dan volgt gewoon het volgende poeplevel.
Everything will be fine. Just not for you.
vrijdag 12 juli 2013 om 14:32
quote:kitty26 schreef op 12 juli 2013 @ 12:06:
Weer mn levens kwijt . Heb een mailtje gestuurt. Zodra ik antwoord heb hoor je het. Ik speel op een ipad2, jij ook appagante?
Goed ben je, Kitty! We wachten het af. Ja, ipad2.
Man heeft ook iPhone maar ja, of hij het probleem heeft zullen we nooit weten want hij speelt geen CC. Hij ziet mijn frustratie en hoort mij avond aan avond tieren, vloeken, schelden, radeloos snikken en wanhopig aan mijn haren trekken. Die houdt het dus gewoon maar bij een potje wordfeud of hooguit Ruzzle als hij eens echt uit de band wil springen....
Weer mn levens kwijt . Heb een mailtje gestuurt. Zodra ik antwoord heb hoor je het. Ik speel op een ipad2, jij ook appagante?
Goed ben je, Kitty! We wachten het af. Ja, ipad2.
Man heeft ook iPhone maar ja, of hij het probleem heeft zullen we nooit weten want hij speelt geen CC. Hij ziet mijn frustratie en hoort mij avond aan avond tieren, vloeken, schelden, radeloos snikken en wanhopig aan mijn haren trekken. Die houdt het dus gewoon maar bij een potje wordfeud of hooguit Ruzzle als hij eens echt uit de band wil springen....
vrijdag 12 juli 2013 om 14:41
quote:appagante schreef op 12 juli 2013 @ 14:34:
Ik zeg het jullie: in december zullen we op het journaal horen dat hét nieuwe woord van 2013 'poeplevel' is. Sinds dit topic een doodnormaal woord geworden.Was ik de eerste die het gebruikte? Het is mijn alternatief omdat ik niet met ziektes wil schelden. 'Klote' is eigenlijk al een stap te ver, maar zeker van toepassing op sommige levels.
Ik zeg het jullie: in december zullen we op het journaal horen dat hét nieuwe woord van 2013 'poeplevel' is. Sinds dit topic een doodnormaal woord geworden.Was ik de eerste die het gebruikte? Het is mijn alternatief omdat ik niet met ziektes wil schelden. 'Klote' is eigenlijk al een stap te ver, maar zeker van toepassing op sommige levels.
vrijdag 12 juli 2013 om 15:39
Nou, pas maar op want hier kom ik Betje
Bij hoge uitzondering....... Nog even en ik gooi deze k-u-t computer uit het raam. Wat een poep (had liever klote gezegd) level is dit. En ik zit midden in de inpakstress voor de vakantie en heb 2 kinderen om me heen die niet normaal tegen elkaar kunnen doen. Oh joy, het is hier gezellig! Not
Ik stop er gewoon mee. Ga eerst zen op vakantie en CC kan me even helemaal gestolen worden!
vrijdag 12 juli 2013 om 15:42
vrijdag 12 juli 2013 om 15:47
Ok, ok ik probeer het nog een keer op de tablet en dan stop ik er echt mee. Eventjes dan...... Hoezo verslaafd. En het level is gewoon ook niet leuk omdat het niet te doen is. Als je steeds een paar zetten tekort komt voor gelatine dan denk je nog dat je het ooit zal halen. Maar nu. 5, 5!!! van die stomme combinaties. Bah, bah. bah. bah!