Is dit geaccepteerd?
vrijdag 12 juli 2013 om 16:49
Hallo dames,
Ik wil even een beroep doen op jullie wijsheid en kennis. Ik heb een aantal jurkjes voor de zomer met dunne bandjes of in haltervorm, maar ik vind het niet prettig om dag in, dag uit een strapless bh te dragen. Ik vroeg me af of het tegenwoordig 'geaccepteerd' is om de bh hier onderuit te laten komen? Of zeggen jullie: niet doen?
Alvast bedankt voor jullie wijze raad!
Ik wil even een beroep doen op jullie wijsheid en kennis. Ik heb een aantal jurkjes voor de zomer met dunne bandjes of in haltervorm, maar ik vind het niet prettig om dag in, dag uit een strapless bh te dragen. Ik vroeg me af of het tegenwoordig 'geaccepteerd' is om de bh hier onderuit te laten komen? Of zeggen jullie: niet doen?
Alvast bedankt voor jullie wijze raad!
vrijdag 12 juli 2013 om 19:40
Smalle BH bandjes zichtbaar, wat is daar eigenlijk mis mee? Je geeft zelf aan het niet prettig te vinden met je Ecup om dag in, dag uit een strapless BH te dragen. Het gaat er toch om dat je Ecup borsten voldoende ondersteuning krijgen van 'n BH mét schouderbandjes, dat de bandjes ervan zichtbaar zijn is tegenwoordig volledig 'geaccepteerd' hoor.
zaterdag 13 juli 2013 om 10:42
Ik vind een normale bh onder een jurkje met haltervorm niet zo mooi, zou dan ook kiezen voor z'n bh. Maar als ik een hemdje aan heb en je ziet m'n bh bandjes een beetje, vind ik dat niet erg.
Ik heb gisteren toevallig een multi-way bh gekocht bij de Hunkemoller, zit bij mij perfect een gaan lang mee.
Ik heb gisteren toevallig een multi-way bh gekocht bij de Hunkemoller, zit bij mij perfect een gaan lang mee.
zaterdag 13 juli 2013 om 12:12