Mode & Beauty alle pijlers

Is dit geaccepteerd?

12-07-2013 16:49 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik wil even een beroep doen op jullie wijsheid en kennis. Ik heb een aantal jurkjes voor de zomer met dunne bandjes of in haltervorm, maar ik vind het niet prettig om dag in, dag uit een strapless bh te dragen. Ik vroeg me af of het tegenwoordig 'geaccepteerd' is om de bh hier onderuit te laten komen? Of zeggen jullie: niet doen?

Alvast bedankt voor jullie wijze raad!
Voor die jurken met haltervorm, dan kan je toch van die bhs kopen met bandjes die je vast kan maken in je nek?
Heb je cup H of cup A? Maakt nogal uit.
Ik vind het vreselijk lelijk als je BH-bandjes e.d. ziet bij blotere jurkjes of topjes.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Er zijn best wel wat bh's te krijgen waar je de bandjes op allerlei verschillende manieren vast te maken zijn. Dat zou ik eerder doen.
quote:Splinter_ schreef op 12 juli 2013 @ 16:52:

Heb je cup H of cup A? Maakt nogal uit.Ik heb iets groter dan gemiddeld, cup E.
En die met dunne bandjes valt dat niet over je BH bandjes dan? Anders valt het best mee met een BH er onder. Als het nu strapless jurkjes waren is het toch weer anders.

En anders heb je nog de doorzichtige bandjes..
Ik vind het er meestal gewoon niet uitzien zonder bh... jij wel?
quote:pejeka schreef op 12 juli 2013 @ 16:52:

Ik vind het vreselijk lelijk als je BH-bandjes e.d. ziet bij blotere jurkjes of topjes.En daar lig ik totaal niet wakker van. Ik hijs mijn voorgevel liever in een goede bh met bandjes, want ik vind strapless bij cup F helemaal niet fijn. Maar als het makkelijk op te lossen is met een andere bh zal ik dat altijd doen. Punt is dat je mijn bandjes toch altijd wel ziet, want ze zijn niet zo smal.
Sja, het hangt van verschillende dingen af natuurlijk. Een nep cup E zal steviger zijn dan een natuurlijk cup E. Ik zou het te groot vinden om zonder BH te lopen.

Inderdaad, er zijn genoeg BH´s met bandjes die je ´anders´ kunt dragen. Dat zou ik doen.
quote:eva-30 schreef op 12 juli 2013 @ 16:54:

En anders heb je nog de doorzichtige bandjes..Zijn die meer 'geaccepteerd' onder deze jurkjes dan normale bandjes?
Ik vind die doorzichtige bandjes echt zo lelijk. Het geeft toch niet als je je bh bandjes enigszins ziet? Zeker als de kleur van de bh past bij de jurk vind ik het geen vreemd gezicht.
quote:summer_love schreef op 12 juli 2013 @ 16:56:

[...]

Zijn die meer 'geaccepteerd' onder deze jurkjes dan normale bandjes?Mwoah....
Maar heb je niet zo'n bh? Kom je een heel eind mee denk ik.

(let maar niet op de muppet aan de rechterkant)

Bij een halterjurk moet je geen gewone bh dragen. Draag er dan ook 1 in de nek. Bij een jurkje met gewone dunne bandjes kunnen bh bandjes wel. Mits het niet van die super brede banden zijn. Trek desnoods een bh aan in de kleur vh jurkje. (als snap ik dat je waarschijnlijk geen 10 kleuren in de kast hebt)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb voor haltertopjes/jurken een speciale beha met van die bandjes die je dus ook als halter kunt dragen.

Onder een jurkje draag ik gewoon een beha, je kunt tegenwoordig ook losse beha bandjes krijgen.

Koop dus een beha met afneembare, op meerdere manieren te dragen bandjes en koop er wat losse bandjes bij in verschillende kleuren.

Zit je altijd goed. Behaloos zou voor mij geen optie zijn, ik heb cup D.
nee, ik vind het met iets grotere borsten niet mooi. multi-ways heb je ook bij bijv hema en hunkemoller, helemaal niet zo heel duur en oogt net iets verzorgder.
Zichtbare bh-bandjes is niet het toppunt van stijl, maar ik zie nou ook weer geen mensen lachen en wijzen als het gebeurt hoor.

Persoonlijk heb ik liever een kleine mode faux pas dan nekpijn, zeker als het warm genoeg is voor zomerjurken.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik zou gewoon aantrekken wat lekker zit.

Daar gaat het toch om?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
tegenwoordig kijkt niemand nog op van bh-bandjes die zichtbaar zijn, toch?

als het een beetje modieus is en assorti met de kleur van de jurk kan dat prima.
Ik heb die van de hunkemoller gekocht, zon zwarte met soort bloemen op de bandjes. Vreselijke bh, zit voor geen meter, zelfs met cup b. Ik zou als ik jou was een bh kopen waarbij je de bandjes eraf kan halen en je de bandjes op meerdere vast kan zetten. Zoals die multi-way bra
quote:summer_love schreef op 12 juli 2013 @ 16:53:

[...]

Ik heb iets groter dan gemiddeld, cup E.Dan zien die wiebelende bergen er echt niet uit zonder bh in een jurkje (heb zelf ook een E cup). Mensen worden echt zeeziek dan als ze daarnaar moeten kijken
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Gewoon investeren in een hele goede strapless bra en geen hunkemoller zooi aanschaffen
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
ik vind het niet erg om bh-bandjes te zien onder topjes of jurkjes met dunne bandjes. Bij mij zie je soms ook wel eens bh-bandjes en zo lelijk/storend vind ik het niet. Een strapless bh lijkt mij niet lekker zitten, zou de hele tijd bang zijn dat de bh afzakt (cup D) en dat je borsten te weinig steun krijgen.
Ik vind bij een jurkje met spaghetti-bandjes een bh echt prima kunnen. Ik doe ook juist altijd eentje in een totaal contrasterende kleur aan in plaats van in dezelfde kleur. Maar goed, heb nogal kleurrijke lingerie.

Met een halter zou ik idd geen bh doen, maar ik heb een b-cup, dus das wat anders, met E zou ik dat niet doen. Dan gewoon een halterbeha eronder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven