Mode & Beauty alle pijlers

Is dit geaccepteerd?

12-07-2013 16:49 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik wil even een beroep doen op jullie wijsheid en kennis. Ik heb een aantal jurkjes voor de zomer met dunne bandjes of in haltervorm, maar ik vind het niet prettig om dag in, dag uit een strapless bh te dragen. Ik vroeg me af of het tegenwoordig 'geaccepteerd' is om de bh hier onderuit te laten komen? Of zeggen jullie: niet doen?

Alvast bedankt voor jullie wijze raad!
koop zo'n bandana, met elastiek. Als je niet al te grote borsten hebt kan dat goed en ziet het er prima uit vind ik.

Ik heb er 2 in maatje s, en heb normaal maat m/38
.
oh zie nu pas dat je E-cup hebt. Nou ja, misschien heeft iemand anders er nog wat aan
.
Smalle BH bandjes zichtbaar, wat is daar eigenlijk mis mee? Je geeft zelf aan het niet prettig te vinden met je Ecup om dag in, dag uit een strapless BH te dragen. Het gaat er toch om dat je Ecup borsten voldoende ondersteuning krijgen van 'n BH mét schouderbandjes, dat de bandjes ervan zichtbaar zijn is tegenwoordig volledig 'geaccepteerd' hoor.
Maak je toch niet druk om wat anderen denken.. Als jij een strapless BH niet zo fijn vindt, dan draag je die toch niet. Over wat "geaccepteerd" is, heeft toch iedereen een andere mening.
Ik vind bh-bandjes onder spaghettibandjes totaal niet storend. Bij een halterjurk draag je natuurlijk een halter-bh. Zeker met cup E lijkt me dat een must, ik vind het met mijn D-cup een strapless bh een hele dag al helemaal niet fijn.
Grappig hoeveel mensen denken dat TO overweegt om überhaupt geen BH te dragen. Dat heeft ze namelijk helemaal niet gezegd.

(en maar goed ook met cup E )
quote:Éowyn_68 schreef op 12 juli 2013 @ 20:47:

Grappig hoeveel mensen denken dat TO overweegt om überhaupt geen BH te dragen. Dat heeft ze namelijk helemaal niet gezegd.

(en maar goed ook met cup E )

disclaimer: 't is vrijdagavond hè.
Ik vind een normale bh onder een jurkje met haltervorm niet zo mooi, zou dan ook kiezen voor z'n bh. Maar als ik een hemdje aan heb en je ziet m'n bh bandjes een beetje, vind ik dat niet erg.

Ik heb gisteren toevallig een multi-way bh gekocht bij de Hunkemoller, zit bij mij perfect een gaan lang mee.
quote:Éowyn_68 schreef op 12 juli 2013 @ 20:47:

(en maar goed ook met cup E )Precies. Zonder bh is hoe dan ook geen optie voor mij, dus geen zorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven