Friends gezocht - Eindhoven!
donderdag 11 juli 2013 om 17:30
Hi hi!
Vanwege het verbreken van mijn relatie ben ik op zoek naar leuke nieuwe vriendinnen in Eindhoven.
Bijna al mijn vriendinnetjes wonen samen en verspreid door het hele land dus ik zou graag in contact komen met meiden in Eindhoven om leuke dingen mee te ondernemen.
Ik hou van sporten, kletsen, fimlpjes kijken, theetjes drinken, drankjes doen, eten en stappen!
Lijkt het je leuk om een keer iets af te spreken let me know!
Groetjes
yes_sica
Ik ben btw 27 jaar en heb geen kids!
Vanwege het verbreken van mijn relatie ben ik op zoek naar leuke nieuwe vriendinnen in Eindhoven.
Bijna al mijn vriendinnetjes wonen samen en verspreid door het hele land dus ik zou graag in contact komen met meiden in Eindhoven om leuke dingen mee te ondernemen.
Ik hou van sporten, kletsen, fimlpjes kijken, theetjes drinken, drankjes doen, eten en stappen!
Lijkt het je leuk om een keer iets af te spreken let me know!
Groetjes
yes_sica
Ik ben btw 27 jaar en heb geen kids!
vrijdag 12 juli 2013 om 10:45
zaterdag 13 juli 2013 om 16:39
Heei all!
Ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten in regio eindhoven.
Ben zelf 26 geen kinderen en ook net een verbroken relatie.
Lijkt het je leuk om wat meervan me te weten te komen dn kan je me mailen op:
Aiksje-viva@hotmail.com
Liefs
Ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten in regio eindhoven.
Ben zelf 26 geen kinderen en ook net een verbroken relatie.
Lijkt het je leuk om wat meervan me te weten te komen dn kan je me mailen op:
Aiksje-viva@hotmail.com
Liefs
zondag 28 juli 2013 om 16:30
zondag 4 augustus 2013 om 21:09
Hey,
Top ik ben ook opzoek!
Ben 24 en studeer en woon in Eindhoven.
Klinkt heel herkenbaar, bij mij wonen er een aantal samen en de rest woont een uur van eindhoven af. Dus gaat altijd enorm veel plannen aan vooraf voordat er iets leuks gedaan kan worden.
Als jullie iets gaan doen, sluit ik me hier graag bij aan als het kan!
Top ik ben ook opzoek!
Ben 24 en studeer en woon in Eindhoven.
Klinkt heel herkenbaar, bij mij wonen er een aantal samen en de rest woont een uur van eindhoven af. Dus gaat altijd enorm veel plannen aan vooraf voordat er iets leuks gedaan kan worden.
Als jullie iets gaan doen, sluit ik me hier graag bij aan als het kan!
zaterdag 8 februari 2014 om 23:22
Hey Ladies,
Ik zie dat dit al een oude post is op het forum, maar ik ben wat rond aan het kijken had zelf een oproepje geplaatst, voor een leuke vriendin(nen) voor leuke (a la minute afspraakjes) en meiden dingen zoals terrasje, stapavondjes, samen koken enz.
Ik heb een aantal goede vriendinnen, maar bijna allemaal huisje, boompje, beestje en dan is afspraken plannen niet meer zo simpel en lekker spontaan. Jammer genoeg!
Ik ben zelf singel lady, no kids en woon in Veldhoven.
Mochten jullie meer willen weten mijn email adres is: gezelligheid2014@hotmail.nl
Misschien hoor ik van jullie
Ik zie dat dit al een oude post is op het forum, maar ik ben wat rond aan het kijken had zelf een oproepje geplaatst, voor een leuke vriendin(nen) voor leuke (a la minute afspraakjes) en meiden dingen zoals terrasje, stapavondjes, samen koken enz.
Ik heb een aantal goede vriendinnen, maar bijna allemaal huisje, boompje, beestje en dan is afspraken plannen niet meer zo simpel en lekker spontaan. Jammer genoeg!
Ik ben zelf singel lady, no kids en woon in Veldhoven.
Mochten jullie meer willen weten mijn email adres is: gezelligheid2014@hotmail.nl
Misschien hoor ik van jullie