Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Geef mij ook maar een punt van die taart, want ik heb net 425 gehaald! Ik ben nog licht ondersteboven, had er weinig al dan geen vertrouwen in. Ik heb het gehaald door drie extra zetten die ik van een Facebookvriend heb gekregen, ik had nog één zet over.....

Nu wachten op nieuwe levels.

Ik bid tot hogere machten dat er niet meer van die wervelwinden komen, maar ik vrees het ergste
Wauw ik heb een vruchtbaar candy crush dagje: zomaar 10 levels gehaald! Zo kan het dus blijkbaar ook. Zal wel zeer zeldzaam zijn ben ik bang..
Wow Lotte!!! Wat knap, het is echt een Walgelijk Level (weet ik van Youtube ).
Heerlijk om weer bij te lezen. Heb maar weer even pauze gehouden. Nu hier ff posten en schelden en dan hopen dat ik 213 eens ga halen.

Oké, komt 'ie.

Godsgloeiendegloeidende welke klootviool heeft dit hoerige tyfysteringlevel gemaakt? Die moet ik niet in een donker steegje tegenkomen. Shitschijtfucklevel. Ik Wil Het Halen! Nu! Vandaag nog ja!

Ik snap nu waarom mensen hatemail maken. Ik stuur gewoon die compilaties van hier naar ze toe. Pokkepleurissarsenweetikwatwensikzetoe.
Zo. Gehaald. Klaar.

Met lollyhamers en zoetekauwgebitjes. Dat dan weer wel... Máár! GEHAALD!!!!!

Op youtube kan je je levels terug vinden, met voorbeelden en cheat geloof ik. Heb ik van ccs, had een mail gestuurt over mn levens, maar krijg vage antwoorden terug. Zo onduidelijk ben ik toch niet

Op youtube je ccs level zoeken
Wauw ratteke, klagen helpt echt! Ik kom ook sreeds dichter in de buurt van dat level, heb er nu al zin in!
Bah bah bah wat een kut level is 275 toch. Waarom doe ik dit spel nog...
voor Lotte en Ratteke!

quote:Ratteke schreef op 13 juli 2013 @ 18:29:

Zo. Gehaald. Klaar.

Met lollyhamers en zoetekauwgebitjes. Dat dan weer wel... Máár! GEHAALD!!!!!

[afbeelding]

Ik ben dus te beschaafd, want ik ga hier niet zitten schelden en dan lukt het dus niet.

Jammer hoor, heel jammer.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Beschaving is des duivels oorkussen Solo.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 juli 2013 @ 22:13:

Beschaving is des duivels oorkussen Solo.Ik zal er mee moeten leren leven.
Sterkte.

Ik zit nu in 121. Een heel fijn tijdlevel, met een opgesloten bom als kers op de taart. Het voordeel is dan wel weer dat ik mijn vijf levens er in no time doorheen gedraaid heb zodat ik meer tijd overhou voor leuke dingen.
Rifkaa, bedankt!

Speelde net nogmaals 425, om te kijken of het nog een keer lukte.

In de verste verte niet!

Het is puur geluk geweest, wat ik je brom.
Jaaaa gehaald!!! Jippie! 147 eindelijk.... weltrusten!
Ha Lotte, ook gehaald! jippie!! Ook een applausje voor iedereen die weer een rotlevel gehaald hebben!

Ik heb ook nog een paar keer 425 gespeeld en inderdaad, ik kom ook niet in de buurt. Ik ben ook bang dat die stomme dingen terugkomen.
SofiaLaLa, gefeliciteerd!!!

Ik zit nog steeds te schuiven in 140. Inmiddels iets minder relaxed.
quote:SofiaLaLa schreef op 13 juli 2013 @ 23:30:

Jaaaa gehaald!!! Jippie! 147 eindelijk.... weltrusten!Ooooooh ik ben jaloers!! Wat goed joh!
Ik had de mazzel dat ik al vrij snel 2x achter elkaar een gestreepte met een gespikkelde kon combineren. Dat speelde een heeeele hoop weg. Ik had uiteindelijk zelfs 2 zetten over...
Ik ben inmiddels in 137 beland! Dat lijkt me wel weer een uitdaging. Ik heb na 10 keer nog niet door hoe die nootjes nu eigenlijk vallen.
Ik heb mezelf nu wijsgemaakt dat level 350 vast makkelijker is op de laptop, maar daar heb ik wel minder levens omdat ik ze daar niet kan opslaan en op de tablet wel, dus het gaat hoe dan ook nog wel even duren. Kutlevel.
Life is too short to waste time matching socks
quote:SofiaLaLa schreef op 14 juli 2013 @ 12:31:

Ik had de mazzel dat ik al vrij snel 2x achter elkaar een gestreepte met een gespikkelde kon combineren. Dat speelde een heeeele hoop weg. Ik had uiteindelijk zelfs 2 zetten over...

Wow, dus zelfs zonder hulpmiddelen? Dat geeft de burger moed!

Hier inmiddels 140 gehaald (jeuj! ) en dus ook aardig op weg naar het gevreesde 147.
quote:Lotte35 schreef op 13 juli 2013 @ 17:10:

Geef mij ook maar een punt van die taart, want ik heb net 425 gehaald! Ik ben nog licht ondersteboven, had er weinig al dan geen vertrouwen in. Ik heb het gehaald door drie extra zetten die ik van een Facebookvriend heb gekregen, ik had nog één zet over.....

Nu wachten op nieuwe levels.

Ik bid tot hogere machten dat er niet meer van die wervelwinden komen, maar ik vrees het ergste

Wow, vreugdedansje!

Ik heb nog nooit zo lang vastgezeten in een level. Langste was echt 4 dagen ofzo. Maar nu 410 al minstens 4 weken denk ik. Ai.
Wat een rust hier.

Ik zit nog steeds in 147 en 213.
Hier inmiddels doorgestoomd naar level 322. 325 schijnt dus k.t te zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven