Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Rua-Red schreef op 15 juli 2013 @ 18:11:

*vergeten dat ik geen plaatjes mag plakken :(juist. Het is dat mijn laptop/telefoon zo fijn is, anders vloog hij allang al door het raam,.....
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 juli 2013 @ 18:18:

Level 125 is hoogst akelig, allemaal van die jellies die je vier keer uit moet pakken. Je krijgt er 55 zetten voor, maar 155 zou beter in de buurt komen. Wat een droefenis.Daar heb ik een maand over gedaan. Sterkte
Gefeliciteerd Betjebig

Edit: gefeliciteerd dus met je overwinning op level 140, niet met het feit dat je een maand over 125 hebt gedaan
Betje, rustig aan hè, je nadert gehaat level 147...

Ik zit daar nu ruim een week vast. En ook als mijn oudste meekijkt, die mij vaak geluk brengt bij dit soort dingen, haal ik hem niet ("hé mam, die bom heeft een 0, dat is niet goed hè?")
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik heb 'm

Gewoon heel nonchalant met één oog op de tv en een beetje klooien met de snoepjes, denkend dat het toch weer niks gaat worden, en ik heb 'm gewoon
D.J MOMO, ff een vraag over die gekochte lollies. Mn man zit ook allang op level 147, nou vertelde ik hem van die lollies, maar als je die een keer koop, krijg je er dan elk level of moet je die iedere keer opnieuw kopen als ze op zijn. Kost wel 1,79 per 3 lollies .

Alvast bedankt en suc6 met ccs
Ze kosten zoveel per 3 lolly's dus, als ze op zijn zal je weer nieuwe moeten kopen.
En de kans dat je precies het verkeerde snoepje lolliet is enorm groot, is mijn ervaring .. Ik koop dus geen lollies, dan maar wat langer kloten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 juli 2013 @ 20:11:

En de kans dat je precies het verkeerde snoepje lolliet is enorm groot, is mijn ervaring .. Ik koop dus geen lollies, dan maar wat langer kloten.Idem
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 juli 2013 @ 20:11:

En de kans dat je precies het verkeerde snoepje lolliet is enorm groot, is mijn ervaring .. Ik koop dus geen lollies, dan maar wat langer kloten.

Ooit, in een ver verleden, heb ik drie van die dingen gekocht. eer ik doorhad hoe ze werkten had ik er nog maar 1 over

En nu nog maar 1 jellie in 147, dus met jouw opmerking in gedachten heeeeeeeeeeeeeeeeel nauwkeurig gelollied en...

WOEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb hem!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Lollies zijn voor sukkels watjes.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Meeeh ik heb 'm nog steeds niet Akakia, ik wil OOK een juichpost plaatsen
Ik heb pas een kaartje van de benodigde drie En dat terwijl ik zeven FB-vrienden heb die het spelen en ik altijd bijna direct reageer op hun verzoeken.
nog steeds op 181.....
quote:betjebig schreef op 15 juli 2013 @ 22:34:

Ik heb pas een kaartje van de benodigde drie En dat terwijl ik zeven FB-vrienden heb die het spelen en ik altijd bijna direct reageer op hun verzoeken.Tja, dan zit er nog maar één ding op: je vrienden bestoken met smeeksms'jes. Of het hele zootje voor straf ontvrienden en zelf drie fake-accounts aanmaken. Zijn ze nou gek.
quote:Ratteke schreef op 15 juli 2013 @ 18:05:

Rifkaa, ik heb een PayPal account aangemaakt. Gaat heel gemakkelijk. Betalen ook. En het is erg veilig.

Dank voor de tip. Denk dat ik ook maar zoiets ga regelen.

Gisteravond serieus huwelijkscrisis hier door CCS!

Nog 1 jelly over in 147 en man weigerde zijn credit card te lenen voor "zo'n infantiel spel".

Tijd voor een eigen credit card of PayPal-account!
quote:pearssy schreef op 15 juli 2013 @ 19:49:

Ik heb 'm

Gewoon heel nonchalant met één oog op de tv en een beetje klooien met de snoepjes, denkend dat het toch weer niks gaat worden, en ik heb 'm gewoon

Knap hoe je het hebt volgehouden!

Ik weet dat stoppen geen optie is, maar aan de andere kant weet ik serieus niet of ik het wekenlang zou volhouden in een level.

Dan maar een sukkel watje en toch maar lollieën.

Raak dan wel.
quote:Rifkaa schreef op 16 juli 2013 @ 07:51:

[...]

Gisteravond serieus huwelijkscrisis hier door CCS!

Nog 1 jelly over in 147 en man weigerde zijn credit card te lenen voor "zo'n infantiel spel".

Mannen zijn varkens. Heb je al een goede advocaat?
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 juli 2013 @ 07:58:

[...]

Mannen zijn varkens. Heb je al een goede advocaat?Nee, naast een credit card / PayPal-account is dat iets anders wat ik op korte termijn moet regelen!
En Akakia, gefeliciteerd met het halen van 147!
quote:Solomio schreef op 15 juli 2013 @ 21:51:

Lollies zijn voor sukkels watjes. Danmaar een watje. Ben wel al in 218. Daar zijn die dingen voor. Toch?
quote:Ratteke schreef op 16 juli 2013 @ 08:14:

[...]

Danmaar een watje. Ben wel al in 218. Daar zijn die dingen voor. Toch? Hier 213 en 147.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
En weer 1 jelly over!

En natuurlijk nog geen betaalmogelijkheid geregeld.

Maar ik begin zo langzamerhand wel te geloven dat 147 ook op eigen kracht gehaald kan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven