mezelf vermaken
woensdag 17 juli 2013 om 12:35
Mijn vriend zou vandaag naar het strand gaan met vrienden en aangezien ze met zijn 5en waren heb ik gezegd niet mee te gaan zodat ze gewoon met 1 auto konden gaan en dan heeft hij ook een keer een dag met zijn vrienden zonder mij ( niet dat dat nooit gebeurt maar ik zou vandaag wel de enige vrouw zijn ).
Nu appt hij net dat ze toch met 2 auto's zijn omdat 2 van hun eerder terug moesten dus ik had gewoon meegekund maar hij heeft mij dat niet meer gezegd omdat hij dacht dat ik sowieso niet meewilde....
Ik voelde me simpel gezegd best genaaid en ik voel een soort verplichting naar mezelf om iets leuks te gaan doen vandaag aangezien ik dat sowieso niet zo veel doe en het zo warm wordt vandaag.
Heb maar liefs 6 verschillende vriendinnen gevraagd of zij vandaag iets kunnen doen maar iedereen had al plannen of moest werken en ik kon met niemand mee.
Het is wat dom maar ik voel me alleen en triest en ik dacht, zal ik nu gewoon in mijn eentje naar het strand gaan? Ook dat voelt niet echt lekker maar ik voel me te trots om nu naar mijn vriend en zijn vrienden te rijden en ik wil mezelf gewoon buiten de deur vermaken vandaag.
Iemand tips?
Nu appt hij net dat ze toch met 2 auto's zijn omdat 2 van hun eerder terug moesten dus ik had gewoon meegekund maar hij heeft mij dat niet meer gezegd omdat hij dacht dat ik sowieso niet meewilde....
Ik voelde me simpel gezegd best genaaid en ik voel een soort verplichting naar mezelf om iets leuks te gaan doen vandaag aangezien ik dat sowieso niet zo veel doe en het zo warm wordt vandaag.
Heb maar liefs 6 verschillende vriendinnen gevraagd of zij vandaag iets kunnen doen maar iedereen had al plannen of moest werken en ik kon met niemand mee.
Het is wat dom maar ik voel me alleen en triest en ik dacht, zal ik nu gewoon in mijn eentje naar het strand gaan? Ook dat voelt niet echt lekker maar ik voel me te trots om nu naar mijn vriend en zijn vrienden te rijden en ik wil mezelf gewoon buiten de deur vermaken vandaag.
Iemand tips?
woensdag 17 juli 2013 om 13:34
Ik snap je wel hoor. Alleen laat je je nu leiden door negatieve gedachten. Probeer die geen ruimte te geven en vrolijk jezelf lekker op. Zet leuke muziek op, doe een dansje onder de douche, maskertje in je haar etc etc..
Probeer jezelf naar een vrolijk gevoel te tillen
En vanavond lekker je vriend in je armen nemen en niet doen alsof je geen tijd hebt. Want daar ga je dan weer spijt van krijgen
Probeer jezelf naar een vrolijk gevoel te tillen
woensdag 17 juli 2013 om 13:41
Je bent inderdaad kinderachtig
Ik heb ook wel eens een dag gehad dat het leek alsof iedereen het samen leuk had behalluffuh ik. Mokken maakt het er niet beter op, dus hop, achter die computer vandaan en iets leuks doen. Genoeg tips gegeven hier.
Ik heb ook wel eens een dag gehad dat het leek alsof iedereen het samen leuk had behalluffuh ik. Mokken maakt het er niet beter op, dus hop, achter die computer vandaan en iets leuks doen. Genoeg tips gegeven hier.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
woensdag 17 juli 2013 om 16:40