Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
donderdag 18 juli 2013 om 09:02
En weer één zo'n stomme luizige gluiperige jelly over!
Nu zelfs zo dat ik met één zet meer hem had gehad. Aaaaargh!
En toch ga ik (nog) geen lolliehamers e.d. kopen. Ben er inmiddels wel van overtuigd dat 147 ook op eigen kracht te halen moet zijn.
Bij mij kost het trouwens geen extra zet als de snoepjes worden vernieuwd. En vaak komt dat husselen nog heel goed uit ook. Kan ik ineens weer bommen wegwerken waar ik eerst niet bij kon.
donderdag 18 juli 2013 om 09:06
[quote]Rifkaa schreef op 18 juli 2013 @ 09:02:
En toch ga ik (nog) geen lolliehamers e.d. kopen. Ben er inmiddels wel van overtuigd dat 147 ook op eigen kracht te halen moet zijn.
Bij mij kost het trouwens geen extra zet als de snoepjes worden vernieuwd. En vaak komt dat husselen nog heel goed uit ook. Kan ik ineens weer bommen wegwerken waar ik eerst niet bij kon.[/quote]
Op de mobiel kost het ook geen zet, wel op de laptop.
Wacht maar... er komen nog levels genoeg waar je Niet Blij bent met husselen.
Bij mij kost het trouwens geen extra zet als de snoepjes worden vernieuwd. En vaak komt dat husselen nog heel goed uit ook. Kan ik ineens weer bommen wegwerken waar ik eerst niet bij kon.[/quote]
Op de mobiel kost het ook geen zet, wel op de laptop.
Wacht maar... er komen nog levels genoeg waar je Niet Blij bent met husselen.
donderdag 18 juli 2013 om 09:17
donderdag 18 juli 2013 om 09:49
quote:Ratteke schreef op 18 juli 2013 @ 08:23:
[...]
Ja he? Ik zit nu in 226. Sommige levels haal je gewoon in 1 keer!
Ik ben me er wel van bewust dat de lol snel over kan zijn... kom je weer zo'n trutlevel tegen.Hier ook 226, das een niet zo leuke volgens mij.
[...]
Ja he? Ik zit nu in 226. Sommige levels haal je gewoon in 1 keer!
Ik ben me er wel van bewust dat de lol snel over kan zijn... kom je weer zo'n trutlevel tegen.Hier ook 226, das een niet zo leuke volgens mij.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 18 juli 2013 om 11:14
quote:JohannaE schreef op 18 juli 2013 @ 10:53:
Weet iemand waarom CC (soms! vandaag ineens niet) ineens op een apart tabblad opent op de laptop?
Viel me gisteren voor het eerst op, vandaag opent ie niet in een nieuw tabblad.
Ik had gisteren het gevoel dat het allemaal niet helemaal soepel liep bij CC, langzaam laden, openen in nieuw tabblad, niet synchroniseren met FB.
Vandaag alles weer normaal.
Weet iemand waarom CC (soms! vandaag ineens niet) ineens op een apart tabblad opent op de laptop?
Ik had gisteren het gevoel dat het allemaal niet helemaal soepel liep bij CC, langzaam laden, openen in nieuw tabblad, niet synchroniseren met FB.
Vandaag alles weer normaal.
donderdag 18 juli 2013 om 11:27
quote:Lotte35 schreef op 18 juli 2013 @ 10:44:
Over bommen gesproken, level 429:
[afbeelding]
Dan weet je toch ook van gekkigheid niet meer waar je het zoeken moet?
En hier valt het op zich ook wel mee met de verslaving, ik kan me nog steeds écht niet voorstellen dat ik door ga spelen tot level 400+, ik speel echt nooit spelletjes normaal gesproken. En wellicht dat ik het zonder dit topic sowieso allang opgegeven had in dit kutkutkut-level 147?
Over bommen gesproken, level 429:
[afbeelding]
Dan weet je toch ook van gekkigheid niet meer waar je het zoeken moet?
En hier valt het op zich ook wel mee met de verslaving, ik kan me nog steeds écht niet voorstellen dat ik door ga spelen tot level 400+, ik speel echt nooit spelletjes normaal gesproken. En wellicht dat ik het zonder dit topic sowieso allang opgegeven had in dit kutkutkut-level 147?
donderdag 18 juli 2013 om 11:28
quote:Solomio schreef op 18 juli 2013 @ 11:14:
[...]
Vandaag alles weer normaal.Ja, dat had ik ook. Ik had mijn laptop al de schuld gegeven en bedacht dat ik dan maar een nieuwe wil (wil ik sowieso)
[...]
Vandaag alles weer normaal.Ja, dat had ik ook. Ik had mijn laptop al de schuld gegeven en bedacht dat ik dan maar een nieuwe wil (wil ik sowieso)
donderdag 18 juli 2013 om 12:22
quote:Solomio schreef op 18 juli 2013 @ 09:49:
[...]
Hier ook 226, das een niet zo leuke volgens mij.
Vond ik meevallen. Truc is om eerst zoveel mogelijk rechts weg te spelen. Als je dan een streepje hebt die de blokkade wegspeelt vallen de blokjes 'overal' en kan je meer combinaties maken. Ik had deze geloof ik na 3 of 4 keer spelen. Gehaald met 2 sterren.
227 is er zo een dat je niet blij bent met veel combinaties. Je moet 1 zakje en 1 stippel combineren. Makkelijk denk je. Niet dus. Heb je eindelijk zakjes en een stippel komen er weer zoveel streepjes bij dat alles weer weg is.
[...]
Hier ook 226, das een niet zo leuke volgens mij.
Vond ik meevallen. Truc is om eerst zoveel mogelijk rechts weg te spelen. Als je dan een streepje hebt die de blokkade wegspeelt vallen de blokjes 'overal' en kan je meer combinaties maken. Ik had deze geloof ik na 3 of 4 keer spelen. Gehaald met 2 sterren.
227 is er zo een dat je niet blij bent met veel combinaties. Je moet 1 zakje en 1 stippel combineren. Makkelijk denk je. Niet dus. Heb je eindelijk zakjes en een stippel komen er weer zoveel streepjes bij dat alles weer weg is.
donderdag 18 juli 2013 om 14:17
quote:Solomio schreef op 18 juli 2013 @ 11:37:
[...]
Vooral doorgaan:
Yep, dat maakt het spel juist tot een groot succes.
Eindelijk van 167 af. Was op zich niet zo erg moeilijk, maar toch steeds jellies over. Op 168 weer volop tegenwerking van bommen, chocolade, toefjes en tralies. Maar ik ben weer door
En sterkte voor iedereen op 147. Believe me, je hebt het nodig
[...]
Vooral doorgaan:
Yep, dat maakt het spel juist tot een groot succes.
Eindelijk van 167 af. Was op zich niet zo erg moeilijk, maar toch steeds jellies over. Op 168 weer volop tegenwerking van bommen, chocolade, toefjes en tralies. Maar ik ben weer door
En sterkte voor iedereen op 147. Believe me, je hebt het nodig
odi et amo
donderdag 18 juli 2013 om 16:37
donderdag 18 juli 2013 om 16:45
quote:london_calling schreef op 18 juli 2013 @ 16:37:
Klagen helpt he?
Mag ik dan even klagen over level 215?
Elke keer haal ik hem net niet...Zo net hoefde ik nog 2 gespikkelde ballen te combineren in 2 zetten...Heb ik ze eindelijk, liggen ze net te ver uit elkaar en toen ontplofte ook nog eens een zakje en weg 2 ballen.... K*T!!!
Tips anyone?Vooral doorgaan.
Klagen helpt he?
Mag ik dan even klagen over level 215?
Elke keer haal ik hem net niet...Zo net hoefde ik nog 2 gespikkelde ballen te combineren in 2 zetten...Heb ik ze eindelijk, liggen ze net te ver uit elkaar en toen ontplofte ook nog eens een zakje en weg 2 ballen.... K*T!!!
Tips anyone?Vooral doorgaan.