Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Ratteke schreef op 18 juli 2013 @ 12:22:

[...]

Vond ik meevallen. Truc is om eerst zoveel mogelijk rechts weg te spelen. Als je dan een streepje hebt die de blokkade wegspeelt vallen de blokjes 'overal' en kan je meer combinaties maken. Ik had deze geloof ik na 3 of 4 keer spelen. Gehaald met 2 sterren.

227 is er zo een dat je niet blij bent met veel combinaties. Je moet 1 zakje en 1 stippel combineren. Makkelijk denk je. Niet dus. Heb je eindelijk zakjes en een stippel komen er weer zoveel streepjes bij dat alles weer weg is.

Inmiddels ook 227 en idd daar dus teveel combinaties mogelijk. Tis oneerlijk.

Edit: poging 2 was raak. Appeltje-eitje dus.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Vond ik ook. Heb 'm ook al gehaald. Ben nu geloof ik bij 229. Veel drop en gelatine.
Hier nu 247 pfffff...
quote:lamaatje schreef op 18 juli 2013 @ 14:54:

Ja hoor Puddelientje, je komt vast in aanmerking voor de '' wearst remarks CCS aller tijden" samengesteld door Lotte. Die het nu zelf ook even niet meer ziet zitten, geloof ik.Nee, de volgende compilatie zou ik doen. Ik geef jullie nog tot morgenochtend de kans om jullie mening over het spel of het level waaraan je lijdt zo bloemrijk mogelijk te ventileren. Afwijkende meningen zijn ook van harte welkom, hoe hysterischer hoe beter.
godverdegodver,kom maar niet door 181 heen en word van alle kanten ingehaald,frustrerend rotspel!!!
350 in the pocket!! Heb wel extra zetten bijgekocht, moet ik er eerlijk bijzeggen.. Hoefde nog maar 1 gelatine en met 2 extra zetten lukte die ook!

Op naar de volgende horrorlevel
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:lamaatje schreef op 18 juli 2013 @ 14:54:

Die het nu zelf ook even niet meer ziet zitten, geloof ik.Ik ben inderdaad niet wild enthousiast over die gloeiende teringbommen vervelende bommen.
Klagen helpt echt!!

Nu nog ff wachten op 1 ticket en ik kan weer verder...
quote:Lotte35 schreef op 18 juli 2013 @ 10:44:

Over bommen gesproken, level 429:

[img]http://6.media.hyves-static.net/1538496 ... 96165.jpeg[/img]

Dan weet je toch ook van gekkigheid niet meer waar je het zoeken moet?Huh, volgens mij is er al precies zo'n level geweest. Ergens in de 200 of 300
Niet kunnen slapen vanwege de warmte heeft soms zijn voordelen. Ben ondertussen bij 235. Dit level valt in de categorie 213. Alle gelatine wegspelen. Ik had 'm net bijna... nog 1 gelatine en nog maar 1 zet. Ging dus niet goed. Wat een naar spel is het toch ook.
Vinden jullie het ook altijd zo godskolere irritant als je zo doelloos zit te klikken en niet goed kijkt, en dan bij het maken van een zet ziet dat je een disco had kunnen maken en die dus dan verpest is door je zet?

Dat heb ik regelmatig. Ik moet beter kijken.
quote:yolo8 schreef op 19 juli 2013 @ 08:55:

Vinden jullie het ook altijd zo godskolere irritant als je zo doelloos zit te klikken en niet goed kijkt, en dan bij het maken van een zet ziet dat je een disco had kunnen maken en die dus dan verpest is door je zet?

Dat heb ik regelmatig. Ik moet beter kijken.Herkenbaar.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Helaas te herkenbaar. Dan ben ik ook altijd erg boos op mezelf. Domme doos, kijk eens beter uit je doppen trut. Helemaal als je dan kijkt en hij naast een streepje zou komen...
Herkenbaar ja. Soms heb ik geen zin meer wil ik zo snel mogelijk een beetje doelloos de 5 levens er door jassen. En dan zie je een spikkel kans over het hoofd.. had je het level misschien wel gehaald.. ik ben een paar levels verder joepieajeej. Nu vast in 199. Ik nader het beruchte level 213, ben nu al bang..
http://www.bubblews.com/a ... 1001469259_1353762110.png

Ik kan op mijn werk vreemd genoeg geen plaatjes plakken maar zo ziet 213 er dus uit.
quote:Pelsje schreef op 19 juli 2013 @ 09:22:

Herkenbaar ja. Soms heb ik geen zin meer wil ik zo snel mogelijk een beetje doelloos de 5 levens er door jassen. En dan zie je een spikkel kans over het hoofd.. had je het level misschien wel gehaald.. ik ben een paar levels verder joepieajeej. Nu vast in 199. Ik nader het beruchte level 213, ben nu al bang..Ach, voor hetzelfde geld haal je hem binnen een paar keer proberen.

Ik had 147 bijna!

Had volgens mij nog genoeg zetten om het af te maken. Was al in euforie-stemming. En zag toen pas zo'n rottige klerebom bovenin knipperen op 2. En kon die met geen mogelijkheid meer wegwerken.
Hier ook net weer achter elkaar vijf levens weggespeeld Rifkaa. Zucht.
quote:Ratteke schreef op 19 juli 2013 @ 09:52:

http://www.bubblews.com/a ... 1001469259_1353762110.png

Ik kan op mijn werk vreemd genoeg geen plaatjes plakken maar zo ziet 213 er dus uit.

Ziet er gezellig uit. Wat zijn dat voor disc-achtige gevallen onderin de hoeken?

* vreest alweer het ergste *
quote:Rua-Red schreef op 19 juli 2013 @ 10:47:

Hier ook net weer achter elkaar vijf levens weggespeeld Rifkaa. Zucht.

Toch gaan we hem ooit halen!

Zonder dit topic was ik misschien ook al wel gestopt, maar voorlopig gaan we nog maar even door en is opgeven geen optie!
quote:yolo8 schreef op 19 juli 2013 @ 08:55:

Dat heb ik regelmatig. Ik moet beter kijken.Ja. Of wat ik ook irritant vind is dat je in een spel gekleurde ballen, spikkels en zakjes krijgt en JUIST in een spel dat je deze nodig hebt, dat je ze dan niet krijgt...
Of dat je in de allerlaatste zet een spikkelbal krijgt en er dus niks meer mee kunt.
quote:yolo8 schreef op 19 juli 2013 @ 08:32:

Huh, volgens mij is er al precies zo'n level geweest. Ergens in de 200 of 300Klopt. Op een gegeven moment komt er eentje met een veld met alléén maar bommen. En het ligt misschien aan mij, maar ik zie dan de combinaties amper. Word afgeleid door dat cijfer ofzo. Kutspel.
quote:Rifkaa schreef op 19 juli 2013 @ 10:48:

Ziet er gezellig uit. Wat zijn dat voor disc-achtige gevallen onderin de hoeken?

* vreest alweer het ergste *Dat, beste Rifkaa, zijn nu chocolademachines. Die produceren chocola tot in het oneindige. Leuk hè?
Vrees was dus gegrond.

Zucht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven