Start mei 2013

10-04-2013 20:53 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.

Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.

NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen

11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje

17/6 positief

(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief

16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief

2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief

(mirena uit april)

123aap123 & Lionlily

Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.

[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]

[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]

.
Goedemorgen,

Ongesteld geworden, pff wat heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden zeg!!!

Maar er 1 positief iets is dat ik vorige maand ook precies op dag 34 het werd. Dus wie weet, en met de pil had ik ook altijd een paar dagen nodig om ongesteld te worden. Als dit mijn regelmatige cyclus is..

In ieder geval is mijn nieuwe MBD: 16-08.

Reageer later even op de rest!!
Hier gisterenavond (dag 32) getest: een minnetje

Maar ook nog geen teken van een menstruatie.... die mag wat mij betreft snel komen!
Ha meiden, mijn nieuwe MBD is 9 augustus
Beetje vreemd hier, vanmorgen nog gewoon bloedverlies.

Vanmiddag klein beetje denk ik, en nu een schone tampon.

Dus dat is vanaf donderdag avond tot nu. 3 dagen, normaal 4/5 dagen.

Dus vraag me nu af of dit invloed heeft op m'n cyclus of iets.
@Derpina: ik kan me voorstellen dat je bloedverlies nu wel anders is dan normaal. Maar of het verder invloed heeft??

@ Karin: ik had ook pas op dag 35 een positieve test..

Duim duim duim....

Hoe voel je je verder?

@Lionlilly en Derpina mooie Mbd 9/8. (Ben ik jarig )
Mamaroos : echt vervelend :( dat je lichaam je voor de gek heeft gehouden . Hoopte zo met je met mee,

LLL : nog gefelicteerd met je verjaardag ! Wat rot zeg al dat wachten. Hoop dat je cyclus snel gaat herstellen weet helemaal hoe jij je voelt...

Mamamarjan ik duim voor je!! Het kan altijd

Bedankt voor jullie lieve ber ichten.... ik hounjullie op de hoogte. Heb nu lekkr 3 we ek je s vakantie. Dus ben wat meer afwezig probeer af em toe mee te lezen
.
Zou het, zou het, zou het?

(dag 24)

Mijn borsten zijn zo groot als meloenen, en super gevoelig (o wacht dat vertel ik jullie iedere maand)

Ik zie adertjes lopen (of beeld ik me dat in?)

ben sinds donderdag iedere dag, een uur voor avond eten beetje misselijk, en tijdens het koken, lijkt het eten ook anders te ruiken ;) al smaakt het eten precies als anders

Voel ik iets in mijn buik? of is zijn dat pre-menstuatie klachtjes?

...Ik denk dat ik het gewoon te graag wil.

Nog een week geduld

@LLL hoe was Parijs? vast super verjaardag gehad!

@roos, goed om te weten dat 34 dagen normaal voor je is, maar wel heel flauw dat je echte zwangerschapskwaaltjes had.

@karin, hopelijk snel duidelijkheid, want wachten is niet leuk.

en anders volgend weekend vast weer een test, wat riverrdale zegt: hopelijk (laat) alsnog een positieve test

@aap; geniet van je vakantie.

@marnee slaat de AB beetje aan bij je man?
@River hopen dat het geluk brengt :-D

@Marnee spannend, ik hoop voor je dat het raak is. En dat je lichaam je niet voor de gek houd.
Hallo meiden,

@mamarjan spannend zeg, hopen dat je kwaaltjes gelijk hebben;-) ik duim voor je

@aap thnx, fijne vakantie ;)

@derpina komt wel goed meis;-)

Hier niet meer ongesteld, dus we gaan er weer voor.. Eigenlijk vrij weinig te vertellen!!
Dames!

Weer even een berichtje van mijn kant! Ik ben ontzettend druk met onze nieuwe woning die we vorige week hebben gekocht! Spannend maar ook dus veel werk mbt financiering etc..! Vandaag is mijn dochtertje jarig (1 jaar) en ook het huwelijk van mijn beste vriendinnetje vorig weekend slokte tijd op! haha! Echt druk dus.. Zo druk, dat ik gisteren nog tegen mn vriend zei dat ik binnenkort even bewust met de zwangerschap bezig wil zijn! Het is toch allemaal zo bijzonder dat ik geen seconde wil missen!

@ mamaroos: tjee, wat zag het er goed uit he! Bah zeg dat je dan toch ongesteld wordt.. grr.. Succes met de nieuwe ronde!

@Derpina: misschien kun je de huisarts eens vragen hoe je cyclus zich weer hersteld na jouw verhaal.. Ik zou er niets over durven zeggen! Wel ook jullie succes met de nieuwe ronde!

@mamarjan:oee! Nieuwe symptomen maken nieuwschierig! Ik ben erg benieuwd!! hoe lang nog wachten?

@123aap: Fijne vakantie! Even lekker bijkomen!

@riverdale: Hoe gaat het met je? groeit je buikje al een beetje?

@ Karin: nog op het wachtbankje?

FIjne dag allemaal meiden! Hopelijk straalt de zon jullie vruchtbare energie tegemoet!

xx
Hallo iedereen,

Vanmiddag echo gehad en het zag er hartstikke goed uit!

Je ziet echt al een mini mensje, wat een verschil met 2 weken geleden! Hartje klopte en de kleine bewoog volop...

Zwaaide zelfs eventjes smelt...

Was wel moeilijk op te meten omdat ie zo bewoog. Dus ben 1 dag terug gezet.. Ud is nu +- 12-02-2014

Verder voel me echt prima! En na deze echo helemaal..

Einde ego post

@mamarjan: spannend! Ik stuur graag wat positieve vibes naar je toe!

@ aap: fijne vakantie, lekker genieten!

@ Karin: nieuws?

@miesje: wat leuk een nieuw huis! Gefeliciteerd!

Hoe voel jij je verder?

Bij mij nog geen buikje zichtbaar ( kwestie van tijd)
@Riverdale > wat gaaf!!!!

@Mamarjan > duim duim duim

@Miesje > gefeliciteerfet het niuwe huis! in gedachte de babykamer al ingericht?

Vanuit de tent: gisteren op dag 37 opnieuw getest maar nog steeds een minnetje.... Inmiddels dag 38 en nog geen spoor van menstruatie.... Ik snap er niks van, zou mijn lichaam op vakantie reageren?
@Riverrdale, lijkt me super om de kleine zo te zien bewegen! zo'n echo duurt vast te kort en wat zal je weer lang moeten wachten

Wanneer is de volgende controle?

@Karin, wat super flauw dat je lichaam lijkt stil te staan.

(vorige maanden was je cyclus toch normaal/korter?)

Er zit niets anders voor je op, om dan maar van de vakantie te genieten;), have fun!

@miesje, hiep hiep hoera voor miniMies.

wat een drukte, verjaardag vieren, verhuizen... maar wel leuke drukte!

ga inderdaad maar meer genieten van je zwangerschap.

hier: hèt gevoel is weg sinds gisteren...,

nog wel volle borsten met aderen, maar niet meer vervelend(misschien omdat ik met een sport bh ben gaan slapen?)

geen last van rare geurtjes

en mijn buik rommel nu alleen nog tegen etenstijd

vandaag dag 27, ik denk dat ik wil wachten tot zondag met testen, omdat het dan dag 30 is, dan is het ook 14 dgn nadat ik idee van eisprong had.

En dan samen met man testen.. ik vroeg van de week zullen we zondag samen testen, is zijn antwoord; wil je niet eerst een maandje wachten. Ik heb hem uitgelegd dat dat wat laat is ;)

dank voor het mee duimen, ik blijf er toch ook maar op hopen.
@riverdale: gefeliciteerd met je mooie echo! Wat een heerlijk gevoel om je beebje te zien en te weten dat alles goed gaat! Geniet ervan!

En ik voel me behoorlijk goed, buiten alle drukte om want dat kan ik soms echt even niet behappen maar goed.. Het is even stressen en als dat goed is kunnen we gaan denken aan leuke kanten van het verhuizen: Inrichten!! haha!

@Karin: mmm... nog op het wachtbankje? Lastig om je cyclus zo af te wachten lijkt me.. geduld opbrengen is niet altijd makkelijk.. pff.. sterkte!

@ mamarjan: minimies; haha! Lief! Ze was een leuke jairge jet! Maar jij ook nog in spanning! Valt niet mee! En symptomen komen en gaan, heb je niks aan maar niet wanhopen als het wat op en neer gaat!

Dames ik duim flink mee en hoop dat er snel meer juigende smileys bij komen!

xx
Ja ik wil
Is dat een echte juichende smiley of een juichende smiley die binnenkort graag wil ontsnappen?!! Mag ik voor je juichen, mamarjan?!
hihi, oeps

nee dit is een ontsnapte smiley.

maar wordt wel weer eens tijd

(ik heb niets te melden, behalve hoofdpijn, die stond nog niet in mijn rijtje ;) van kwaaltjes)
@miesje gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en natuurlijk gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je dochtertje!

@River wat fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad

@mamarjan spannend hoor! Hopen dat het raak is, het wachten duurt zo lang he.

@Hier

Was het eerst niet van plan maar heb toch maar ovulatie testen gekocht. Ben nu toch wel onzeker merk ik, van af maandag mijn vruchtbare periode. Dus ga die week wat ovulatietesten doen.

Vind ik wel spannend eigenlijk ben 'bang' dat er niets uit komt. En de testen blanco blijven.

Ga het niet zo doen dat als ik een positieve ovulatie test heb dat mijn vriend hem er toch echt even in moet doen

We hebben toch wel seks. Maar dan heb ik voor

Mijn gevoel wel even een bevestiging dat alles nog werkt
--------------------------------------------------------------------------------

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier

eerste keer dat ik me aanmeld op een forum hihi

merk dat ik toch op zoek ben naar wat goede raad.

ben namelijk nu 2 weken overtijd maar zonder verchijnselen, het enige wat ik dus heb is dat ik (nog) niet ongesteld ben en soms wat vlagen van misselijkheid.

het doen van een test stel ik steeds uit omdat ik het zo eng vind (is dit raar??)

ik voel me niet echt zwanger ofzo...

Heb al een mooie dochter van 1,5 en we zijn nu druk bezig voor de 2e, het zou dus super zijn als het nu raak zou zijn (2e poging).

maar misschien daarom dat het ook zo eng is om een test te doen, want als het nou tegen valt??

wat denken jullie?

wil gewoon graag even mn verhaal kwijt en wat adviezen en ervaringen horen omdat ik er met vriendinnen ofzo nog niet over wil praten.
Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Een regelmatige cyclus?

En zonder test kom je het sowieso niet te weten, als je test negatief is komt je menstruatie nog.

En als hij positief is weet je dat je zwanger bent.

Als je bezig bent met een 2e kindje waarom test je niet gewoon?

Wil je wachten tot je ligt te bevallen of wat?

Neem aan dat je bij je eerste kind ook hebt getest en dat je niet in eens een baby had.
Hoi Loes,

Welkom!!

Ik begrijp je heel goed, je bent toch nerveus. Maar door te testen weet je het toch echt zeker.

En in vele zwangerschappen heb je in het begin nergens last van. Mijn zoontje is van maart 2012 en jou dochtertje?
Goedemorguhh,

Ik heb dit weekend dienst, pff zo geen zin met dit prachtige weer. gelukkig ben ik vanmiddag klaar en kan ik dan heerlijk van de zon genieten. Jullie nog plannen??

@miesje thanks .. En jullie gefeliciteerd nog met de kleine he en met het nieuwe huis. Wat een veranderingen allemaal, snap dat het dan soms even veel is. Nu lekker focussen op je zwangerschap en genieten!!

@river wat fijn zeg weer zo een mooie echo, daar doe je het elke keer voor he

@karin alweer opnieuw getest?

@mamarjan vandaag getest??? Ik ben zo benieuwd, en duim voor je..

Op naar heeeeel veel dansende poppetjes..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven