Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Aaaaargh...
Joehoe!! Ik heb 147 gehaald! Volgens mij binnen drie dagen, heb ik dan een record?
Oke, ik heb een nieuwe kandidaat voor onder de negeerknop
quote:Rua-Red schreef op 19 juli 2013 @ 11:15:

Oke, ik heb een nieuwe kandidaat voor onder de negeerknop

Betjebig, gefeliciteerd hoor!
Hihi ik heb nu geen zin meer in 148. Een keertje geprobeerd, maar dan komt er weer zo'n k**bom. Heel lullige bommen zitten daarin, een blauwe terwijl er verder geen blauw is. Leuk
Ik had een keer een complete chocolademachine uit zo'n verrassingsei. Toen wilde ik echt sterven.
quote:betjebig schreef op 19 juli 2013 @ 11:15:

Joehoe!! Ik heb 147 gehaald! Volgens mij binnen drie dagen, heb ik dan een record?Leuk voor je.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Ladida schreef op 24 juni 2013 @ 13:45:

Net als Sopsi zit ik al een tijdje vast in 97 grrrr.

Ik kom niet eens echt in de buurt van 100.000 punten!

Heb 'm eindelijk gehaald. Met 100.005 punten

Was hier al een tijdje niet geweest zag ik . Kan maar niet wennen aan die bommen, ontzettend irritant!

Op FB zie je wel eens van die dingen voorbij komen, dat je een pagina moet liken en een bericht moet sharen en dat je dan 33 combo's zou krijgen. Weet iemand of dit werkt?
quote:yolo8 schreef op 19 juli 2013 @ 11:36:

Ik had een keer een complete chocolademachine uit zo'n verrassingsei. Toen wilde ik echt sterven.

Hahaha, dat had ik ook.

Gewoon midden in het veld opeens zo'n kloterig ding!
147 binnen 3 dagen is een topprestatie! Ik deed er een paar weken over. Geniet ervan!
213 ziet er best vriendelijk uit. Schijn bedriegt zeker?
Yep.

Dit is 235.

(ben inmiddels thuis)
Yep.

Dit is 235.

(ben inmiddels thuis)
Wat doen die drol-achtige voorwerpen?
Daar zit een verrassing onder. Kan een zakje of een streepje zijn. Maar ook chocola of drop. Verkeerde drol... Lamaatje heeft de goede uitleg

Ik ben weer door mijn 5 levens op de laptop heen. Maar ik kan nu wel weer vrienden om levens vragen!
quote:Sopsi schreef op 19 juli 2013 @ 11:47:

[...]

Op FB zie je wel eens van die dingen voorbij komen, dat je een pagina moet liken en een bericht moet sharen en dat je dan 33 combo's zou krijgen. Weet iemand of dit werkt? Ik begin daar nooit aan. Of je moet eerst al je NAW gegevens invullen, of je haalt gezellig een lekkere trojan binnen. Lijkt mij. Maar misschien ben ik te wantrouwig hoor, dan mogen jullie me gerust een aluhoedje noemen.
Ik zit in level 79, al een week, blegh.

Maar ik speel zonfer facobook en geld uit te geven, dus het zal nog wel even duren voor ik bij jullie in de buurt ben.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2013 @ 13:24:

[...]

Ik begin daar nooit aan. Of je moet eerst al je NAW gegevens invullen, of je haalt gezellig een lekkere trojan binnen. Lijkt mij. Maar misschien ben ik te wantrouwig hoor, dan mogen jullie me gerust een aluhoedje noemen.Is ook mijn angst, vandaar even checken of iemand het al had geprobeerd en me bij voorbaat al kan vertellen dat het geen goed plan is. Hoop doet leven he, helemaal als het CCS betreft....
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2013 @ 13:21:

Wat doen die drol-achtige voorwerpen?Dat zijn chocoladetoefjes en moeten meestal 4 of 5 keer geraakt worden voor alle jelly weg is.
odi et amo
Irritant zeg, iedereen is zeker naar buiten, zonder iPad, mobiel of tablet? Ik heb tickets nodig, maar het schiet niet echt op.
quote:Solomio schreef op 19 juli 2013 @ 17:21:

Irritant zeg, iedereen is zeker naar buiten, zonder iPad, mobiel of tablet? Ik heb tickets nodig, maar het schiet niet echt op.Ik zit gewoon buiten met mijn laptop hoor
quote:Ratteke schreef op 19 juli 2013 @ 13:14:

Yep.

Dit is 235.

[afbeelding]

(ben inmiddels thuis)Soort deja vu: veel teveel jelly met veel te weinig zetten.
Blijft leuk om jullie schrijfsels te lezen ! Ik, ex-verslaafde, doe het goed, ben nu al een poosje van mijn ccs verslaving af, spel nooit meer geopend, 420 was een mooi level om te stoppen. Ik heb opgeruimde kasten, een glimmende keuken, 3 boeken gelezen, droom niet meer over snoepjes, bommen en ... chocolademachines. Dames, er is hoop na ccs, jammer dat ik mijn overgebleven lollyhamer niet kan doneren :-)
quote:Bibbis schreef op 20 juli 2013 @ 09:03:

Blijft leuk om jullie schrijfsels te lezen ! Ik, ex-verslaafde, doe het goed, ben nu al een poosje van mijn ccs verslaving af, spel nooit meer geopend, 420 was een mooi level om te stoppen. Ik heb opgeruimde kasten, een glimmende keuken, 3 boeken gelezen, droom niet meer over snoepjes, bommen en ... chocolademachines. Dames, er is hoop na ccs, jammer dat ik mijn overgebleven lollyhamer niet kan doneren :-)

Klinkt toch een beetje alsof je Korsakov krijgt en dan roept dat je toch heel makkelijk kon stoppen met drinken.

420, dan ben je echt een junk (geweest).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven