zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Xaartje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ja, lijkt me ook een leuke dag, maar nog geen enkel teken, dus zal wel niet meer worden gok ik. Ach, het maakt ook niet uit, als het maar gezond geboren wordt en als ik ook de bevalling maar een beetje fris en fruitig doorsta, dan is het prima! Was alleen wel leuk geweest, als ik goede voorspelgaves had

Marloussie, wel fijn als alles weer goed zijn werk doet, hoop dat je snel weer zwanger bent!

Groetjes Ukkie
Xaar gefeliciteerd!

pfff ik kan ook niet echt goed tegen de warmte hoor, dat plakken enzo bah.

ik vind het ook heerlijk en gezellig als het weer effe regent.

moet het natuurlijk niet doen als ik net op mijn fiets stap naar of van het werk.

eergisteren heb ik wel ontzettend slecht geslapen door de storm, ik d8 dat alle ramen uit het huis eruit zouden vallen!b
Hallo iedereen,

Ik ben weer een beetje bijgekomen van alles wat de afgelopen week gebeurd is en probeer dus mijn leven ook weer op te pakken. En jullie horen daar natuurlijk ook bij ;)

Xaartje: gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van de dag! Heb je al kado's gekregen?

Marloussie: ik duim voor je dat je hele cyclus weer snel normaal gaat verlopen! En dat je daarna natuurlijk weer snel zwanger bent. Wel enorm fijn dat ze op je werk allemaal zo goed reageren.

Yamuna: gefeliciteerd met het forum-van-de-maand- gebeuren! Echt fijn! En geweldig dat je bijna klaar bent met het ziekenhuis. Dan kun je nu nog meer gaan genieten van je zwangerschap!!

Mogali: balen van de condooms... Misschien kun je ze gaan bewerken met een naald ;)

Ukkie: het is idd een mooie dag voor een verjaardag. Mijn zus is vandaag 32 geworden en die kan het elk jaar lekker in de tuin vieren.. maar dat zal jouw kindje zeer waarschijnlijk ook kunnen!

Jammer dat je voorspellende talenten nog iets meer ontwikkeld moeten worden...

Koe: fijn dat je je nog steeds goed voelt en weer helemaal gezond bent!

Knappekloon: fijn dat je iig wel je ovulatie kan zien op de testen. Jammer dat je vriend er niet voor naar huis wilde komen... (Kan me er wat bij voorstellen hoor) Heb je de komende maanden iig een goed hulpmiddel om het juiste moment te vinden.

Cooper: jammer dat je toch niet zwanger bent en balen dat je cyclus alsnog zo lang is... ik hoop dat daar iig verandering in komt. Ga je ook al beginnen met de ovulatie testen?

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben. Er is ook zoveel geschreven de laatste dagen!

Hier gaat het eigenlijk allemaal wel weer goed. Ik zit weer in mijn vruchtbare week. Dus we hebben lekker vaak sex met elkaar. Fijn!!

Volgende week ga ik een weekje op vakantie met mijn moeder. Dat doen we elk jaar! Ik kijk er al heel erg naar uit! We gaan naar Egypte. Mijn moeder is helemaal Egypte-fan en ondertussen zijn we er al 5 keer geweest ofzo. Dit jaar gaan we ook een dag naar Cairo. Echt super leuk!

Vind het alleen altijd een beetje moeilijk om mijn kerel een week te moeten missen. Maar dat is dan ook het enige nadeel.

En mijn scriptie gaat echt super goed. Ik moet nog 3 hoofdstukken terug krijgen van mijn begeleider en dan kan ik hem aanpassen. Ik hoop die stukken vandaag te krijgen, dan zou ik hem donderdag al in kunnen leveren. Mijn studiegenotje/vriendin is ondertussen 8 maanden zwanger en het zou heel leuk zijn om het alsnog samen met haar af te kunnen ronden. Zij had nooit verwacht het af te krijgen en ik had nooit verwacht het nu al af te hebben. Dus dat zou een geweldige afsluiter zijn!

Nu even verder werken. Heb het heel rustig op mijn werk. Word er zelfs een beetje lui van... hopen dat er snel weer wat meer te doen is!
Dag meiden,

Heb mijn vrije dag geruild met vandaag, dus ik ben net pas weer wakker, hihi. En nog steeds moe+hoofdpijn

@Ukkie, benieuwd of het nog gaat komen vandaag. Hoop het voor je! Heeft ukkieman ook nog een datum in gedachte?

@Marloussie, hoop dat je snel weer zwanger bent!

@Aapje, supergoed dat je al zo ver bent met je scriptie! En dat het allemaal weer beter gaat!

@Yamuna, al een cadeautje gekozen voor je nieuwe titel?

@Xaar, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ook een echte tweeling dus! Geniet van je dag!!!

Ga even surfen!
Xaatje, gefeliciteerd!

Ukkie, hoe gaat het?

Niet leuk, heb me vandaag ziek moeten melden, ben zo ontzettend misselijk, breng de helft van de tijd op het toilet door. Vriend is op cursus en komt later vandaag thuis. Hang nu wat op de bank. En het is hier zooooooo warm.

Fijn dat het beter met je gaat, Aapje!
Hier nog steeds alles kalm en zal ook wel zo blijven vandaag. Ik heb mijn talenten op andere vlakken dan op (toekomst) voorspellingen denk ik!

Aapje, klinkt goed dat je scriptie bijna helemaal klaar is!

Marloussie, beterschap!

Mogalie, nee, die hoopt alleen maar dat alles goed mag gaan met mij en kind tijdens en na de bevalling en dat het niet te lang na de uitgerekende datum is!

Groetjes Ukkie
Xaartje, van harte gefeliciteerd meid.. heb je een leuke dag gehad.. met veel cadeaus ha ha!!!

Aapje, fijn dat je scriptie bijna af is, heerlijk gevoel zeker...

mogalie,denk je aan jezelf... rustig aan doen he.. koppijn is super vervelend!! je lekker laten verwennen en optijd onder de wol!!

Marloussie, beterschap, wat vervelend zeg!!!

Ukkie, je houd ons wel in spanning zeg...........jij hebt vast en zeker andere talenten......sowieso in je werk ben je een topper!!! We missen je!!!!! in ieder geval ikke wel hoor!!

Gelukkig zie ik je nog vaak, als je Jayden komt brengen..

Loop ik vanmiddag in de supermarkt, krijg ik ineens enorme zin in pannenkoeken!! nou anders kunnen ze mij gestolen worden!! dus ik maar meel meegenomen en pannenkoeken gebakken!! mijn mannetje lachen, die zei al wat doe jij nu dan... ha ha maar al met al heb ik bijna 2 hele pannenkoeken opgegeten.........das best veel voor mij!! ha ha was trots op mezelf!!

Eet nu ook steeds krentebollen, at ik eerder bijna ook nooit....... Zwanger , tja ga je rare dingen doen!!

Vandaag ff op het vorige kdv geweest waar ik heb gewerkt.. ff verteld dat ik zwanger ben, ik zal het niet leuk vinden als ze het van een ander te horen kregen!! Ze waren dol enthousiast, ze vinden het alleen al leuk en gezellig als ik ff langs kom!! en nu ook nog met heel goed nieuws!!! ff gezellig zitten kletsen, kopje thee der bij, super!!!

Ik ga ff surfen dames...........fijne avond!
rustig hier!

Ukkie en? begint het al wat meer te rommelen?

hier begin ik wel te merken dat ik zwanger ben, borsten zijn gevoelig en heb steeds zo'n weeig gevoel in m'n buik, waardoor ik geen zin heb in eten, maar wel moet....(van mezelf)

verder veel en lang aan het werk. Bah, maar tis ff niet anders, straks weer 6 dagen achterelkaar vrij das dan wel weer lekker.

ga mezelf en hummel aankleden laters!
goede morgen iedereen, lekker geslapen?

ukkie: en? Al wat aan de hand?

ringel: wat leuk dat je je zwanger begint te voelen!

Ik heb gister mijn broertje verteld dat we ons best doen, zodat hij straks oom wordt. Hij was helemaal verbaasd en wilde het eerst niet geloven. Maar daarna was hij echt super blij en helemaal enthousiast! Was echt een leuk gesprek! Ik dus weer helemaal blij!

Helaas is mijn scriptie toch niet helemaal gelukt. Mijn begeleider gaf aan dat er wat dingen niet helemaal ok waren. Vandaag even met hem bespreken. Ach... lever ik hem na mijn vakantie in. Ook niet erg.
Goeiemorgen dames,

Bedankt voor alle felicitaties!

Ik heb gister een leuke dag gehad. Eerst gewoon gewerkt tot 17 uur toen opgehaald door vriendlief en samen met mn moeder op een terrasje een biertje gedronken. Daarna had ik gereserveerd in een Portugees restaurant en het was echt heeeeeerlijk. Heel gezellig gegeten en gekletst.

Ik ben ook heel erg verwend. Van mn moeder een pastamachine gekregen,een grote houten pepermolen en een vijgenboompje. Ben er zooo blij mee :-) en van mn Lief een standaard om m'n kookboek in te zetten (was ik al lang naar op zoek) en een prachtige witgouden ring met diamantje. Allemaal prachtige kadoos en ben er zo blij mee.

Morgen heb ik een dag vrij genomen en dan ga ik lekker uitslapen en dan even voor mezelf shoppen (gebeurt erg weinig, zal zien dat ik weer met kleren voor mn kleine vriendje thuiskom) en daarna ga ik lekkere hapjes voorbereiden. Sávonds komen onze vrienden en maken we er nog even een feestje van.

Hier dus een heel blij en gelukkig Xaartje!

Fijne dag allemaal!!!
Goedemorgen,

Xaartje, klinkt erg gezellig en wat een leuke cadeautjes heb je gekregen. Super zeg!

Aapje jammer van je scriptie, maar dan kan je die laatste puntjes nog wel even goed aanpassen, moet uiteindelijk dan ook een goed gevoel geven, dat het helemaal goed is. Wel ook genieten van je vakantie he?

Ringel, dus je begint je zwanger te voelen, heerlijk is dat he? Ik vond het wel prettig, weet je dat je lichaam bezig is met iets heel bijzonders.

Hier nog geen extra gerommel. Het is nog rustig, kleine is nog steeds mijn ingewanden als boksbal aan het gebruiken en maakt vooralsnog geen aanstalte om er al uit te komen.

Breng ik net Jayden naar de creche, komt er een meisje van een jaar of 5 naar me toe lopen, die was aan het buitenspelen met school, zegt ze ineens. Jouw baby wordt over 2 nachtjes geboren!! Ik oh ja, ja zegt ze ik weet het zeker! Zou zij dan misschien voorspellende gaves hebben?

Groetjes Ukkie
Ukkie, het zou toch wat zijn als ze gelijk heeft!!!
geweldig! Ik zou mijn geld inzetten op dat meisje ;)

En 07-06-08 is toch een mooie datum om een kindje te krijgen!
Dat zou inderdaad wel heel stoer zijn!

Iedereen een fijne dag gehad?
Ukkie, ja wat een bijzonder verhaal,moet er de hele dag al aan denken zo apart... Je gaat er helemaal over na denken als het ook nog uitkomt he.... we wachten af!!!

Ben erg moe, dus ga op de bank, typ morgen wel weer een verhaaltje!!!
prima dag(en) achter de rug, werken, werken en nog eens werken. Het weer is maar raar, vind ik. Nu weer koel en klammig, dan weer de zon, dan weer regen. Typisch Nederlands dus.

Weet nog niet of ik met ovulatietesten ga beginnen , zou ook beginnen met temperaturen, maar vergeet het nog. Beetje laks, zo van het komt toch wel goed.

Nou ja, druk weekend voor de boeg en morgenavond lekker uit eten.

groetjes
Goedemorgen!!!

Bijna weekend............JOEHOE!
zeg mogalie heb je nog meer extreme hobbies als heli boarden ?
heli-boarding? Had Mogalie dat topic geopend gisteren? Ik zag het in een flits voorbij komen, maar heb niet meer gekeken...

Heb ik namelijk afgelopen winter ook gedaan. In Canada! Wat geweldig!! Ik ga gelijk even kijken!

OH ja en goede morgen iedereen natuurlijk!
Nou meiden, Allemaal een fijne komende week! Ik vertrek nu richting station, vliegveld, Egypte!!

Tot volgende week!
Aapje, een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!!!! rust lekker uit meid!!

Heerlijk geslapen vannacht... nu net uit mijn bed!! vanmiddag gezellig naar een vriendin toe...verder weinig op de planning staan vandaag!!

Volgende wk vrijdag word mijn mannetje geopereerd, hij krijgt een kijkoperatie aan zijn knie..

hij is voor 2wk geleden door de scan geweest, omdat het nog steeds niet goed is, sinds 3 feb al pijn!! maar goed sommige mensen hebben fouten gemaakt, en gezegd beetje koelen, bene omhoog dan komt het wel goed!! helaas niet dus........ het blijkt dus dat hij de miniscus en kruisbanden kapot heeft.. ben benieuwd wat ze gaan doen!! gelukkig is het een dagopname.. en is ie vrijdag avond weer lekker thuis.. of der moet van alles mis zijn natuurlijk!! maar daar gaan we gewoon niet vanuit!!

met de zwangerschap gaat alles goed, over 2 weekies de 1ste echo!! super spannend en veel zin in!! voor de 1ste x ons kindje bewonderen, geweldig!

Geen zin in avondeten, gister avond maar een halve meloen opgegeten......ik krijg warm eten ff niet naar binnen........ zo raar dat je dat zo kan overkomen.. maar verder gelukkig niet misselijk...

Hoe is het met de rest van de zwangere meiden...

Hoe is het met de dames die druk bezig zijn om zwanger te worden..............alweer gierende hormonen ha ha!!

Ukkie, waar ben je.......................................................

Meiden ga ff de was ophangen.... fijne dag..
Haha, moet jullie toch echt zwaar teleurstellen meiden....ik ga nooit van mijn leven zelf zo´n afdaling doen! Dat durf ik echt niet. Ik mag filmen en foto´s maken.....bloos bloos...

stiekem op werk aan het forummen, dus moet even snel. Reageer morgen wel verder.

Vanavond eten met moman in knus restaurantje!

Tot later!!!!
Hier Ukkie, niks geen bijzonderheden.

Lekker uitgeslapen en niet veel nieuws te melden.

Groetjes Ukkie
hoihoi

nou hoe gaat het met de meiden die zwanger proberen te worden...

nou mijn vriend die zit nog steeds in het buitenland, hij komt volgende week donderdag weer terug.

helaas is dat een paar dagen voordat ik ongesteld wordt en tijdens mijn ovulatie was hij er niet. dus helaas deze maand niks...

ik hoop dat hij volgende maand wel thuis is als ik ovuleer. ik ga dan gewoon weer zo'n ovulatietest doen, om te checken of ik regelmatig ook ovuleer.

En ik heb toch 24 van die stokjes dus ik kan het nog wel een paar keer proberen.

ik heb gisteren nog even op de weegschaal gestaan. pfff had ik dat maar niet gedaan! ik ben de laatste tijd best veel aan het sporten (2 x per week, das veel voor iemand die daarvoor niks deed!) en ik d8 dan val ik wel af, of dan kom ik in ieder geval niet aan, maar nee dus.

moet dus toch echt de chips en de pizza's laten staan.

Wat mij wel tegenhoudt om echt te gaan lijnen, is toch dat ik zwanger wil worden. Dan kom je toch aan, dus wat voor zin heeft het om nu drastisch te gaan lijnen??

best moeilijk dus.

wat is heli boarding?????

zo ben net begonnen op werk, ga maar wat eten en daarna echt aan het werk.

aapje fijne vakantie!!!! (toevallig aan het ovuleren tijdens de vakantie??? anders zou het een heeele leuke en knusse vakantie kunnen worden)
Knappekloon, ik ben vorig jaar vlak voordat ik zwanger werd 10 kilo afgevallen en nu zijn er slechts 7 kilo bij en die zijn straks na de bevalling weer weg. Die 10 kilo ben ik nog steeds kwijt dus. Daarnaast is het zo dat als je slanker bent en een gezond BMI(heb er zo'n hekel aan!!) hebt, dat je dan meer kans hebt om zwanger te worden(weet natuurlijk niet wat jou BMI is). Mijn BMI is te hoog en ik kan er niet wakker van liggen, maar als zwanger worden moeilijk was geweest, dan had ik zeker af moeten vallen. Mijn streven is om na mijn bv-periode wel weer verder met lijnen te gaan. Vorig jaar met Sonja ging zo gemakkelijk. In 9 weken 10 kilo kwijt. En die zijn er nu nog af.

Hoeveel je aankomt in een zwangerschap heb je wel een beetje zelf in de hand. Natuurlijk niet helemaal, maar als je jezelf de hele dag volstopt met snoep, koek, enz, dan is het logisch dat je groeit! Een ex-collega van mij stopte zich de hele dag vol met taart, koek, enz. Die was 30 kilo gegroeid in de zwangerschap. Ik toen bij Jayden slechts 4! Nou ben ik ook van de categorie, geen zin in eten tijdens zwangerschap, maar nu dat wel weer wat terug komt, let ik er wel op dat ik geen chips, chocolade, enz in huis heb. Kan ik het ook niet eten!

Alleen melk kan ik niet weerstaan en moet in de koelkast aanwezig zijn. Ik moet gewoon 3 a 4 bekers melk op een dag hebben. Had ik bij de vorige zwangerschap ook.

Ja, heliboarden, wat is dat??

Groetjes Ukkie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven