zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Fijne dag/nieuwe werkweek gewenst!

Ga aan de slag. Tot vanavond!
Goeiemorgen Meiden,

Ukkie, wat hou je de spanning erin!!

Fijne dag allemaal. Werkze/geniet van het mooie weer.

Liefs

Xaar
kopje koffie rustig muziekje

en yam vraagt zich af in hoeverre mijn muziekkeuze tijdens de zwangerschap invloed heeft op yammini....

wie weet krijg ik straks een leuk punkrockertje .... niks geen lullaby voor het slapen gaan, snerende gitaren, strakke baslijntjes en een dubbele bassdrum
Yamuna, :-)

Mijn stiefzoontje is dooollll op punkrock. Mijn vriend is drummer en het liefst luisteren ze naar zijn cd's in de auto, en dan het liefst zo hard mogelijk en meebleren.

Zelf wil hij graag later gitaarspelen.

Zijn lievelingscd is van de Ramones, maar dan de Kids editie, Bratz on beats, ofzo. erg funny.
Spanning houd ik nog even erin. Hier nog alles kalm. Slaap wel waardeloos, maar ja dat komt van die rottige kikker(bij buurvrouw in de vijver, beest laat zich niet vangen) en ook vanwege vaak plassen, warme weer en moeilijk om draaien in bed. Maar jullie horen me verder niet klagen!

Morgen weer naar de vk, ben benieuwd naar de bloeddruk en of ze eventueel gaat strippen als die hoger is!!

(mijn man heeft steeds gezegd dat ik tijdens het nederlands eftal ging bevallen, nou dan mag het van mij vanavond wel!!) Die spelen toch vanaf 20.45 ofzo?

Groetjes Ukkie

p.s Yam, het schijnt wel dat ze echt de muziek herkennen en rustig worden van de herkenbare deuntjes. Als jij tenminste er zelf niet helemaal hyper van wordt(hahahahaha)
Goedemiddag dames!

Haha, Ukkie gaat voor een EK-baby! Spannend hoor!

Ik las dat jullie het niet zo leuk vinden als mensen lang niets laten horen, dus bij deze . Heb gewoon weinig tijd gehad om bij te lezen en schrijven en ben ook niet zo heel veel bezig met het zwanger worden dus ik blijf graag wat op de achtergrond. Ik heb daarnaast het gevoel dat het bij mij wel niet zo snel zal gaan, dus ik wíl me er uit zelfbescherming ook (nog) niet teveel mee bezig houden. Wel vind ik het leuk om mee te lezen met jullie ervaringen! Anyway, deze week moet ik ongesteld worden... of misschien wel niet...(maar ik denk het wel).
nou hier heeft muziekkeuze tijdens zwangerschap wel z'n sporen na gelaten hoor. Lief is dol op Ska en reggea en is dan ook veelvuldig voor buik gedraaid. Meisje wordt helemaal blij als ze bepaalde nummers hoort en gaat dan ook lekker dansen. En ook lekkere rock hoorde bij het aanbod en nu kan ze headbangen als de beste!

nog steeds weinig tot geen klachten hierzoot, tis dat m'n tieten groeien en gevoeliger zijn, maar anders! dit amg van mij wel door gaan tot februari. (maar ja dat is ijdele hoop hoogstwaarschijnlijk)
pssssst, wat een stilte hier....

Zo, wat warm zeg. Gelukkig is het koel in huis! Even surfen op het net en dan lekker vroeg op bed.

Ukkie, nog 2 uurtjes te gaan! ;)

Hoe gaat het verder met alle zwangere meiden? Meer last van de warmte of trekken jullie het wel?

Fijne avond!
Ukkie, vandaag lekker aardbeien gegeten met Jayden, ha ha we waren ze samen aan het schoonmaken ,zegt ie tegen mij, stiekem een aardbeitje marianne, die schat!! ik mocht ook stiekem een aardbeitje van hem!! ze waren erg lekker hoor...waren ook zo op!!

lekker dagje gewerkt vandaag, vnamorgen om half 8 direct naar buiten gegaan.....heerlijk!! vanmiddag de kids in het zwembadje gehad, ze vinden het prachtig!!

Voel me vandaag redelijk goed!! vanavond heerlijk soep gegeten had mijn schoonmoeder gemaakt!!!

Nu ff lekker met mijn mannetje buiten zitten heeft de tv op buiten neer gezet........gezellig!!

fijne avond dames.........
o ja voetbal. Gelukkig gaat mijn vent het ergens anders kijken, dus kan ik lekker sex and the city kijken!

Goed we gaan we meisje in bad doen, het is haarwas avond en dat is meestal niet zo'n fijne aangelegenheid voor meisje, heeft een hekel aan water op d'r hoofd.
Ja, aardbeien doet hij bijna een moord voor.

Grappig Ringel, die van mij kan dat niks boeien water op het hoofd, staat ook vrolijk met zijn hoofd onder de douche!

Ik ga tv kijken, geen voetbal, doen we niet aan, alleen als we horen door het geschreeuw in de buurt zappen we even en zien we het doelpunt! Handig toch?

Groetjes Ukkie
Goedemorgen!

Ukkie, nog altijd alles rustig?

Ga aan de slag, hoop te doen!
goedemorgen ladies

heerlijk nog zo een zonnig dagje !

straks ga ik even de huisarts bellen , want ik heb t in mijn rug , kan nog niet bukken om een sok uit de mand te pakken
Goedemorgen,

Alles kalm en rustig hier. Wel een goede nacht gehad. Vanmiddag naar de vk.

Yam, kalm aan dan en het is mooi weer, dan lekker geen sokken aan toch

Groetjes Ukkie
Jammer Ukkie toch geen EKbaby, maar ze moeten vrijdag weer dus wie weet.

Ik heb net te horen gekregen, dat mijn vriend, die nu al een paar weken in dusseldorf zit, en dus niet tijdens mijn ovulate hebben kunnen vrijen, er waarschijnlijk mijn volgende ovulatie er ook weer niet is. grrrr....

heel irritant. dus ik hoop dat mijn ovulatie gewoon een week te laat komt haha.

yamuna succes met je rug! moet je toch maar aan yamman vragen of je een heerlijke massage mag haha.

Marmira, zeg niet te snel dat je niet snel zwanger kunt worden, want wie weet is het bij jou binnen een paar keer wel raak.

Heeft er iemand nog tips om goed op te kunnen staan? Ik kom de laatste tijd veeeeel te laat steeds op mijn werk,omdat ik mij verslaap. Ik heb 5 keer de wekker op mijn telefoon gezet, maar ik slaap er nog doorheen zucht. en op mn werk vinden ze het ook steeds vervelender (logisch)

Ik moet gisteren om kwart voor 12 beginnen. het is dan bijna middag, en om kwart voor 12 lag ik dus nog steeds in mijn bed. zucht....

het scheelt dat ik 10 minuten fietsen van het werk vandaan woon, maar ja mijn collega's moeten dan wel steeds wachten omdat ik de sleutel heb..;.
terug van de dokter, lumbago/ bekkeninstabiliteit

mensendieck voorgeschreven. dokter zag me lopen en zei tut jij heb over twee maanden problemen !!

dank u dokter !

wel mag ik de hormoonzalf voor mijn ecceem weer gebruiken, gelukkig want het loopt de spuigaten uit !
euh....misschien meer ritme in je dag aanbrengen? Gewoon zoveel mogelijk op dezelfde tijd opstaan en lekker fris aan de dag beginnen.

Had er eerder (lees voor Mayte geboren was) ook een handje van om tot zo laat mogelijk in m'n nest te blijven liggen stinken maar idd collega's waren er minder gecharmeerd van. Sinds wijffie er is is er veel meer structuur in m'n dag en kom ik eignelijk ook nooit meer te laat op m'n werk (tenzij de treinen niet rijden en ik geen auto tot m'n beschikking heb)

@yam, wel opassen met je rug, die krijgt het nog flink te verduren straks Hoe voel je, je verder?

bij ukkie nog steeds alles rustig....heeft de vk nog gevoeld?

Het besef dat ik weer zwnger ben dringt wel steeds beter door. Maar vooral het besef dat ik straks weeeeerr een bevalling doormoet. Hoe heb ik mezelf zo in de luren kunnen leggen? en ik zie toch ook wel weer tegne dat eerste babyjaar op. al die voedingen en dingen waar je om moet denken, er minstens een uur over doen om alles in te pakken voordat je eindelijk een keer de duer uit kan, kolven op het werk......jezus wat doe ik mezelf nu weer aan? (en niet om de toekomstige moeders een spontane depressie in te drijven) ik mag toch echt in m'n handjes knijpen als spruit2 net zo makkelijk is als de eerste, maar bereid me maar op het ergste voor denk ik.
Och man Yamuna wat een ellende! En dat nu al! jeemig. nou ja goed dat je naar de dokter bent gegaan en dat die het zo snel zag. en nu op naar de mensediecktherapeut.......
Yam, doe maar goed rustig aan en luisteren naar je lichaam. Hoop dat je snel naar de mensendiecktherapie kan!

Ringel, ik moet vanmidag heen, maar ik vraag inderdaad even op een inwendige check en het liefst een strippoging als het lukt. We zullen wel zien. Zijn ze hier niet zo happig op geloof ik!

Knappekloon, wat waardeloos dat hij er dan waarschijnlijk weer niet is! En over het verslapen, misschien een andere wekker, zo'n elektrische met harde pieptoon? Keiharde wekkerradio aan andere kant van de kamer, zodat je er wel uit moet om het ding uit te zetten?

Oh Ringel, ik snap het wel hoor, weer die bevalling en dan inderdaad het plannen als je weg wilt, alles bij elkaar zoeken, voeden, anders is het brullen in de auto of tijdens een wandeling, enz. Maar kolven hoef ik deze keer niet op mijn werk te doen, want mijn kindje mag mee naar mijn werk. Bij Jayden werkte ik nog in andere stad en zat hij dus hier, moest ik inderdaad 2x per dag kolven, wat een ramp. Ik ga nu overigens wel kolven, want ik wil niet altijd er moeten zijn. Kindje moet ook de fles kunnen drinken. Jayden vanaf 10de dag elke avond flesje afgekolfde melk gegeven!

Groetjes Ukkie
Bij vk alles goed. Bloeddruk was iets beter dan vorige week. Maandag weer een afspraak en zo nodig volgende week donderdag overdracht naar gyn! Hoop het natuurlijk niet, maar we moeten gewoon geduld hebben.

Groetjes Ukkie
Yamuna, wat een ellende zeg met je rug, doe maar kalm aan dan!! enne luisteren naar je lichaam he... je moet nog veel langer mee!!

Vandaag ff rommelig begonnen op werk, balen dus!! de groep niet netjes opgeruimd gister, de schur met het buiten speelgoed 1 grote bende!! en rondom de zandbak niet geveegd, dus stond vanmorgen om half 8 al te vegen! grrrrr wel ff mijn lieftallige collega op aan gesproken ,maar goed die gaf zoals wel vaker een ander de schuld!! daar kan ik slecht over, denk ruim die troep ff op zeg!!!

net ff heerlijk in het bos gelopen, ben nu erg moe! dus lekker douche en onder de wol!!

morgen ff met mijn mannetje naar ziekenhuis, krijgt ie ff te horen over hoe en wat voor de operatie van vrijdag!! dus drk daggie weer morgen!!

liefs koe
he get, volgende week donderdag! brrrrr ik blijf duimen dat het ergens deze week begint.

Meisje is aan het brullen, wil niet slapen, op elke plek is ze rustig behalve in d'r eigen bedje.....(brullen, krijsen gillen....geen idee wat loos is)

laters
Vandaag superdag op werk gehad. Heerlijk!!!

Ukkie, wat zei de vk? En wat is strippen? Neem aan dat dat tte maken heeft met het verspoedigen van de bevalling?!

Yam, balen zeg, van die bekkeninstabiliteit. Maar wel heel goed dat je er zo vroeg bij was.

Ringel, je gaat vast weer snel de mooie kanten van zwanger zijn inzien. En na even doobikkelen komt die super leuke leeftijd waarin ze er vrolijk op los babbelen.

Knappe kloon, speciaal voor de mensen die moeilijk uit bed komen, bestaat er een wekker die door de kamer rijdt/vliegt zodra hij af gaat. Je MOET dan wel opstaan om hem uit te zetten. Misschien een tip voor je?
oeps, beetje mosterd na........
Strippen is dat ze met een vinger in je vagina gaan, ze zoeken dan de ingang van de baarmoedermond. Gaan daar voorzichtig naar binnen en maken dan met hun vinger(s) de vliezen los van de baarmoeder(mond). Dit kan de hormonen opwekken die de bevalling op gang kunnen brengen. Dit doen ze meestal pas na 41 weken, vaak niet eerder.

Groetjes Ukkie

P.s. ik ga herman kijken met herrie in de keuken en dan lekker mijn mandje in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven