Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
woensdag 4 juni 2008 om 21:46
Wat heb jij toch weer ontzettend gelijk ook!! Als ik jou toch niet had!!
Ik geloof dat ik een beetje moeite heb met overschakelen naar: Ildiko is wel degelijk belangrijk! \\:-)// Duh!!
Goh, wat een rust ineens, zeg...dat betekent dat ik morgenavond vrij heb en dus allerlei andere dingen kan doen...examens verder nakijken, hardlopen, nagels vijlen + lakken, grote ontbossing... enzo... natúúrlijk heb ik wèl een leven! Duhh!!
Ik geloof dat ik een beetje moeite heb met overschakelen naar: Ildiko is wel degelijk belangrijk! \\:-)// Duh!!
Goh, wat een rust ineens, zeg...dat betekent dat ik morgenavond vrij heb en dus allerlei andere dingen kan doen...examens verder nakijken, hardlopen, nagels vijlen + lakken, grote ontbossing... enzo... natúúrlijk heb ik wèl een leven! Duhh!!
woensdag 4 juni 2008 om 21:53
Precies. En echt illie, ik ben best serieus hierover. Als zo'n man denkt dat je op donderdagavond niks beters te doen hebt en dat je nog op zijn bevestiging wacht.....wat denkt ie dan. Juist, dat je wanhopig bent (pfff dit heb ik vast uit een boekje ofzo haahha). Dus nee, sorry maar helaas, je hebt een drukke agenda, een druk sociaal leven en dus moet iemand eerder dan een paar uur van te voren bevestigen.
Toch?
Bovendien moet ontbossen idd ook gebeuren. Stel dat je volgende date wel heel erg op tijd is, leuk is en bovendien errug lekker
Toch?
Bovendien moet ontbossen idd ook gebeuren. Stel dat je volgende date wel heel erg op tijd is, leuk is en bovendien errug lekker
woensdag 4 juni 2008 om 22:03
woensdag 4 juni 2008 om 22:08
Graag gedaan illie. Je weet toch
Ennuh, ik heb nog nooit naar mijn eigen adviezen geluisterd, en daardoor ook hele vervelende dates en vriendjes gehad. Had ik zelf maar iemand zoals mezelf gehad als vriendin
Jaaaaaaa ik ben melig, vrolijk en i feel good, tunununununu.... I know that I would ..............
Ennuh, ik heb nog nooit naar mijn eigen adviezen geluisterd, en daardoor ook hele vervelende dates en vriendjes gehad. Had ik zelf maar iemand zoals mezelf gehad als vriendin
Jaaaaaaa ik ben melig, vrolijk en i feel good, tunununununu.... I know that I would ..............
woensdag 4 juni 2008 om 22:36
woensdag 4 juni 2008 om 22:48
donderdag 5 juni 2008 om 11:32
Hoi meissies,
Ik kon gisteravond mijn postings niet verzenden.
Baalde als een stekker, maar heb wel om jullie gelachen!
Illie,
Goeie instelling vast houden nu hoor lieverd, gewoon lekker even jezelf verwennen vanaaf voor je date van morgen.
Je hebt immers een leven, toch?!
Sjar,
Wat ben je toch een wijze vrouw [ van tijd tot tijd].
Jammer dat je vroeger niet een vriendin als jezelf hebt gehad.
Maar, het is uiteindelijk toch nog goed gekomen met je hè!
Mocht ik jullie niet meer spreken
Illie veel plezier met je date morgen en Sjar een hele fijne tijd in Parijs gewenst.
& van Red.
Ik kon gisteravond mijn postings niet verzenden.
Baalde als een stekker, maar heb wel om jullie gelachen!
Illie,
Goeie instelling vast houden nu hoor lieverd, gewoon lekker even jezelf verwennen vanaaf voor je date van morgen.
Je hebt immers een leven, toch?!
Sjar,
Wat ben je toch een wijze vrouw [ van tijd tot tijd].
Jammer dat je vroeger niet een vriendin als jezelf hebt gehad.
Maar, het is uiteindelijk toch nog goed gekomen met je hè!
Mocht ik jullie niet meer spreken
Illie veel plezier met je date morgen en Sjar een hele fijne tijd in Parijs gewenst.
& van Red.
donderdag 5 juni 2008 om 20:13
Kon ze ook niet verzenden, maar da's meer omdat ik weer een leven had...
En dat gaat maar door. Dit weekend met een vriendin op pad, en de komende weekenden ook al weer. Verder veel uitjes de komende tijd doordeweeks in de avonden.
Ah, Paris... *zucht*
Illie, morgen een date? Ik heb niet helemaal teruggelezen...
Red & Sum
En dat gaat maar door. Dit weekend met een vriendin op pad, en de komende weekenden ook al weer. Verder veel uitjes de komende tijd doordeweeks in de avonden.
Ah, Paris... *zucht*
Illie, morgen een date? Ik heb niet helemaal teruggelezen...
Red & Sum
donderdag 5 juni 2008 om 22:31
Hey luitjes,
tas is gepakt, heb nog even snel een donkergrijze bolero aangeschaft en de zwarte terug gebracht. En ja, dat was een hele goede keuze.
Morgenochtend eerst een paar uurtjes naar de kapper. Nieuwe kleuren erin, stuk eraf laten halen en lekker hip laten stylen. Dan snel op de fiets naar huis (daaaahhaaag hip haar haahah) en dan om half 3 vertrekken we vanaf CS met de thalys naar Parijs. Heb er zin in
Post niet teveel in de tussentijd aub. Dan moet ik weer zoveel bijlezen
Tot zondagavond of maandagochtend allerliefste meiden!
tas is gepakt, heb nog even snel een donkergrijze bolero aangeschaft en de zwarte terug gebracht. En ja, dat was een hele goede keuze.
Morgenochtend eerst een paar uurtjes naar de kapper. Nieuwe kleuren erin, stuk eraf laten halen en lekker hip laten stylen. Dan snel op de fiets naar huis (daaaahhaaag hip haar haahah) en dan om half 3 vertrekken we vanaf CS met de thalys naar Parijs. Heb er zin in
Post niet teveel in de tussentijd aub. Dan moet ik weer zoveel bijlezen
Tot zondagavond of maandagochtend allerliefste meiden!
donderdag 5 juni 2008 om 22:45
Lieve Sjar,
Hier heeft de komende dagen waarschijnlijk niemand tijd om veel te posten:
TE DRUK MET LEVEN!
En als je morgenochtend de pech hebt om het weer te treffen dat wij hier een hele dag hebben gehad, kun je inderdaad het stylen van je haar wel later.Is nu net voor het eerst droog!
Nogmaals, heel veel plezier lieverd, geniet maar lekker van alles met je mannetje.
TD,
Ook jij veel plezier dit weekend met je drukke leventje.
Illie,
De boel inmiddels al ontbost?
Ook voor jou: just have fun!
XXX Red.
Hier heeft de komende dagen waarschijnlijk niemand tijd om veel te posten:
TE DRUK MET LEVEN!
En als je morgenochtend de pech hebt om het weer te treffen dat wij hier een hele dag hebben gehad, kun je inderdaad het stylen van je haar wel later.Is nu net voor het eerst droog!
Nogmaals, heel veel plezier lieverd, geniet maar lekker van alles met je mannetje.
TD,
Ook jij veel plezier dit weekend met je drukke leventje.
Illie,
De boel inmiddels al ontbost?
Ook voor jou: just have fun!
XXX Red.
donderdag 5 juni 2008 om 23:46
vrijdag 6 juni 2008 om 11:01
Illie,
Dat is k*t zeg.
Mag hopen dat ie een goeie reden had.
Vanavond wordt er niet gechineest!
Moest eigenlijk naar een feest van kennisen van vriend maar blijf lekker thuis, heb geen zin in die mensen.
Mag haar om de één of andere reden niet zo.
Hé.........ik kan nou eenmaal niet iederéén leuk vinden hè!
Ga m'n eigen feestje vieren, mét drank en goeie muziek én als het even kan ook nog wat forummen.
Wat denk je Illie: zullen we er eens voor gaan zorgen dat Sjar heul veul te lezen heeft als ze terug komt?
Vieren we samen dat we geen leven hebben.
Dat is k*t zeg.
Mag hopen dat ie een goeie reden had.
Vanavond wordt er niet gechineest!
Moest eigenlijk naar een feest van kennisen van vriend maar blijf lekker thuis, heb geen zin in die mensen.
Mag haar om de één of andere reden niet zo.
Hé.........ik kan nou eenmaal niet iederéén leuk vinden hè!
Ga m'n eigen feestje vieren, mét drank en goeie muziek én als het even kan ook nog wat forummen.
Wat denk je Illie: zullen we er eens voor gaan zorgen dat Sjar heul veul te lezen heeft als ze terug komt?
Vieren we samen dat we geen leven hebben.
vrijdag 6 juni 2008 om 18:11
Dames, ik heb een heuglijke mededeling!
Mijn kat is teruggevonden!!!
Ik ben zóóóóó ontzettend blij!!!
Ik ben vanavond vast nog wel op het forum te vinden. Ik heb net katlief opgehaald, ga nu even boodschappen doen en daarna eten en kat knuffelen en verwennen...
O ja, btw...hij zat gewoon 1 straat verderop...
Mijn kat is teruggevonden!!!
Ik ben zóóóóó ontzettend blij!!!
Ik ben vanavond vast nog wel op het forum te vinden. Ik heb net katlief opgehaald, ga nu even boodschappen doen en daarna eten en kat knuffelen en verwennen...
O ja, btw...hij zat gewoon 1 straat verderop...
vrijdag 6 juni 2008 om 20:27