Contacten opdoen?

22-07-2013 15:48 15 berichten
De afgelopen dagen/weken zie ik opvallend veel oproepen wat betreft het opdoen van nieuwe contacten.

--- Not serious
Ik heb twee van mijn 3 beste vriendinnen hier op het forum leren kennen, dus neem het zeker serieus ja.

Tuurlijk heeft er ook wel eens een teleurstelling bij gezeten met afspreken of mailen, maar de meiden met wie ik hier bevriend ben geraakt zijn wel twee zeer goede vriendinnen geworden.

Zou niet weten wat daar niet oprecht aan is. Internet is een nieuwe manier geworden om mensen te leren kennen en zeker handig als je door een drukke baan of onregelmatige tijden op andere manieren lastiger nieuwe contacten opdoet.

Dat iemand niet op komt dagen zegt iets over die persoon, en niet over afspreken via een forum in het algemeen vind ik. Mensen verschillen allemaal en dat is niet alleen op internet zo maar ook gewoon in het dagelijkse leven.

Dan loop je ook weleens een blauwtje maar stop je toch ook niet gelijk met daten, Ik niet tenminste.

Heeft ook niks te maken met het seizoen of aantal dagen lid. waarom zou iemand die net lid is en reageert op een leuke oproep gelijk niet oprecht zijn???? Iedereen is een keer lid geworden toch?
Bedankt voor je reactie Hamaika. Impulsieve post.. slotje gewenst
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit nu weer?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb drie super-vriendinnen via internet leren kennen....

Maar ik heb met hen ook een tijdje gemaild voor we afspraken, misschien dat dat helpt filteren wie bij je past en serieus is?
Lorem Ipsum
[quote]Fame schreef op 22 juli 2013 @ 16:51:

Wat is dit nu weer?[

Mijn onhandigheid
quote:dadelduifje schreef op 22 juli 2013 @ 16:55:

[quote]Fame schreef op 22 juli 2013 @ 16:51:

Wat is dit nu weer?[

Mijn onhandigheidJe opent een topic uit onhandigheid? (Ik vind mijzelf onhandig als ik iets laat vallen ofzo....)
Jammer, want zo te lezen wordt er erg serieus op gereageerd!

En als het over contacten opdoen via viva ofzo gaat, werkt super goed!! Heb er veel leuke vriendinnen bij daardoor. Ben verhuisd naar een andere stad en voel mij er nu helemaal thuis daardoor!
Ik heb ook een vriendin hier opgedaan.
quote:eva-30 schreef op 22 juli 2013 @ 17:04:

Jammer, want zo te lezen wordt er erg serieus op gereageerd!

En als het over contacten opdoen via viva ofzo gaat, werkt super goed!! Heb er veel leuke vriendinnen bij daardoor. Ben verhuisd naar een andere stad en voel mij er nu helemaal thuis daardoor!Klopt, maar geen zin om er verder op in te gaan. Vandaar even een slotje. En ja dat is mijn onhandigheid, impulsiviteit hoe je het ook wil noemen.
quote:Fame schreef op 22 juli 2013 @ 17:05:

Ik heb ook een vriendin hier opgedaan.Leuk voor je Fame.
Paar vriendinnen zelfs opgeduikeld hier!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Een slotje?

Dat kan toch alleen als het topic vol is?

Dan moeten er toch echt zich nog meer mensen melden die vriendinnen aan het forum hebben overgehouden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Goh wat zijn jullie ( of degene die hebben gereageerd) opvallend aardig vandaag. Komt dat misschien door het weer..
quote:dadelduifje schreef op 22 juli 2013 @ 18:35:

Goh wat zijn jullie ( of degene die hebben gereageerd) opvallend aardig vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven