Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Roos, klopt hoor Ik heb ook helemaal geen behoefte momenteel om er wat mee te doen, maar krijg wel steeds de mailtjes dat er weer iemand een berichtje heeft gestuurd en dan ga ik toch even kijken (en een reactie terug sturen dat ik geen interesse heb).

Uit een soort van koppigheid wil ik mijn profiel niet pauzeren, maar ja, narrig worden is ook weer wat ;)
Het is herkenbaar De aandacht is ook net effe te leuk hè?
Ja echt wel! Het is een leuk surrogaat...
Eigenlijk heb ik geen surrogaat nodig, word even bedolven onder aandacht

En toch blijft het trekken. Gek brein hoor, wij vrouwen...
Ik wil NU ook bedolven worden onder aandacht! De enigszins yaloursche kant van mij komt boven. Waarschuw je even als ik valsch word...
..
quote:Rooss4 schreef op 22 juli 2013 @ 12:46:

Eigenlijk heb ik geen surrogaat nodig, word even bedolven onder aandacht

En toch blijft het trekken. Gek brein hoor, wij vrouwen...

Heerlijk!! haha ben ook wel een beetje jaloers... Vakantie is hier echt een aandachtsloos zwart gat haha

Ben stiekem wel blij als het normale leven weer begint(wel errug).
..
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk ben ik blij dat het nu vakantietijd is en alle lopende contacten allemaal even niks is. Lekker niksen met een koel ventilatorbriesje op m'n huid.

Ben haast zo'n luie kat spinnend in de zon.

Hoewel, mijn man heeft de voordelen van zijn pianovingers ontdekt, ook lekker om die al niksend te ondergaan.
Of mijn nr2 (geloof dat ik hem echt wel weer zo mag noemen ) voor veel meer open staat, jawel maar dat ligt meer aan de weinige interesse die nr1 toont in seks.. Die is eigenlijk amper ergens voor in.. Die vind een andere plek dan de slaapkamer al not done..

De seks met nr2 is niet zozeer buitensporig.. Soms een beetje experimenteel.. Maar dat staat bij ons niet voorop. We genieten beide nog voldoende van gewone seks.. Soms op spannende plaatsen..

Naspel duurt net zolang als het kan.. Met een hotel date liggen we nog rustig 2 uur na te genieten, zoenen en knuffelen.. En dan eindigen met samen douchen..

Vandaag een heerlijke dag gehad met z'n 2-en.. Heerlijk relaxen in de sauna al lagen we voornamelijk in het zwembad.. En toch ook nog heerlijk weer eens gesext.. Kort maar krachtig.. We kunnen het nog
Sense, wat fijn dat je weer duidelijkheid hebt. Ervaart je nr 1 dit ook als meer bedreigender, nu je nr 2 vrijgezel is?
Fijn dat je weer een beetje geland bent en kunt relativeren, Smurf. Dat is inderdaad hoopvol voor de toekomst, als je na een date weer zo in de war bent kan je even teruglezen.

Kluif, pianovingers! Die heeft tantraman ook. Al wint zijn tong het tot nu toe maar wie weet gaat dat veranderen.

De massage gaat nog even op zich laten wachten Oranje (en wees jij maar lekker valsch hoor, ik heb sukke schouders! *houdt haar armen een meter uit elkaar*)

Eerstkomende date komt hij nog even een keer hierheen en hij heeft besloten zijn tafel thuis te laten. Daar heeft hij heel goede redenen voor dus vrut maar weer.

Die keer daarop wellicht eens zijn huisje bezoeken en dan ga ik liggen en hoppeteeje.

Dit trouwens op verzoek van zijn partner. Sommig relaties steken toch bijzonder in elkaar!
Nu zit ik al een tijdje met jullie mee te lezen, erg fijn en herkenbaar.

Zelf ben ik sinds kort gaan rondkijken op secret flirt en ik had meteen beet. Leuke vent leren kennen, snel een date gehad en met de wederzijdse spanning zat het wel goed. Nu hebben we na die tijd contact via de mail en ondanks dat hij echt helemaal mijn typ is, vind ik het frustrerend dat hij alleen maar interesse heeft in seks en geile praatjes. Ik twijfel nu of ik weer een date wil. Hij blijft ook gewoon actief op die site. Het was wel erg lekkere seks en op dat gebied klikt het, maar ik heb moeite met het uitschakelen van mijn emoties. Ik wil meer diepgang en hij niet. Aan de andere kant vertelt hij wel wat hem bezighoudt (wat ik ook nog eens rete interessant vind) Maar als ik hem iets vertel toont hij weinig tot geen interesse en probeert het gesprek weer snel te verdraaien naar zijn favo onderwerp. Weet even niet hoe hiermee om te gaan.

Ik hoop dat jullie me willen adviseren. Zelf ben ik een getrouwde vrouw met twee kinderen (krijgt het schaamrood op haar kaken terwijl ze dit typt. Ook al ben ik anoniem ;)
quote:judith29 schreef op 25 juli 2013 @ 15:30:Leuke vent leren kennen, snel een date gehad en met de wederzijdse spanning zat het wel goed. ondanks dat hij echt helemaal mijn typ is, vind ik het frustrerend dat hij alleen maar interesse heeft in seks en geile praatjes. Ik wil meer diepgang en hij niet. Aan de andere kant vertelt hij wel wat hem bezighoudt Maar als ik hem iets vertel toont hij weinig tot geen interesseJouw verhaal doet me denken aan het contact met mijn huidige minnaar, alleen heeft hij dan jouw rol. Mijn minnaar zoekt een soort emotionele diepgang door mij te betrekken bij alles wat hem raakt, net zoals jij dat probeert bij jouw minnaar. Als ik naar mezelf kijk klikt het lichamelijk ook enorm tussen mijn minnaar en mij. Daarbij probeer ik mezelf juist emotioneel in bescherming te nemen door geen grondige pogingen te doen mezelf in zijn geestesleven te verdiepen, want anders ga ik hem als persoon wellicht te interessant vinden? Ik ben al gebonden en wil bij mijn man blijven namelijk. Wellicht dat jouw minnaar zichzelf ook in bescherming neemt door zich vooral te richten op de seksuele interesse en verder ietwat onverschillig te blijven?
Kipkluifje, ben zo ontzettend blij met je antwoord. Moeilijk om er met niemand over te kunnen praten. Wat jij zegt, dat zegt hij ook tegen mij. Weet je wat het is. Hij spreekt zichzelf zo tegen.... Vooral omdat hij zelf wel persoonlijke informatie met me deelt op bepaalde momenten. Waar ik nog het meest moeite mee heb is dat hij een week geleden nog zei, geen interesse meer te hebben in die site. Mijn profiel was er al af, maar ik was nieuwsgierig dus ben toch eens gaan kijken. Nu zie ik dat hij iedere dag van 's morgens af al online is. Natuurlijk ga ik hem dit niet zeggen, maar onze communicatie is momenteel ietwat cynisch/sarcastisch. Hij vroeg aan me of ik dit weekend nog contact wilde of dat we gewoon even afstand namen tot onze volgende date (woensdag). Ik heb gezegd dat ik hem best even met rust wil laten als hij dat wil. Zijn antwoord was dat we dan wel even zien hoe het loopt en hij vertelde wat hij vandaag ging doen. Ik heb een laatste bericht gestuurd met de vraag of hij het soms druk heeft met nog meer 'scharreltjes'. Dus ben benieuwd naar het antwoord.

Natuurlijk is dit contact vrijblijvend, maar voor mij voelt het gewoon niet goed om één van de zoveel scharreltjes te zijn. Ik wil hem erg tegemoetkomen omdat het zo'n heerlijke man is, die me weer laat zweven. Maar ik zet mijn eigen behoefte en voor mijn gevoel mijn eigenwaarde aan de kant.

Is het voor jou niet ingewikkeld om die afstand te bewaren? Vind het knap hoor. Ik ben op veel gebieden ook erg gelukkig met mijn leven, mijn man en kinderen. Maar op het gebied van seks is het hier echt helemaal over! Kan ik zo moeilijk mee leven...

Ontzettend bedankt voor je reactie.
quote:judith29 schreef op 25 juli 2013 @ 16:10:Waar ik nog het meest moeite mee heb is dat hij een week geleden nog zei, geen interesse meer te hebben in die site. Nu zie ik dat hij iedere dag van 's morgens af al online is. Natuurlijk is dit contact vrijblijvend, maar voor mij voelt het gewoon niet goed om één van de zoveel scharreltjes te zijn. Ik wil hem erg tegemoetkomen omdat het zo'n heerlijke man is, die me weer laat zweven. Maar ik zet mijn eigen behoefte en voor mijn gevoel mijn eigenwaarde aan de kant.Klinkt als een man die zichzelf echt in bescherming aan het nemen is, want hoe meer contacten hoe oppervlakkiger elk individueel contact wbt emoties is naar mijn ervaring.

Mijn man heeft geen seksuele interesse in wie dan ook (=aseksueel) en op zijn initiatief zitten we al jaren in een open relatie, zodat ik mijn seksuele interesses elders kan vervullen. Momenteel zijn we op mijn verzoek toch in therapie om elkaar (via tederheid ipv geilheid) ook lichamelijk te vinden.

Er zijn periodes geweest dat ik ook diverse minnaars tegelijk had die allemaal in een bepaalde seksuele interesse (voetfetish, cbt, cfnm, facesitting, male doormat, bondage etc) van mij voorzagen en wie ik juist door die wisselende contacten makkelijk op emotionele afstand kon houden. Natuurlijk wisten deze mannen wel wat persoonlijke info van mij (thuissituatie,werksituatie), konden we ook naast de seksuele pret wel gezellig keuvelen over actualiteiten en geen van allen wisten ze precies wat er nu in mij omging waardoor ik echt emotioneel geraakt werd.

Voor het merendeel van mijn toenmalige minnaars was het feit dat hij een van de velen was juist een extra vernedering waar hij een orgastische kick van kreeg.

Mijn huidige minnaar is net zo dominant als ik ben, machtsverhoudingen vallen daardoor weg en voor het eerst tref ik een seksueel gelijkwaardige minnaar aan mijn lijf.

Als jij er slecht mee kan leven dat hij

1. wel seksuele activiteiten met jou onderneemt en

2. zichzelf voor jou als mens onverschillig houdt, jou daardoor telkens vernederd in je eigenwaarde laat voelen

Stop dan met dit contact of stop met bij hem te vissen naar antwoorden die je eigenlijk geeneens wilt weten, omdat ze te confronterend voor je kunnen zijn.
quote:judith29 schreef op 25 juli 2013 @ 16:10:

Natuurlijk is dit contact vrijblijvend, maar voor mij voelt het gewoon niet goed om één van de zoveel scharreltjes te zijn. Is hij ook gebonden? Of is hij vrijgezel? Je kunt niet verwachten dat hij dan exclusief is met jou he, jij bent getrouwd. Je wilt wel binding met hem, maar geen echte relatie...
Kipkluifje, goed dat jullie hier samen een formule voor hebben en dat het zo goed werkt. Lijkt me een stuk gemakkelijker om emotioneel afstand te kunnen houden.

V: hij is getrouwd net als ik... Ik zie alleen het probleem niet van af en toe een oppervlakkig kletspraatje. Hij heeft geen zin in ingewikkelde verliefdheid. Maar als we elkaar zien dan gaat het toch ook over andere dingen... Waarom zou dat over de mail anders moeten zijn denk ik dan bij mezelf. Ik moet voor mezelf even uitzoeken of ik dit echt alleen maar wil voor de seks... Zijn huwelijk is stabieler dan het mijne...
Soms krijg ik het idee als ik hier zo lees dat vrouwen vooral emotionele intimiteit zoeken in hun minnaar, terwijl mannen vooral lichamelijke intimiteit willen vinden in hun minnares?
Dat denk ik ook hoor Kipkluifje. Al ben ik vooral in voor een 'extra dementie' ook mede voor de seksuele spanning. Hij hoeft mijn problemen niet aan te horen, daar zit ik niet op te wachten. Maar ik vind hem extra spannend als hij vertelt over zijn interessante leven. Ik wil ook graag dat hij mij kan waarderen voor wie ik ben i.p.v. alleen maar geilt op mijn lichaam.

Het afsluiten vind ik nog te vroeg. Ik wacht zijn antwoord even af en laat zelf even niets van me horen.
Maar jeetje, wat heb jij veel 'ervaring'!
Veel ervaring, nee joh er is nog zoveel wat ik wil ervaren, echt levenswijs vind ik mezelf nog niet, eerder van de pot gerukt op momenten. Daarbij, ik ben vroeg begonnen en inmiddels stokoud
hahahaha LOL...."*vraagt zich af wat stokoud is*
Volgens mijn nichtje van 13 is alles boven de 35 stokoud.
Hoezo is zijn huwelijk stabieler dan het jouwe?

Als jouw huwelijk niet zo stabiel is, loop je nu eenmaal het gevaar dat je de ontbrekende onderdelen op gaat vullen met de minnaar. En dan helemaal stopt met energie stoppen in je huwelijk, afstand gaat nemen.

Ik kan me wel voorstellen dat je niet alleen voor de wip wilt zijn, maar hij ziet het blijkbaar wel zo en dat werkt voor hem. Denk dat hij daarmee thuis 'veilig' zet. Het gaat hem juist om die wip, de rest heeft hij wrs thuis goed voor elkaar.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven