Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Oooooooooo, vandaar, ik dacht eerst nog misschien heeft het te maken met dat .png en heb ik er .jpg van gemaakt meer ook dat lukt niet.

Dankjewel!
Zo zeg, we zijn er weer. Iedereen lekker extra vaak geCCS'd?
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Deze kwam ik gisteren al tegen op facebook en dacht natuurlijk meteen aan dit topic, maar kon d'r niet op!

Ik zit trouwens nu op 102 en dat vind ik 'n kutlevel met chocolade en bommen. Speel veel liever level 100.
Yeahhhhhhh eindelijk 147 gehaald!! Wou hier gisteravond nog komen klagen, dat ik het nog steeds niet had gehaald, maar dat kon niet eens ik kon gewoon nergens mn ccs ellende kwijt
Ik speel nu 149 maar die is ook erg irritant, soms kan ik na 10 zetten al niet meer verder.....pffff
Even een update :-) Sinds zondagavond terug van vakantie. Op vakantie bijna niet gespeeld. Nu thuis echter..... Ben inmiddels bij level 266. Man verslaafd gemaakt en we spelen zo'n beetje de hele dag door omdat het te warm is om iets te doen. Kinderen vermaken zich gelukkig zelf en na het eten gaan we met ze naar het strand. Dat dan weer wel :-)
Hier inmiddels 247 en op zoons account nog steeeeeeeeeeds 147.

Wel leuk dat er nu precies 100 levels verschil zijn tussen die twee spellen.

Waar je al blij van kunt worden.
@solomio
odi et amo
Hihi @ Solomio.

266 is echt een vreselijk kutlevel zeg! Nog erger dan 65. Dat lukt toch nooit! Bah. Man zit nu in 65.
Ik ben bij 238. En die vind ik Niet Leuk. Heb ook al een tijd niet gespeeld. Af en toe eens 1 of 2 keer proberen en dan ben ik het al weer zat. Doodirritant dat je de kersen en hazelnoten niet in 1 keer naar beneden kan halen. Je moet ze precies boven dat putje met pijltje krijgen.
Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147
quote:Rua-Red schreef op 25 juli 2013 @ 23:23:

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147

Kut 147Ik heb em net eindelijk gehaald, dus houd moed.
quote:Solomio schreef op 25 juli 2013 @ 18:55:

Hier inmiddels 247 en op zoons account nog steeeeeeeeeeds 147.

Wel leuk dat er nu precies 100 levels verschil zijn tussen die twee spellen.

Waar je al blij van kunt worden. 'Helaas' nu 251 en 149.
Lang vastgezeten op 102, vandaag gehaald maar ook meteen in één ruk door naar 107!
quote:betjebig schreef op 22 juli 2013 @ 22:04:

Nee, ik stort me weer fijn op level 161 van Candy Crush. Die is best leuk en ik verwacht hem ook wel snel te halen Daar zit ik nu ook, in level 161. Vond hem ook leuk en dacht hem ook wel snel te halen. Dat laatste valt alleen een beetje tegen. Inmiddels vind ik hem al iets minder leuk.

Heb jij hem inmiddels?
Grr... zit nu al de hele week op level 65 en ik kom niet eens in de buurt van hem halen! Heb steeds nog minstens 10 stukjes gelatine over, vooral in die kuthoekjes natuurlijk. Chocola wegspelen lukt meestal vrij makkelijk, maar die #%&^%*^%hoekjes!!!!
140 is ook fijn
251 = 30 zetten voor achthondervierentachtigmiljoen jelly's. Met ijzerdraadjes. -->>
Oh ja, die is ook "leuk" Solomio Mag ik hier even tieren, vloeken, schelden en bitchen over level 266? Gadverdegadver wat is die erg zeg! NIET-TE-GELOVEN! 5x gesteept combineren ok, maar die klotenbommen die dat aan de zijkant verschijnen (kun je niet voorkomen) en dan ontploffen omdat je ze niet kan combineren. Bah! Wie heeft de gouden tip? Anders gooi ik de computer, tablet en mobiel uit het raam! En weetje wat man trouwens doet? Die haalt level 65 binnen het uur. Grrrrrrr!
weet iemand hoe je een nieuwe vriend kan toevoegen aan je lijst van mensen die je een extra leven stuurt?

ik heb al geprobeerd ze uit te nodigen, geen idee of dat zou helpen.. maar ze stonden dus ook niet in die lijst?? wel staan ze er bij in het plaatsje waar je de voortgang van al je vrienden kan zien... raaar

wie kan me helpen?
quote:Solomio schreef op 26 juli 2013 @ 12:05:

251 = 30 zetten voor achthondervierentachtigmiljoen jelly's. Met ijzerdraadjes. -->>

Mss helpt klagen toch, net gehaald.

252 is echt weird, die stopt niet.
Ach Rua, nog steeds in Horror147?

Ik hang alweer een aantal dagen in 162. Moet 2 strepen combineren met verpakte. Maar zo'n takkeveld dat me dat in eeuwen niet gaat lukken.

Je hebt kutlevels die kut zijn, maar niet irritant.

En je hebt kutlevels die kut zijn, maar ook irritant.

162 is van de laatste categorie....
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik heb hem ook gehaald Solomio! Klagen helpt echt he! En hoeveel miljoen punten had je bij 252. :-)
quote:franknii schreef op 26 juli 2013 @ 18:01:

En weetje wat man trouwens doet? Die haalt level 65 binnen het uur. Grrrrrrr!Oeeeeh, dat is inderdaad "grrrrrr".
quote:Akakia schreef op 26 juli 2013 @ 22:24:

Je hebt kutlevels die kut zijn, maar niet irritant.

En je hebt kutlevels die kut zijn, maar ook irritant.

Helemaal waar!

Zo vond ik 65 en 79 vreselijke takkelevels die ook vreselijk irritant waren. Maar 147 was een vreselijk takkelevel dat eigenlijk niet eens irritant was, terwijl ik daar toch langer in heb vast gehangen.

Ik zit nu trouwens ook in 162. Dacht dat het 161 was, maar blijkt 162 te zijn. Maar vind hem eigenlijk nog steeds wel leuk om te spelen. Tenminste geen bommen of tijdsdruk. En de chocola speel je eigenlijk steeds zo weg. Nu nog wel een keer halen natuurlijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven