Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
vrijdag 6 juni 2008 om 23:44
Wordt het volgende doel pagina 70...dan wens ik je een goede nacht...
Aaaaahhhhh ..Red, ik had het echt niet door, hoor! Ging helemaal per ongeluk, maar moest er stiekum...*nou oké, niet zo heel erg stiekum*...wel heel erg om lachen!
Zal ik dan in elk geval bladzijde 61 aan jou overlaten?
Ik kan me trouwens nog herinneren dat ik op 'stoppen met roken' niets meer durfde te zeggen omdat jij bladzijde 100 zo graag wilde openen...die heb je toen wel gehaald...
Aaaaahhhhh ..Red, ik had het echt niet door, hoor! Ging helemaal per ongeluk, maar moest er stiekum...*nou oké, niet zo heel erg stiekum*...wel heel erg om lachen!
Zal ik dan in elk geval bladzijde 61 aan jou overlaten?
Ik kan me trouwens nog herinneren dat ik op 'stoppen met roken' niets meer durfde te zeggen omdat jij bladzijde 100 zo graag wilde openen...die heb je toen wel gehaald...
zaterdag 7 juni 2008 om 11:58
heerlijk uitgeslapen, pas om kw over 10 wakker geworden.
Was dus écht heel moe geworden van m'n eigen geleuter.
Of misschien komt t toch gewoon omdat ik al een hele week voor 6en op was.
Illie,
Denk dat jij heerlijk geslapen hebt met je arm om katteman.
Ik doe vandaag eerst eens even niks en moet dan toch echt weer gaan werken.
Vanavond weer stappen!
van Red.
Was dus écht heel moe geworden van m'n eigen geleuter.
Of misschien komt t toch gewoon omdat ik al een hele week voor 6en op was.
Illie,
Denk dat jij heerlijk geslapen hebt met je arm om katteman.
Ik doe vandaag eerst eens even niks en moet dan toch echt weer gaan werken.
Vanavond weer stappen!
van Red.
zaterdag 7 juni 2008 om 19:27
Ik heb inderdaad heerlijk geslapen, hoewel ik toch af en toe wakkerschrok en dacht: waar is kattemans?!! Om hem vervolgens op mijn kussen of aan mijn voeteneinde te vinden...
Eén van mijn andere katten vindt 'm alleen niet meer zo aardig...haalt tegen hem uit en zit heel erg tegen hem te mopperen als hij dichtbij haar komt...Sjacherijnig wijf!
Vanmorgen ben ik even lekker naar de Albert Cuijp geweest en heb mezelf getracteerd op een paar leuke jurkjes...
Vanmiddag in mijn hangmat gelegen in de tuin en vanavond mijn vakantie geboekt.
Veel plezier vanavond, Red!
Eén van mijn andere katten vindt 'm alleen niet meer zo aardig...haalt tegen hem uit en zit heel erg tegen hem te mopperen als hij dichtbij haar komt...Sjacherijnig wijf!
Vanmorgen ben ik even lekker naar de Albert Cuijp geweest en heb mezelf getracteerd op een paar leuke jurkjes...
Vanmiddag in mijn hangmat gelegen in de tuin en vanavond mijn vakantie geboekt.
Veel plezier vanavond, Red!
zaterdag 7 juni 2008 om 23:41
tatatatatataaaaaaaaaaa Red is in the house!!!!!!!!!!!
Vond er niets aan in de kroeg en ben lekker naar huis gekomen.
Heb vriend achtergelaten daar en gezegd dat ik hem wel zie verschijnen vannacht.
Ga nu dus verder met mijn doel: Sjar véél te laten lezen als ze thuis komt!
Illie,
Goed dat je jezelf zo hebt verwend lieverd.
En fijn dat je in je hangmatje kon liggen, hier heeft t alweer een hele dag geplenst!
Waar ga je naartoe op vakantie en met wie ga je en mag ik meeeeeeeeeeeeeeeee????
En wat poezevrouw betreft: is gewoon jaloers!!
Dacht natuurlijk dat zij nu alle aandacht zou krijgen en wil die ook nu weer opeisen [ tja, het blijft een vrouw hè!]
van Red.
Vond er niets aan in de kroeg en ben lekker naar huis gekomen.
Heb vriend achtergelaten daar en gezegd dat ik hem wel zie verschijnen vannacht.
Ga nu dus verder met mijn doel: Sjar véél te laten lezen als ze thuis komt!
Illie,
Goed dat je jezelf zo hebt verwend lieverd.
En fijn dat je in je hangmatje kon liggen, hier heeft t alweer een hele dag geplenst!
Waar ga je naartoe op vakantie en met wie ga je en mag ik meeeeeeeeeeeeeeeee????
En wat poezevrouw betreft: is gewoon jaloers!!
Dacht natuurlijk dat zij nu alle aandacht zou krijgen en wil die ook nu weer opeisen [ tja, het blijft een vrouw hè!]
van Red.