Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Tsja, wat moet ik nu eigenlijk nog meer voor flauwekul verkopen om op die volgende pag. te komen?
jaaaaaaaaa ik ben errrrrrrrrrrrrrr.

Kan nu met een gerust hart gaan slapen!

Spreek jullie laterrrrrrrrrrr ???? * wie bedoel je eigenlijk Red?*

Hoe dan ook, van Red.
Hihihi, Red, je overtreft jezelf weer!

Ik ben vanavond op de bank in slaap gevallen, nu net wakker en ga toch maar mijn mandje opzoeken.

Slaap lekker!
quote:redlock schreef op 07 juni 2008 @ 23:41:

Waar ga je naartoe op vakantie en met wie ga je en mag ik meeeeeeeeeeeeeeeee????

Hahaha...natuurlijk mag je mee, maar dan moet je de Chinees thuislaten en dat heb ik niet zo bedacht!

Ik ga naar Frankrijk op een zeer sportieve vakantie. Ik hoop dat ik dan uiteindelijk ooit misschien een keertje zal veranderen in een soort G.I. Jane...

Details zal ik je later vandaag via de gewone mail sturen...er staat nu een vriendinnetje van me voor de deur...moet dus ff koffie zetten en zo...
Hallo lieverd,

Viva la France !

Dat je veranderen zal in G.I Jane , heb ik geen probleem mee hoor, je moet alleen niet ook je koppie kaal scheren hoor.

Je zult in ieder geval goed uitgerust zijn vandaag met zoveel slaapuren achter de rug !

Fijne dag gewenst en ben benieuwd naar je mail.

van Red.
Heh gelukkig, jullie hebben tenminste geen 5 pagina's volgeluld

Hoe dan ook, Parijs was onwijs leuk. We hebben in 1 dag Jardin du Luxembourg, de Notre Dame, Sacre Couer, Montmartre, Champ's Elysee, Arc de Triomph en de eiffeltoren bezocht. Tussendoor ook nog geluncht in een Franse cafetaria en gedineerd in een superhippe tent in een zijstraat van de champ's elysee . En dat allemaal op de zaterdag.

Vrijdagavond hebben we een night cruise gedaan op de Seine, maar dat viel een beetje tegen. Vanmorgen lekker uitgeslapen, ontbeten en op naar de Thalys. Helaas een uur vertraging opgelopen omdat er iemand zonodig voor de trein voor ons moest springen.

Maar wij hebben een topweekend gehad.

illie Wat fijn dat poes terug is. Ik ben echt oprecht heel blij voor je.

Red, je bent niet goed bij je hooft Maar wel errug gezellig.
quote:redlock schreef op 08 juni 2008 @ 13:41:

Dat je veranderen zal in G.I Jane , heb ik geen probleem mee hoor, je moet alleen niet ook je koppie kaal scheren hoor.

Fijne dag gewenst en ben benieuwd naar je mail.

Hahaha...zó ver zal ik ook weer niet gaan. Ben toch best blij met mijn haar...

Mail is trouwens wat vertraagd, want werd vanmiddag ineens héél plotseling stiekum richting strand gelokt... Maarrr...wat in t vat zit verzuurt niet!
Klinkt als een prima weekend, Sjar! Behalve het spring-gedeelte dan...

Hopelijk ben je lekker uitgerust ook en heb je zin in aankomende dinsdag...

Dat Red niet goed bij haar hoofd is, probeer ik haar ook al een paar dagen duidelijk te maken, maar ze wil maar niet luisteren...

En tja, kattemans wordt aardig veel geknuffeld momenteel...
Hallo hallo,

Sjar,

Welkom thuis lieverd!

Fijn dat jullie zo genoten hebben, minder dat je meteen begint te katten tegen me.

Heb ik zó m'n best gedaan om je wat leesvoer te bezorgen bij thuiskomst, zeg je meteen dat ik niet goed bij m'n hoofd ben!

Heb ik je dáárom zo gemist???

Illie,

Gezellig toch zo'n meelokkertje, hoop niet dat je verbrand bent!

Heb overigens je mail nu pas kunnen lezen want was druk met andere dingen gister! [ lees: uit eten en chinezen.]

Heb gelijk een mailtje terug gestuurd hoor.

Want ondank dat ik niet goed bij m'n hoofd ben , ben ik wel héél erg lief, leuk, gezellig en nog veeeeeeeel meer van dat soort dingen ! of misschien kan ik beter deze gebruiken

Spreek jullie misschien vanavond nog, want dan heb ik wéér geen leven!

en van Red.
Hahaha...onze zogenaamde 'levens' zijn niet goed op elkaar afgestemd...vanavond heb ik namelijk weer soort van een leven...Ik ben er in elk geval morgenavond weer...
Veel plezier lieverd, ga ik maar met al mijn vrienden [ 0 ] voetbal kijken op de bank.

Maar morgenavond ben ik hier waarschijnlijk ook wel weer te vinden.

Kunnen we weer eens sámen geen leven hebben!
Ik kijk ook met al mijn vrienden voetbal. Of vind je dat een poes geen vriend kan zijn?

Sjarman is weeeeer aan het werk. En heb geen zin om in de kroeg voetbal te kijken (pff tis pas de eerste wedstrijd, ff rustig aan doen he).

Red, kijken wij dus samen alleen
Gezellie Sjar,

Ik heb ook geen zin om in m'n uppie naar de kroeg te gaan.

Vriend is ook werken.
We gaan beginnen!!!!

Hou je toeter in de hand, de trommel op je kop en je glas aan je lippen.

GO HOLLAND GO!
*Red heeft net héél hard meegezongen met het volkslied*
Ik ben nu echt een suffe trut aan het worden. Zit hier gewoon met een kop thee Niet eens met bier of wijn. Tis denk ik echt gebeurt met mijn leven

Hup holland hup, laat de leeuw niet in zijn hempie staan
*Red is aan het bekomen van de schrik*
*sjar ook*
En beseft zich nu pas dat ze óók alcohol vrij is. *extra shocking*
Ik ga morgen wel heerlijk uit eten met sjarman (om ons 2 jaar te vieren, weekendje parijs was niet genoeg). Bij een heel goed Frans restaurant, dus daar gaat wel een wijntje bij gedronken worden.

dan verklaar ik ons bij deze tot het duo :blik en handveger!
Met het mooie weer kun je mooi je nieuwe jurkje aan!
Sjarman net aan de telefoon. Die vind dat het me siert dat ik aan de thee zit Wat een lieverd ook he?

En nu gaat ie me morgen nog eens trakteren op een etentje.
quote:redlock schreef op 09 juni 2008 @ 21:02:

Met het mooie weer kun je mooi je nieuwe jurkje aan!Dat is ook het plan Als er regen voorspeld zou zijn, dan had ik het dineetje uitgesteld
Je hebt het toch ook verdiend schat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven