belangrijke vraag!

30-07-2013 21:18 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maak even snel dit topic, omdat ik een hele belangrijke vraag heb. Ik rijd niet vaak en eigenlijk nooit snachts. Maar straks, over een half uurtje ongeveer, rijden mijn vriend en ik van de ene naar de andere kant van Nederland. Maar nu komt het: ik heb last van diarree. En ik moet dus dringend kunnen stoppen bij een tankstation als het weer opkomt. Weet iemand of de wc's van tankstations gewoon open zijn s'avonds en s'nachts? Bij sommige benzinepompen weet ik dat er alleen toiletten binnen in 'het winkeltje' zijn. Ik durf eigenlijk de rit nieteens aan..
Op de snelwegen wel (de A wegen dus) op overige wegen niet. Sluit het tankstation, dan ook de bijbehorende toiletten.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Pak pleepapier mee en karren maar
Vergeet de wegrestaurants niet, ook daar kan je naar het toilet, succes
Nee hoor, openbare toiletten sluiten altijd om 19 uur. Ik zou gewoon een emmer meenemen.
Evt. 'tenalady' voor de zekerheid?
en vochtige doekjes en plastic zakjes en huishoudhandschoenen en desinfectiemiddel. Moet goed komen, sterkte
Bij de grote gele M kun je vast ook wel naar het toilet!
Jakkes wat een rotte timing! Voor het geval dat: een grote onderbroek aan, extra onderbroeken mee en misschien een groot maandverband erin voor als het je toch ontkomt... Heel veel sterkte!
De tankstations zijn maar om de 40 km of zo, dus meteen stoppen is sowieso lastig.

Hoe belangrijk is de afspraak? Bij erge diarree zou ik niet gaan. Als je wel gaat doe dan voor de zekerheid een plastic zak op de stoel.
O, wat vervelend! Vergeet geen reserveonderbroeken voor het geval dat..
adorabull: zijn er ook tankstations die dus 24 uur per dag open zijn of in ieder geval tot laat in de avond? zodat ik daar naar het toilet kan?
Neem een diarreeremmer, flesje (drink)water, wc papier en een emmer mee. Eventueel wat vuilniszakken. Doe een wijd rokje aan, kun je zo op de emmer, zonder dat je in je blote gat zit. (Heb een dochtertje dat net zindelijk is, potje gaat mee in de auto)
ballys: bedankt voor de tip!
Er bestaat volgens mij ook zoiets als een wc app. Met alle plaatsen van openbare toiletten.
Binnenweggetjes nemen met veel struiken langs de kant, een familieverpakking pleepapier en reserve-onderbroeken mee en gaan met die banaan. Oh, en over bananen gesproken: die stoppen. Net als Norit.

Je kunt natuurlijk ook gewoon thuisblijven.
Wat je ook doet, niet in het donker op de vluchtstrook stoppen. Veel te gevaarlijk voor een sanitaire stop.
quote:jo12345 schreef op 30 juli 2013 @ 21:21:

Nee hoor, openbare toiletten sluiten altijd om 19 uur. Ik zou gewoon een emmer meenemen.En dan? Volgekakt in de kofferbak?
Toevallig gister nog rond 23 u bij een Shell station naar de wc geweest. Was in het winkeltje. Moest je door een poortje. Snelweg is vast geen probleem.

Succes!
Gebruik vooral geen diarreeremmer, lijkt een goed idee op de korte termijn, maar op de langere termijn levert het vaak problemen op omdat je lichaam niet kwijt kan wat het eruit wil hebben.
quote:Del_Speciaal schreef op 30 juli 2013 @ 21:27:

[...]

En dan? Volgekakt in de kofferbak?

Even omspoelen in de regen. Het regent hier op dit moment dat het giet. Gewoon de buienlijn volgen dus.

Je kunt natuurlijk ook gewoon thuis blijven.
Als je wel gaat, vuilniszak in de emmer stoppen, die kun je dan weggooien.
quote:Del_Speciaal schreef op 30 juli 2013 @ 21:27:

[...]

En dan? Volgekakt in de kofferbak?

Ik zou zeggen doe eerst een vuilniszak in de emmer. Sluit de vuilniszak goed en stevig en deponeer de vuilniszak in de prullenbak op de parkeerplaats.

Maar eigenlijk zou ik zeggen, rij niet. Want waar ga je zo dingend heen met die diarree. Een vlucht halen lijkt me ook niet optimaal, want tijdens het opstijgen mag je ook niet naar de wc.
Tankapp
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ga sowieso thuis, wel logisch maar wel handig lijkt mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven