belangrijke vraag!
dinsdag 30 juli 2013 om 21:18
Ik maak even snel dit topic, omdat ik een hele belangrijke vraag heb. Ik rijd niet vaak en eigenlijk nooit snachts. Maar straks, over een half uurtje ongeveer, rijden mijn vriend en ik van de ene naar de andere kant van Nederland. Maar nu komt het: ik heb last van diarree. En ik moet dus dringend kunnen stoppen bij een tankstation als het weer opkomt. Weet iemand of de wc's van tankstations gewoon open zijn s'avonds en s'nachts? Bij sommige benzinepompen weet ik dat er alleen toiletten binnen in 'het winkeltje' zijn. Ik durf eigenlijk de rit nieteens aan..
dinsdag 30 juli 2013 om 21:32
quote:Del_Speciaal schreef op 30 juli 2013 @ 21:27:
[...]
En dan? Volgekakt in de kofferbak?
Ik zou zeggen doe eerst een vuilniszak in de emmer. Sluit de vuilniszak goed en stevig en deponeer de vuilniszak in de prullenbak op de parkeerplaats.
Maar eigenlijk zou ik zeggen, rij niet. Want waar ga je zo dingend heen met die diarree. Een vlucht halen lijkt me ook niet optimaal, want tijdens het opstijgen mag je ook niet naar de wc.
[...]
En dan? Volgekakt in de kofferbak?
Ik zou zeggen doe eerst een vuilniszak in de emmer. Sluit de vuilniszak goed en stevig en deponeer de vuilniszak in de prullenbak op de parkeerplaats.
Maar eigenlijk zou ik zeggen, rij niet. Want waar ga je zo dingend heen met die diarree. Een vlucht halen lijkt me ook niet optimaal, want tijdens het opstijgen mag je ook niet naar de wc.