Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je met hem getrouwd? Voor jullie huwelijk hadden jullie ook al 2,5 jaar geen seks meer. Hij is wrs je beste vriend, maar dat is het dan ook wel. Had je dan de hoop dat dat ooit nog bij zou trekken?

Seks is echt niet het allerbelangrijkste, maar zoals Oranje ook schrijft, wel het verschil tussen een vriendschap en een liefdesrelatie.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Heeeidi,

Ik ben met hem getrouwd omdat ik hem graag zie en inderdaad altijd de hoop heb gekoesterd dat het goed zou komen op dat vlak.Dat hem ineens het licht zou terug zien.

Mijn minnaar stelde die vraag ook al verschillende keren hij kan dat niet begrijpen dat ik met hem getrouwd ben. Hij zegt dat als een volgend gesprek weer op niks uitdraait ik altijd pilletjes in zijn eten kan mengen om de lust op te wekken dat het dan rap in orde zou komen
Hallo ladies

Ik kom hier ook maar eens buurten. Ben namelijk danig in de war van een hele leuke man die alles op alles zet om mij te veroveren.

Ik ben zelf echter getrouwd en in principe gelukkig

Alleen dan komt daar opeens zo'n man langs die je hoofd op hol brengt en nu vind ik het heel moeilijk daar niks mee te doen. We kwamen elkaar tegen tijdens het uitgaan. Hij heeft wat met me gedanst maar de spanning was enorm intens! ik was nogal van slag, ik heb dit normaal nooit en eigenljk kom ik nooit mannen tegen in het uitgaansleven. Ook niet voor ik getrouwd was

Maae goed, we hebben dus wel contact via de email. Geen telefoonnummers of iets dergelijks. Hij stelt allemaal ondeugende dingen voor en ik krijg een enorme smile als ik zijn mailtjes lees. Ik zou dolgraag met m afspreken, kan opeens het idee van alleen maar seks met mijn man me niet meer voorstellen. De dingen die hij omschrijft klinken zo spannend en geil.

Ergens kan ik het aan mijn geweten nog wel verkopen: ik ben verder superbraaf, drink niet, rook niet, doe geen drugs etc. etc

Zou dit mijn flaw kunnen zijn?

Ik denk dat ik een avontuurtje wel zonder schuldgevoel kan doen...maaar: telkens als ik denk aan de kans om betrapt te worden schiet er een steen in mijn maag

Het idee dat alles wat ik in mijn leven heb dan weg is....dat is het zeker weten niet waard. Maar hoe groot is die kans?

Hij mailt al over hotelkamers huren (hij heeft zelf ook een vriendin) en zo...dus ja: hoe groot is de kans dat je betrapt wordt? Maar ik denk dan meteen aan doemscenario's: straks kom je net iemand tegen, of gebeurt er iets in zo'n hotel en sta jij opeens met je hoofd op een krantenfoto of op beveiligingsbeelden (omdat er bijv een overval of brand is)

Heel ver gezocht misschien maar ik denk nu wel zo...het is feitrelijk het enige wat me tegenhoudt

Hebben jullie die angst nooit?

ook ben ik bang dat ik het niet bij 1 keer kan laten. Stel dat het geweldig is? Ben ik dan verslaafgd? Ik wil geen affaires eigenlijk...maar hij is zo lekker! zucht...
Heb even wat tijd voor mezelf gepakt (dutje (want erg, erg moe), douche, etc) en ik zie de zaken weer wat helderder. Thanks voor de reacties. Pijnpuntjes in mezelf zijn natuurlijk niet weg, maar heb weer iets meer lucht en aarde onder de voeten.
Black Cat, bezint eer ge begint!

De beste tip die ik je kan geven: bespreek je gevoelens met je man. Misschien is er wel meer mogelijk dan je denkt. Als dat niet zo is, kan het wel een boost zijn voor jullie relatie.

Vrijwel iedere vrouw hier is wel eens van haar padje geraakt door een man. Het is verslavend, zowel de seks als de aandacht als alle heerlijke gevoelens die er los komen, zoals de smile waarmee je rondloopt. Maar het kan ook een bom onder je huidige leven plaatsen en je moet je afvragen of dat het waard is.
Verslavend voor beide kanten ... Hier toch ... We waren er vandaag nog over bezig , ik kan er nu nog niet zonder .

Maar dit alles is maar tijdelijk en maakt me soms wel es bang wat als het stopt???? En hoe???

Gaat meestal niet gladjes ...

Hij noemde het gister onze "relatie "

Ik probeer dat te plaatsen ?!? Want wat hebben wij ? Niks enkel seks dat is geen relatie ?

Maar ik denk dan geniet geniet geniet is het morgen gedaan tja veel kan je er niet mee aan ...
Herken me in je gevoel, Grietje. Verslavend; het woord dat minnaar en ik ook bijna dagelijks gebruiken. Verslaafd aan de lust, de aandacht, de seks, elkaar... En daarnaast ook die bange gevoelens, hoe verder wanneer het stopt? Want dat het stopt staat vast, wanneer is slechts de vraag waar nu nog een antwoord op gegeven moet worden. En hoe zal ik me dan voelen? Verdrietig, teleurgesteld, boos, misschien toch wel opgelucht omdat ik het voor het thuisfront niet meer verborgen hoef te houden? Geen nieuwe leugens meer, heerlijk.

Toch moet ik er nog niet aan denken dat het ophoudt, mijn maag trekt gelijk samen. En dat terwijl ik nog steeds niet het idee heb teveel gevoel te hebben voor mijn minnaar. Het voelt niet verliefd, het is verlust. En verslaafd. Toch???
Ja almost ... Het is de lust , verslaving die spreekt ... Bij drugs en alcohol is dat ook toch ??? :D

De ene dag is ook heviger dan de andere ... Het wordt soms ook meer gevoed !

Hij kan me goed inpakken met de juiste woordjes ... En uitpakken doet hij ook super :D

Als die klik er is ... Ik ging naar onze 1ste date vol stress ik wist niet wat ik moest verwachten , was m'n 1 ste x in 10 jaar dat ik op date ging

Z'n foto was echt niet spectaculair *bloos* door z'n woordjes heb ik me laten inpakken

Maar in real life mmm wat een vent !!!!

Die aantrekking ... Ik wist niet dat het kon...

Krijg ik mail vandaag jij bent mijn verslaving ...

Smelt ...
Zo'n gedwongen radiostilte hier (op verzoek van minnares van man/vrouw van minnaar is er nu geen enkel contact, omdat zij zich zorgen maakt over haar relatie met haar man) zorgt er wel voor dat ik weer onrustig word. Ik ken mijn plaats als minnares, maar merk dat ik daardoor ook weer meer open sta voor andere contacten. Er zitten dagelijks meerdere leuke in de mailbox van SF, uit verveling ben ik vaker online en krijg ik dus ook meer reacties. Tja, ik kan er kennelijk slecht tegen als mij door anderen beperkingen worden opgelegd, zonder zicht op verandering. Typisch zo'n voorbeeldje van: don't call us, we call you...

Voor minnaar overigens wel respect dat hij inderdaad ook op geen enkele wijze iets van zich heeft laten horen en zich nu weer volledig op thuis richt. Dat dat voor mij even minder leuk is, is echt even alleen mijn probleem.

Gelukkig zitten mijn man en ik op hetzelfde spoor, wachtbankjes zijn niks voor ons, dat maakt ons onrustig, de gelijkwaardigheid raakt er door zoek en dat is niet wat we willen.

Jemig, nu ik het terug lees: wat een keurig net verpakte frustraties! Welterusten allemaal ;)
Oranje, dit is niet de eerste keer dat er troubles in paradise zijn hè? Lastig, zo`n kwartetgebeuren, ipv 2 (3?) blije mensen heb je er ineens 4 nodig. Ik snap echt wel dat je niet zomaar ajuparaplu zegt maar die opgelegde toestanden zou mij aardig iebelig maken. Is haar zorg terecht?

Ik zeg, kijk lekker je ogen uit en als zich iets aandient, you go girl! Je bent dit ook (vooral?) begonnen om de aandacht. Als hij even niet aan de eisen kan voldoen komt de volgende, gruwelijk maar waar, zo werkt het.

Nu heb ik met man 1 alle dingesten weer uit de lucht, is nummer 2 aan de beurt! Zucht!

Heb al de hele dag niks gehoord (vind het stiekem ook wel rustig) zou ik iets verkeerds gezegd hebben?
Sorry dat ik alles verwijderd heb gisteren. Ik voel mezelf hopeloos dat ik me zo compleet heb gestort in deze minnaarsrelatie. Het is voorbij en moet het accepteren... Vind de reacties hier treffend en helpen me zeker bij het inzien dat we (ik) onze eigen droomwereld gebouwd hebben maar niks meer dan dat. Bedankt voor dat.
framboise,

ik voel met je mee en ik begin zelf ook meer en meer in te zien dat mijn relatie met mijn minnaar super is maar dat het gewoon de realiteit niet is en nooit zal kunnen zijn.

Ik heb mij ook volledig gestort in deze relatie maar er is maar 1 einde mogelijk en dat is dat het op een gegeven moment gedaan is .....
Oranje, ze maakt zich al langer zorgen toch? Heeft dat met jullie te maken of is hun relatie een beetje wiebelig?

Wel lastig, omdat het zo bij de ander ligt en je idd op een soort wachtbankje gezet wordt. En ook niet helemaal fair idd, dat je door een ander daar neergezet wordt, zonder dat je er ook maar enige invloed op hebt.

Lekker blijven rondkijken!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:alexia1981 schreef op 30 juli 2013 @ 16:11:

Heeeidi,

Ik ben met hem getrouwd omdat ik hem graag zie en inderdaad altijd de hoop heb gekoesterd dat het goed zou komen op dat vlak.Dat hem ineens het licht zou terug zien.

Mijn minnaar stelde die vraag ook al verschillende keren hij kan dat niet begrijpen dat ik met hem getrouwd ben. Hij zegt dat als een volgend gesprek weer op niks uitdraait ik altijd pilletjes in zijn eten kan mengen om de lust op te wekken dat het dan rap in orde zou komen

Alexia, het is ook niet terug te draaien natuurlijk, die keuze heb je toen nu eenmaal gemaakt en leek toen logisch en juist.

Het is moeilijk, want je bent hoe dan ook aangewezen op zijn medewerking om jullie seksleven ook maar enige kans van slagen te geven. En wil hij niet, dan kan hij niet van je verlangen dat jij jouw lusten dan maar in de koelkast zet en zul je op zoek moeten gaan naar een oplossing.
Het is 1 grote luchtbel.. ben op dit moment alleen maar boos op mezelf dat ik hier in geloofd heb. Stop while you can als je het niet kan scheiden met wat je thuis hebt.
Framboise,

we zijn mensen van vlees en bloed en met gevoelens dat is toch normaal dat je erin geloofd hebt ergens.

Ja stoppen met mijn minnaar en stoppen met mijn huwelijk veel stof om over na te denken eigenlijk. Tijd en gesprekken zullen wel raad brengen zeker.
quote:framboise_viva schreef op 31 juli 2013 @ 09:38:

Het is 1 grote luchtbel.. ben op dit moment alleen maar boos op mezelf dat ik hier in geloofd heb. Stop while you can als je het niet kan scheiden met wat je thuis hebt.

Dat is waar ... maar stoppen wanneer het leuk is ... daar denk je toch niet aan dan ? enkel wanneer het voor een van beide mis gaat ...

Ik wil mn thuis ook niet opgeven , de kids zitten hier denk ik toch in een stabiel gezin , bij mn minnaar ook , voor ons staan zij op een belangrijke plaats !

je moet het kunnen scheiden , en ook ik heb me al rot slecht gevoeld amai , soms met tranen ... ja zelfs voor hem ....

zegt hij nu stop ... dan ga ik me zeker rot slecht voelen , maar hoe hard het ook is , loslaten ga ik moeten doen ....

maar ik denk niet nog es zo in een avontuur te storten ....
quote:framboise_viva schreef op 31 juli 2013 @ 09:38:

Het is 1 grote luchtbel.. ben op dit moment alleen maar boos op mezelf dat ik hier in geloofd heb. Stop while you can als je het niet kan scheiden met wat je thuis hebt.Waar heb je in geloofd?
grietje4

je hebt absoluut gelijk en het is inderdaad moeilijk te stoppen als het allemaal nog leuk is. Het is zo verslavend ook en ja ook ik heb al tranen gelaten voor hem.
Ik Zou het avontuur ook geen tweede x meer aangaan, veel te ingewikkeld en kost teveel energie, mits er gevoelens bij komen kijken dan.

Ik kreeg gisteren een app, ik moet je zo snel mogelijk zien.
Heeeidi,

er zullen inderdaad oplossingen moeten komen want zo kan het niet verder dat is zeker. Niet met mijn man en ook niet met mijn minnaar.
Heeeeidi,

Ik heb gelooft in dit sprookje. Harde les, je leest het vaak bij anderen en toch dacht ik dat het heus anders was!!
Aaah, hij had gezegd dat hij thuis weg zou gaan en jullie samen een toekomst hadden! Dat had ik niet meegekregen.

Tja.. jij bent ook nog bij nr 1 toch?

Grote kans dat hij wel weer terug komt, als de storm thuis is gaan liggen. Maar iig weet je nu wat zijn woord waard is.

Dat doet pijn!
Ik denk dat vrouwen eerder het huis verlaten als een man, wat dat betreft zijn het watjes en hebben ze het lef niet, ten tweede zijn ze echt niet zo ongelukkig als ze zich voordoen.

Mannen willen de basis niet kwijt,
Fromboise, heb je zelf ook een partner? Ik vraag me altijd af hoe dat werkt. Je minnaar beloofd je zijn thuisfront te verlaten maar puntje-paaltje gaat het hele feest niet door. Hoe zet je je mind dan weer zo dat je toch (maar) bij je partner blijft? Voelt dat als met hangende pootjes of gaan je luikjes open en ga je aan de slag? Durf je dan eerlijk te zijn naar jezelf en durf je eea helder te bekijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven