Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
dinsdag 30 juli 2013 om 10:17
Dank!
Weet je wat het verrotte is van dit spel, dat als je eenmaal een level hebt gehaald dat je ook echt niet meer weet dat je hem hebt gehaald en hoe je dat dan hebt gedaan.
In afwachting van tickets ging ik even wat oude levels spelen, maar daar werd ik ook niet blij van. Het is echt een kutspel eigenlijk.
Maar ik ga nu wel vol frisse moed en tegenzin weer verder.
Weet je wat het verrotte is van dit spel, dat als je eenmaal een level hebt gehaald dat je ook echt niet meer weet dat je hem hebt gehaald en hoe je dat dan hebt gedaan.
In afwachting van tickets ging ik even wat oude levels spelen, maar daar werd ik ook niet blij van. Het is echt een kutspel eigenlijk.
Maar ik ga nu wel vol frisse moed en tegenzin weer verder.
Life is too short to waste time matching socks
dinsdag 30 juli 2013 om 13:38
woensdag 31 juli 2013 om 10:23
En hoe is het met iedereen? Al ingeschreven bij CCS rehab? Ik zag dat er een paar levels waren gehaald. Top! Ik heb level 275 ook gehaald en toen mocht ik 1, ja 1 leuk en makkelijk level spelen en nu zit ik in level 277. Daar moet ik 19 verpakte snoepjes maken en laten ontploffen. Ik krijg er wel een aantal cadeau, maar elke keer lukt het toch niet. Grrrrrrrr! En ook al 3x gehad dat ik hem op 1 verpakt snoepje na had gehaald. Ik denk dat het tijd wordt dat ik 3 extra levens van vrienden krijg. Dat red ik het denk ik wel.
Dat verschikkelijke ikke plaatje is trouwens geweldig!
Dat verschikkelijke ikke plaatje is trouwens geweldig!
woensdag 31 juli 2013 om 11:29
quote:nu zit ik in level 277. Daar moet ik 19 verpakte snoepjes maken en laten ontploffen. Ik krijg er wel een aantal cadeau, maar elke keer lukt het toch niet.Verschrikkelijk level! Op een gegeven moment moet je ook nog eens gaan concentreren op de bommen en de chocolade. Hoe ik die ooit gehaald heb. Maar ja....dat denk ik achteraf bij bijna elk level
woensdag 31 juli 2013 om 11:55
quote:Rifkaa schreef op 31 juli 2013 @ 11:32:
Ik geloof dat ik rijp ben voor die CCS rehab.
Vind er eigenlijk niet veel meer aan, maar kan gewoon niet stoppen!
Een dagje niet spelen en je gaat ineens als een speer.
Volgens mij registreert het spel als je een dag overslaat en dan gaat ie je paaien, met een paar levels waar de snoepjes ineens allemaal goed vallen. Zodat je weer verslaafd raakt.
En dan heeft het spel je waar het je hebben wil, dat je weer elke dag speelt, en dan gaat ie het weer moeilijker maken.
Ik geloof dat ik rijp ben voor die CCS rehab.
Vind er eigenlijk niet veel meer aan, maar kan gewoon niet stoppen!
Een dagje niet spelen en je gaat ineens als een speer.
Volgens mij registreert het spel als je een dag overslaat en dan gaat ie je paaien, met een paar levels waar de snoepjes ineens allemaal goed vallen. Zodat je weer verslaafd raakt.
En dan heeft het spel je waar het je hebben wil, dat je weer elke dag speelt, en dan gaat ie het weer moeilijker maken.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 31 juli 2013 om 14:11
woensdag 31 juli 2013 om 14:28
Ik wil nog wel een stapje verder gaan in de complottheorieën hoor.....Ik denk dat CCS een spion hier heeft en dat deze precies bijhoudt wie er klaagt. En dat dan op mysterieuze wijze ze je viva naam kunnen linken aan je ccs account en dat ze er dan voor zorgen dat je "opeens" (met aanhalingstekens met je vingers in de lucht he!) het level haalt. Het is anders TE toevallig dat ik net mijn level 277 heb gehaald! Dat kan toch niet! Daar is Wikileaks en Snowden niks bij!