Mode & Beauty alle pijlers

Tanden bleken

16-08-2012 16:10 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te twijfelen of ik mijn tanden zal laten bleken.

Zou jij het doen?
Ah ok, wijn en koffie dus. Ik zal het volgende week nog eens goed navragen wat nou écht niet mag. Al vind ik zes weken geen wijn genoeg afzien...
Woow zoveel weken rekening houden met je tanden?!

Ik had al moeite met 1 dag, meer dagen hoefde ik namelijk geen rekening met dat bleken te houden. Heb het wel bij een kliniek laten doen in Amsterdam en me vriendin die in Tilburg, die woont wat verder weg.. We roken allebij en hingen de hele dag aan de telefoon omdat we niet mochten roken zoveel uur!!!! Dus ik zou die behandeling of bleeksessie van jullie niet willen hebben, als je zoveel weken niets mag wat lekker is.

Dus nero, kijk even op http://www.thewhitesmilecompany.nl/

Greetzz
Ben blij om te horen dat het bij jullie goed is gegaan. Bij mij is het helaas niet goed gegaan.

Ik had bij vakantieveilingen een bon gekocht voor de witte lach in Amsterdam. Dezelfde avond kreeg ik gruwelijke tandpijn!Ben de volgende ochtend meteen naar mijn tandarts geweest, die zei dat heel mijn tanden beschadigd waren en dat ik het nooit had moeten laten doen! Heb meteen de witte lach geprobeerd te bellen, maar zinloos ze nemen niet op. Volgens mijn tandarts hadden ze eerst mijn gebit na moeten kijken en de halzen van mijn tanden af moeten dekken. Want die liggen bloot en daar zijn stofjes ingekomen. Het was heel onprofessioneel eigenlijk achteraf gezien. Ik koop in ieder geval nooit meer iets op vakantieveilingen.
Ik gebruik Crest White Strips, na een keer zie je al verschil! Wel niet super voor je glazuur.. als ik de strip iets te lang heb laten zitten, zijn mijn tanden extreem gevoelig . trekt wel bij gelukkig.
spread your wings before your feet get tired
quote:jata23 schreef op 16 augustus 2012 @ 16:10:

Ik zit te twijfelen of ik mijn tanden zal laten bleken.

Zou jij het doen?Ik niet, en ik zou niet willen dat mijn vriendin het deed. Ze is al mooi genoeg. En ik vermoed dat jij ook mooi genoeg bent.
Ga naar de tandarts en vraag een grondige schoonmaak van je tanden aan. Mijn ouder, inmiddels gepensioneerde, tandarts deed dit nooit. De nieuwe tandarts ging met een soort snel draaiend borsteltje over mijn tanden om mijn aanslag weg te poetsen en het resultaat was dat ik nog dágen in elke spiegel keek om mijn mooie witte aanslag-loze tanden te bewonderen. 5 minuten werk bij de tandarts. Nu begreep ik ook waarom mijn man zulke mooie witte tanden had, want hij doet het standaard elke keer!

Succes!
Volgens de Consumentenbond is alleen een behandeling bij de tandarts effectief en aan te raden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven