Mode & Beauty alle pijlers

Nepwimpers jerseyshore, enz

01-08-2013 23:39 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik kijk zelf best veel the valleys of jersey shore, en die meiden hebben daar altijd allemaal nepwimpers op, en nu mijn vraag zijn het gewoon 'plakwimpers' die je zelf kan kopen en die hun zelf erop doen, (en wat voor soort zijn dat dan?) of laten ze dat speciaal doen bij zo'n beautysalon.. Ik was gewoon benieuwd hiernaar, en hoop dat er mensen zijn die reageren xxx
Leef je dag alsof het je laatste is!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hahahahaha jullie zijn HI-LA-RISCH!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
OMG Enn, die wimpers zijn doodeng
I am surrounded by morons
Wie is die man met dat enorme bos hout voor de deur??
Mijn God, wat een ellende...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Dat zijn geen wimpers, dat zijn gordijnen...
Ik breek even in met n vraag over jwoww: rookt zij nou van die nepsigaretten?
BGB: http://m.aliexpress.com/i ... redetail2mobilesitedetail die site heeft ook andere stijvolle goodies
quote:boebezoebe schreef op 02 augustus 2013 @ 00:11:

Bij 'dames in de dop' zat een mevrouw die wimpel extensions had.
Denk dat ze dat gewoon zelf doen met nep wimpers..

www.madamemadeline.com daar kun je ontzettend veel verschillende merken halen..

ik heb wel eens Red Cherry lashes(niet duur en goede kwaliteit) gebruikt tijdens het stappen of bij een speciale gelegenheid. Je hebt daar namelijk ook wat meer natuurlijk uitziende nep wimpers i.p.v. die mega overdreven dragqueen wimpers.

je kan het ook in de salon laten doen, wimperextensions alleen zou ik dat afraden, bij een vriendin vielen na een maand niet alleen die nep wimpertjes eraf maar ook haar eigen wimpers.
je kunt ook gaan voor extensions bij een salon. die kunnen ze wel natuurlijk laten lijken:

wimper extensions of een wimper permanent kan ook helpen
Ik heb nu wimper extensions. een vriendin heeft ze bij me gezet. Ik vind het wel mooi! Lijkt net of ik opgemaakt uit bed rol. Ben wel een beetje huiverig voor de conditie van mijn wimpers als ze er allemaal af zijn die nep haarrtjes... als de conditie een beetje goed is gebleven, dan ga ik ze volgende zomer weer nemen voor ik op vakantie ga! Vind het wel ideaal namelijk
Zij hebben gewoon van die dikke plakdingen. Echt uber ordinair en lelijk. Het kan wel mooi zijn als je het bij een salon laat doen, heel subtiel
.
Ik gebruik zelf ook wel eens nepwimpers, als ik een fotoshoot heb, heb vele verschillende. Van heel erg extreem (zoals die Jersey & Geordie shore types) tot heel mooi subtiel, waarbij men dus ook echt vraagt ''zijn ze echt of niet?'' omdat ze heel natuurlijk ogen.

Ik koop ze op Ebay...een doos met 10 paar voor 99 dollarcent inclusief verzenden. Bij de Action hebben ze ook wimpers, 3 paar voor 89 cent, maar die zijn niet subtiel.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Als mensen vragen of ze echt zijn of nep dan wil dat toch júist zeggen dat je ziet dat ze nep zijn. ??
Because it says so in the book!
Lezen is moeilijk he...
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!

Zij koopt gewoon tassen vol bij de Action vertelde ze laatst op de tv
quote:despicable_me schreef op 05 augustus 2013 @ 13:46:

Ik gebruik zelf ook wel eens nepwimpers, als ik een fotoshoot heb, heb vele verschillende. Van heel erg extreem (zoals die Jersey & Geordie shore types) tot heel mooi subtiel, waarbij men dus ook echt vraagt ''zijn ze echt of niet?'' omdat ze heel natuurlijk ogen.

Ik koop ze op Ebay...een doos met 10 paar voor 99 dollarcent inclusief verzenden. Bij de Action hebben ze ook wimpers, 3 paar voor 89 cent, maar die zijn niet subtiel.Hoezo is lezen moeilijk? Als ze zo natuurlijk zouden ogen, zou niemand toch vragen of ze echt zijn of niet? Dan zou iedereen er toch gewoon vanuit gaan dat ze echt zijn en is die vraag overbodig. Dus blijkbaar oogt het toch niet zo natuurlijk, want de vraag word gesteld.
Dank voor je uitleg ivetje, scheelt mij weer typen
quote:Ivetje schreef op 05 augustus 2013 @ 19:48:

[...]

Hoezo is lezen moeilijk? Als ze zo natuurlijk zouden ogen, zou niemand toch vragen of ze echt zijn of niet? Dan zou iedereen er toch gewoon vanuit gaan dat ze echt zijn en is die vraag overbodig. Dus blijkbaar oogt het toch niet zo natuurlijk, want de vraag word gesteld.Als men vraag of die wimpers van nature zo lang zijn en ze er dus bij zeggen dat je niet kunt zien dat ze nep zijn ga ik er vanuit dat ze dat dus niet voor niks zeggen. Maar uiteraard heb jij gelijk.
Jij snapt het geloof ik niet despicable, maar het maakt ook niet uit toch, fijj blijven dragen als je dat prettig vindt!

Ik draag wel eens een pruik, en dan durven sommigen te vragen of ik extensions draag.

Volgens jouw redenering zou dat betekenen dat je niet ziet dat het nep is; omdat ze twijfelen of het misschien niet toch echt is.

Ik concludeer dan dat je dus ziet dat ik de natuur een handje geholpen heb en het dus niet echt is. Niet dat me dat iets boeit verder. En het zou jou ook niet moeten boeien, maar als men twijfelt vraagt men er dus naar, en bij geen twijfel niet. Dus ja ondanks 'natuurlijk' ogen en het mooi vinden, zien ze het wel degelijk.
Dat zijn plakwimpers
Dankjewel voor alle antwoorden ! Ik was er erg benieuwd naar haha
Leef je dag alsof het je laatste is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven