Topic voor Vivameet

02-06-2013 20:59 292 berichten
Zo trots op hun dingetje, maar ondertussen kunnen ze er niet mee omgaan

Ik ben weer wakker, moet op tijd op pad. Fijne dag allemaal!
quote:Moonlight82 schreef op 04 augustus 2013 @ 07:58:

Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 04 augustus 2013 @ 00:03:

[...]

Ik durf geeneens te rellen....

Veel te bang voor straf....
Snjókorn falla, á allt og alla

Jij ook een fijne dag.

Zo trots op hun dingetje, maar ondertussen kunnen ze er niet mee omgaan Ja, het is met wat met die mannen tegenwoordig... met hun speledingetjes.
World of Warcraft: Legion
Volgens mij is jullie meet wel geslaagd geweest? Hoeveel mensen waren er? Misschien kom ik ooit ook weleens naar zoiets, maar niet met een supergrote groep, dat vind ik te eng.

Iemand vroeg hoe de signeersessie was. Erg leuk! Het liep niet storm, waardoor ik wel de tijd had om met iedereen een praatje te maken. Want zo leuk, n.a.v. een krantenartikel kwam er zelfs een vroeger klasgenootje van de lagere school. Die had ik dus al die jaren nooit meer gezien! We gaan nu ook een keer afspreken. En zo ook gepraat met allerlei andere mensen, mensen die ik ken, maar ook die ik helemaal niet ken (en zij mij wel).

Vanmorgen al de eerste mailtjes van mensen die het boek achter elkaar uit hebben gelezen. Wow! In hoeveel huizen zou vannacht het licht hebben gebrand?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 04 augustus 2013 @ 11:17:

Volgens mij is jullie meet wel geslaagd geweest? Hoeveel mensen waren er? Misschien kom ik ooit ook weleens naar zoiets, maar niet met een supergrote groep, dat vind ik te eng. Ik telde er 7 (inclusief mijzelf). Een grote groep vind ik ook niet zo prettig, want dan is het lastiger om met anderen te kletsen.
zo, tot zover de administratie

(mails verstuurd, nieuwe meet in het afspreekdingetje gezet, OP aangepast...)

wie bedenkt een nieuwe titel voor dit topic?
Okido. Misschien voor de vervolgmeet een ander topic opstarten? Ik denk dat de kans dan groter is dat er nieuwe geïnteresseerden zullen reageren.

EDIT: Ik heb wel intussen een mail gekregen en daarop gereageerd.

Ik kan op de meeste zaterdagen en liever niet op zondag, maar een meet op zondag is geen probleem; ik moet dat dan gewoon even met mijn ouders overleggen, want ik ga normaal elke zondag naar hen toe.
quote:Elmervrouw schreef op 04 augustus 2013 @ 11:17:

Volgens mij is jullie meet wel geslaagd geweest? Hoeveel mensen waren er? Misschien kom ik ooit ook weleens naar zoiets, maar niet met een supergrote groep, dat vind ik te eng.

Iemand vroeg hoe de signeersessie was. Erg leuk! Het liep niet storm, waardoor ik wel de tijd had om met iedereen een praatje te maken. Want zo leuk, n.a.v. een krantenartikel kwam er zelfs een vroeger klasgenootje van de lagere school. Die had ik dus al die jaren nooit meer gezien! We gaan nu ook een keer afspreken. En zo ook gepraat met allerlei andere mensen, mensen die ik ken, maar ook die ik helemaal niet ken (en zij mij wel).

Vanmorgen al de eerste mailtjes van mensen die het boek achter elkaar uit hebben gelezen. Wow! In hoeveel huizen zou vannacht het licht hebben gebrand?

Was erg leuk... We waren met zijn 7-en. Een leuk clubje waarbij je gewoon met iedereen goed kon praten... Ook een groepsgesprek was goed te doen

Wat fijn dat je signeersessie goed ging...

En wat fijn dat je te horen kreeg dat er mensen in één ruk je boek hebben uitgelezen...
Zit hier bij oppaskat met een laptop met geluid, dus ga dadelijk even de link van (eer)gisteren terugzoeken.

Die link in de mail was wel indrukwekkend zeg maar...

Zag vandaag op het station een zwart hondje. Heb niet gevraagd of het een markiesje was en ook niet paprazzi gespeeld, dus durf niet te zeggen hoe middelgroot precies. Bazin had plastic bakje mee en schonk wat water uit een flesje. Hond had heeft het na twee slokken verder genegeerd.. ondankbaar nest
quote:Watervrouw2 schreef op 04 augustus 2013 @ 14:44:

Zit hier bij oppaskat met een laptop met geluid, dus ga dadelijk even de link van (eer)gisteren terugzoeken.

Die link in de mail was wel indrukwekkend zeg maar...

Zag vandaag op het station een zwart hondje. Heb niet gevraagd of het een markiesje was en ook niet paprazzi gespeeld, dus durf niet te zeggen hoe middelgroot precies. Bazin had plastic bakje mee en schonk wat water uit een flesje. Hond had heeft het na twee slokken verder genegeerd.. ondankbaar nest Whahahaha.... dat komt mij wel bekend voor...
Heb ik een link in een mail gemist???
alsnog verstuurd
quote:newimprovedkitty schreef op 04 augustus 2013 @ 19:34:

alsnog verstuurd

Schaam je

Het beste peerd van stal vergeten...
Te moe om mijn mail te checken...

Maar EV, ik heb een leuke dag gehad. Uniek tot nu toe.... omdat ik eerder op meets was die óf best groot waren, óf van één kletstopic. Nu waren er mensen waar ik weinig mee geschreven heb en met wie het toch heel leuk was

Grote meet is idd anders. Ook leuk maar nu hadden we meestal één gesprek tegelijk met zijn zevenen. Gezellig aan één tafel. Anders dan een hok vol gekakel

Leuk dat de signeersessie leuk was!
Oh, dat was inderdaad wel een redelijk klein en overzichtelijk groepje. Fijn dat het zo geslaagd was!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Klinkt erg gezellig, zo'n kleine club. Ik had er graag bij geweest. EV, ik heb jouw interview teruggekeken. Je komt zo goed over. Fijn dat je al wat reacties hebt, op je tweede boek.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
t Klinkt nu al alsof de volgende meet iets groter wordt Maar das ook leuk!!
[)
up up
quote:newimprovedkitty schreef op 05 augustus 2013 @ 23:38:

[...]

sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry :-)
upperdeup... er kan nog steeds aangemeld worden voor de nieuwe meet in november! Iedereen is welkom!

Voor de twijfelaars: 't Was echt erg gezellig in Utrecht.
Hoi, kan je je ook aanmelden als je wel veel meeleest, maar niet heel veel reageert? Lijkt me wel leuk en gezellig om aan te sluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven