Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:Rooss4 schreef op 01 augustus 2013 @ 23:13:

Ien, er gloort hoop, gooi die kutengels maar weer opzij. Tantraman doet ook niet erotische massages. Heeft regelmatig dames op de tafel die hij alleen maar mag eeeeh nou ja, aanraken dus.

Oh! Interesting!

Maar toch... Ik had ooit eens een neukgod die me gewoon een uur liet wachten en smachten. Het orgasme wat daar op volgde wat zo enorm intens, niet normaal. Dus in die zin lijkt tantra achtig uitstel gedrag wel interessant. Maar ja, dan moet het dan wel weer inclusief yoni zijn natuurlijk...

Over neukgod gesproken. Nu het niet meer mag, schijn ik opeens weer razend interessant te zijn. Ze zeggen dat vrouwen ingewikkeld zijn, maar mannen verdienen ook een eigen handleiding!
quote:kas schreef op 02 augustus 2013 @ 10:43:

Hoi, ik ben nieuw hier maar dit topic leek mij wel de juiste plek voor mijn vraag: weten/kennen jullie nog goede buiten locaties om elkaar ongestoord te kunnen ontmoeten. (regio Utrecht/Amersfoort)

thxJe hebt daar zoveel buitenplekjes! De duinen bij Soest bijvoorbeeld. Ah, sweet memories..
Ien, ze ruiken het gewoon joh, zodra het niet meer mag gaat er een alarm af in den mannenneus wist je dat niet? Gewoon negeren, gaan ze vanzelf weg. Dat wil je toch? Toch?

Hoe liet hij je wachten? Ging hij een leuk boek lezen of lag hij er wel bij? Of heb ik het ergens kunnen lezen?
Jup, keihard negeren. Want dat wil mijn man ik niet. Ik wil helemaal geen mindblowing orgasme en dates zonder gezeur in een hotelkamer, die pas verlaten wordt als de LR wat beursig aanvoelen hoor. Toch?

Nee, hij was er wel gewoon. Ik voelde zijn aanwezigheid en ik hoorde hem ook wel. En af en toe deed hij ook wat spelen met mij. Om vervolgens het niet tot een hoogtepunt te laten komen en weer van voor af aan te beginnen. Zéér frustrerend (en tegelijkertijd zeer geil), maar de beloning was oh zo zoet. Denk niet dat je het al eerder gelezen hebt, ik was nogal lyrisch over de kwaliteiten van mijn god toen. Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit gemaild heb
quote:SweetInez schreef op 02 augustus 2013 @ 22:49:

Jup, keihard negeren. Want dat wil mijn man ik niet. Ik wil helemaal geen mindblowing orgasme en dates zonder gezeur in een hotelkamer, die pas verlaten wordt als de LR wat beursig aanvoelen hoor. Toch?Nee, inderdaad, ik kan me heel goed voorstellen dat dat wel het laatste is wat je wilt, bah. Mindblowing orgasmes enz...
Ik moet ook nog even landen na een heel bijzondere dag.

Gisteren familydate op het strand. Ik kon aan minnaar merken dat hij al wat aan voelde komen, dus samen maar even een wandeling gemaakt waarin ik hem heb uitgelegd dat hoe ik erin stond, dat ik bozig op hem ben en waarom. Een heel intiem, open en emotioneel gesprek, met als conclusie dat ik het 'uit' maak. Want wat ik van hem wil, kan ik niet krijgen op dit moment. En ik wil niet nog meer concessies doen. Bij hem blijkt de openheid van hun relatie inderdaad een gesprekspunt te zijn, waarin ze niet op een lijn zitten, maar daar wil ik geen speelbal van zijn dus mijn eigen pad gekozen.

Daarna gingen we volgens plan met hen mee naar huis om met zijn allen nog een hapje te eten. De kids speelden heel leuk en hebben we daar maar op bed gelegd. Toen met zijn vieren een heel goed en open gesprek gehad over wat het uitmaken van mij nu betekent (dat weet ik eigenlijk zelf nog niet precies, heel verwarrend). Maar minnaar heeft wel tegen zijn vrouw gezegd dat hij ook van mij houdt. Het was een fijn gesprek, als vrienden zijn we heel blij met elkaar en willen we dit heel graag houden. Hoewel ik in eerste instantie er niet zo gelukkig mee was dat ik gistermiddag dit gesprek met minnaar moest voeren, bleek uiteindelijk juist de timing heel erg goed.

Hoe dit zich verder ontwikkelt weet ik niet, we zien wel hoe het komt.
Heftige dag Oranje! Maar erg goed dat je het direct hebt aangekaart, en dat jullie het er met zijn vieren over gehad hebben. Hopelijk is het een eye-opener voor hen, dat ze met hun onderlinge moeilijkheden niet alleen zichzelf in de weg zitten, maar dat er ook anderen bij betrokken zijn waar je niet zo mee kunt spelen. Hoop dat jullie een weg weten te vinden in de vriendschap.
Jeetje Oranje! Over en sluiten dus, wat een krachtige beslissing! Wat vindt jouw man hiervan en gaat hij wel door met (ex) minnaarvrouw?

Ien, er gaat me iets dagen En eeeh natuuuurlijk heb je dat toentertijd niet gedeeld!
Roos, aangezien zij mogelijk een punt achter het open deel van hun relatie zetten, heeft dat ook op hem invloed. Wat ik verwacht dat overblijft, is een goede familievriendschap, met een hele lage drempel om toch af en toe aan partnerruil te doen, omdat het gewoon fijn en vertrouwd is. Dat hebben we overigens ook naar elkaar toe uitgesproken gisteren (en in de praktijk gebracht, wat aan de ene kant wel een beetje verwarrend was, maar ook heel goed voelde, je kunt rustig zeggen: heeeeeeel goed ;))

Het voelt in ieder geval heel krachtig om zelf deze beslissing te nemen en niet meer op dat bankje te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt idd toch wel goed, ik hoop dat jullie die positieve lijn inderdaad door kunnen zetten!
quote:oranjexx schreef op 03 augustus 2013 @ 15:38:

Roos, aangezien zij mogelijk een punt achter het open deel van hun relatie zetten, heeft dat ook op hem invloed. Wat ik verwacht dat overblijft, is een goede familievriendschap, met een hele lage drempel om toch af en toe aan partnerruil te doen, omdat het gewoon fijn en vertrouwd is. Dat hebben we overigens ook naar elkaar toe uitgesproken gisteren (en in de praktijk gebracht, wat aan de ene kant wel een beetje verwarrend was, maar ook heel goed voelde, je kunt rustig zeggen: heeeeeeel goed ;))

Het voelt in ieder geval heel krachtig om zelf deze beslissing te nemen en niet meer op dat bankje te zitten.

Jeetje zeg, eerst het uit maken en daarna uitgebreid regen en wind maken! Zo wil ik het ook wel uit maken

Dus daar haalt de open relatie het ook niet? Jammer!

Best lastig om dat met alle partijen netjes op te lossen. Dat merk ik hier ook wel.

Ah nee Roos, waar jij op doelt was nog maar het begin! Het werd nog veeeel beter
Potverdorie, heb je het leukste deel voor je gehouden en niet gedeeld? Qutwijf.

Het was heet hier gisteravond, loeiheet! *wapper*

Over een paar weekjes mag ik op de massagetafel. Er zijn mij wonderbaarlijke dingen beloofd!
quote:SweetInez schreef op 03 augustus 2013 @ 19:53:

[...]

Jeetje zeg, eerst het uit maken en daarna uitgebreid regen en wind maken! Zo wil ik het ook wel uit maken

Dus daar haalt de open relatie het ook niet? Jammer!

Best lastig om dat met alle partijen netjes op te lossen. Dat merk ik hier ook wel.

Ah nee Roos, waar jij op doelt was nog maar het begin! Het werd nog veeeel beter

Neuh, geen regen en wind ;) Wel heel erg lekkere geile, intieme en ook wel een beetje verwarrende buitenseks met vallende sterren voor de tuinhaard. Voor nu in ieder geval een mooie afsluiter.

Roos, jij bouwt de verwachtingen voor jezelf flink op! Ik ben zoooo benieuwd!
@Rooss4 en Kipkluifje: hmmm kom er achter dat jullie lekker actief zijn op dit forum;). Bedankt voor jullie reacties in deel 20! Heeft me even goed met beide benen op de grond gezet en gesterkt in de manier waarop ik hem nu benader.

@Oranjexx, ik ben toch nog even de uitdaging aangegaan om hem over zijn drempeltje te lokken.. Ik heb echt van schrik door alle heftige gebeurtenissen mijn profiel verwijderd.

@Anoniem, dat wat jij zegt herken ik erg. Vooral dat je moeite hebt je los te maken na een avontuurtje… Hier ook nog nooit langer dan 2 uur niet kunnen reageren grrr.

@dymo, ik lees dat je bij man & minnaar weg bent je je daar toch wel tevreden mee bent… Mijn grootste angst zou nu juist zijn om alleen achter te blijven. Misschien ook vanwege de kleine kids.

Nou, sinds mijn laatste bericht is er best wel veel gebeurd. Ik heb hem gezegd wat ik op mijn hart had en zowaar ontstond er een heel leuk en open gesprek. Na een hoop (gruwelijk spannende) seksgesprekken kwam er ineens toch een leuk praatje op gang. Ik vertelde op mijn beurt dat ik toevallig die avond ging stappen en hij werd ineens heel claimerig die avond?! De dag erna kreeg ik foto's van zijn privé leven. Na nog wat leuke gesprekken vertelde hij op speelse wijze dat hij heel erg verliefd op me is, hij eenzaam is in zijn relatie... Ik heb hem van de week weer gezien. Er is gewoon zo'n enorme spanning tussen ons! Echt niet normaal.

Ik heb er wel moeite mee dat ik hem minder vaak kan zien dan ik zou willen. Hier is het gewoon echt niet bespreekbaar + ik zit met kleine kids... Snap zelf niet dat ik er de afgelopen 2x mee weg gekomen ben en zit nu met kloppend hart de brievenbus in de gaten te houden omdat ik met mijn stomme hoofd te hard gereden. Ik ben verslaafd aan hem, maar vraag me wel af of ik dit vol kan houden zo... Gelukkig hebben we even een break, hij is op vakantie. Ik merk dat ik er vandaag moeite mee heb hem los te laten, maar kan er ook niet wakker van liggen...

Verder informeert mijn man ook steeds vaker of ik nog wel van hem houd en waar ik met mijn hoofd zit! Ook mijn omgeving waarschuwt me voor het gevaar van vreemdgaan.

is dat bij jullie ook zo?

Ingewikkeld!!!!
quote:judith29 schreef op 03 augustus 2013 @ 21:45:

Ook mijn omgeving waarschuwt me (waarschijnlijk omdat ze zien dat ik weer vaker uitga en mezelf weer helemaal optut voor ik de deur uitga) voor het gevaar van vreemdgaan.

Deze zin snap ik niet?

Je omgeving weet niet dat je vreemdgaat, maar heeft het vermoeden -omdat- je jezelf optut? (En dat blijkbaar voorheen niet deed)

En daarom hebben ze nu uit zichzelf op basis van het optutten besloten: "Nou, dan moet ze wel aan het vreemdgaan zijn? Laten we haar eens een hartig woordje toespreken!" ??
het is vooral omdat wij beide vaker weer alleen op stap gaan en mensen die dichtbij ons staan (ouders bijv.) het nodig vinden om vooral mij daar nu op te wijzen. Zij zijn ook op de hoogte van recentelijke problemen in ons huwelijk.
quote:barbarella70 schreef op 31 juli 2013 @ 20:31:

Tof Innote, dat het er nu vaker van komt... Ben blij voor je!Vaker is een rekbaar begrip he ;)
Tja, maar te vaak is ook niet alles... Zo blijft het een feestje, ja toch?
Tja.. omgeving is ook niet gek. En niet blind. Die zien iets veranderen en denken aan vreemdgaan.. maar he! Ze hebben nog gelijk ook, ook al weten ze dat dan weer niet.

Juist doordat ze het zeggen, laten ze in ieder geval wel merken (onbewust wrs) dat ze scherp zijn. Je man merkt iets aan je houding.

Was dit niet bij Wovi de doorslag naar ontdekking? Verandering in het gedrag van zijn vrouw?

Ien, wat een omslag ineens! Hoe lang hebben jullie open volgehouden? Wat jammer zeg. Ik dacht echt dat het bij jullie van een leien dakje ging, over het grote algemeen dan. Dat is even wennen!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Klopt! Drukt me weer even met de neus op de feiten. De komende weken even de tijd om te kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen en anders kap ik ermee. Hoe fijn het ook is met minnaar...
Op welke ontwikkeling doel je dan Judith? Wat heb je nodig om te stoppen met minnaar? Of juist niet?
Hij is nu op vakantie en ik wil kijken hoe mijn gevoel t.o.v. het geheel zich ontwikkeld nu we een paar weken geen contact hebben...

Er zijn veel momenten waarop ik me vooral ontzettend schuldig voel voor waar ik mee bezig ben. Ik stel mezelf nu de vraag of ik dit wel als mooie aanvulling op mijn leven moet zien, of dat het vooral veel onzekerheid en frustratie met zich mee gaat brengen.

Ik lees hier dat veel dames een open relatie hebben of (inmiddels) vrijgezel zijn. Vraag me af hoe jullie tegen mijn situatie aan kijken.

Puur voor de seks zou ik hem graag blijven zien. Op dat gebied is het in mijn huwelijk knudde
Ik ben inmiddels single Judith en ik ben benieuwd waar je mijn mening over wilt. Over het schuldgevoel? Je relatie?
...
Het is leuk hoor, al die nieuwe contacten via SF. Maar ik ben alweer bij wijze van spreken recepten aan het uitwisselen. Ik ga er ook steeds minder van genieten, weer een nieuw contact. Aan de ene kant omdat ze niet die snaar weten te raken die exminnaar precies trof, aan de andere kant denk ik ook: daar gaan we weer. Ik ontdek steeds meer een patroon waarbij ik na een lange serie mails toch weer af haak, nog voor de date.

Dus ook nu vraag ik mezelf weer af: wat wil ik nou echt? Wil ik wel weer een minnaar? Het heeft leuke kanten, maar is ook wel tijdrovend. Misschien is het voor mij en mijn man ook wel leuk om te gaan swingen/partnerruilen. Eigenlijk doen we dat al een poosje met het ruilstel en dat bevalt ons ontzettend goed. Dan is het wat meer in balans, omdat het voor hem toch niet meevalt om een minnares te vinden.

Ik wil mezelf noch hem beperkingen opleggen, de relatie zal wat mij betreft zeker open blijven, maar misschien past een andere invulling daarvan nu wel beter bij ons samen.

Tijd voor een goed gesprek thuis en tips en ervaringen van jullie, mochten jullie die met me willen delen. (Het daarvoor bedoelde topic gaat vooral over parenclubs of thuisfeestjes met meerdere stellen.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven