Account verwijderen
zaterdag 1 januari 2011 om 21:53
Je kan het niet laten verwijderen. Je kan wel al je reacties handmatig verwijderen als je die behoefte voelt. Verder kun je je account laten blokeren. Dat kan door het te vragen op een moderator topic of dooreen mail te sturen.
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon niet mee in te loggen en te reageren.
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon niet mee in te loggen en te reageren.
dinsdag 20 november 2012 om 10:29
quote:Galadriel schreef op 02 januari 2011 @ 11:22:
Ik heb mijn vorige ook op anoniem laten zetten.
Door een mailtje te sturen naar Viva (wel even geduld hebben, want ze hebben het druk).Als je je account op anoniem laat zetten, wat gebeurt er dan precies? Blijft je accountnaam dan wel staan? En kan je dan helemaal niet meer reageren?
Ik heb mijn vorige ook op anoniem laten zetten.
Door een mailtje te sturen naar Viva (wel even geduld hebben, want ze hebben het druk).Als je je account op anoniem laat zetten, wat gebeurt er dan precies? Blijft je accountnaam dan wel staan? En kan je dan helemaal niet meer reageren?
dinsdag 20 november 2012 om 10:32
quote:Milady87 schreef op 20 november 2012 @ 10:29:
[...]
Als je je account op anoniem laat zetten, wat gebeurt er dan precies? Blijft je accountnaam dan wel staan? En kan je dan helemaal niet meer reageren?Je nick wordt veranderd in een vaag rijtje getallen (onherkenbaar gemaakt), en je kunt dan niet meer reageren met dat account. Je kunt wel een nieuw account openen natuurlijk.
[...]
Als je je account op anoniem laat zetten, wat gebeurt er dan precies? Blijft je accountnaam dan wel staan? En kan je dan helemaal niet meer reageren?Je nick wordt veranderd in een vaag rijtje getallen (onherkenbaar gemaakt), en je kunt dan niet meer reageren met dat account. Je kunt wel een nieuw account openen natuurlijk.
zondag 4 augustus 2013 om 23:38
Op pijler Overig, de bovenste topics.
Maareh, waarom wil je met 2 berichten geanonimiseerd worden? Vind je dat zelf niet een beetje onzin? Gewoon je browser dichtklikken en nooit meer het forum op, lijkt mij een prima oplossing. In plaats van de moderatoren allerlei nutteloos werk te verschaffen.
Maareh, waarom wil je met 2 berichten geanonimiseerd worden? Vind je dat zelf niet een beetje onzin? Gewoon je browser dichtklikken en nooit meer het forum op, lijkt mij een prima oplossing. In plaats van de moderatoren allerlei nutteloos werk te verschaffen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
maandag 5 augustus 2013 om 21:30
quote:@ibientje schreef op 05 augustus 2013 @ 21:28:
Bedankt voor de info.
Maareh....vanwaar de aanvallende toon?
Ik wil mijn nick graag veranderen....Dat kan niet. Dan moet je een nieuwe aanmaken en dat moet met een ander email adres.
Bedankt voor de info.
Ik wil mijn nick graag veranderen....Dat kan niet. Dan moet je een nieuwe aanmaken en dat moet met een ander email adres.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 5 augustus 2013 om 21:32
quote:@ibientje schreef op 05 augustus 2013 @ 21:28:
Bedankt voor de info.
Ik wil mijn nick graag veranderen....Maak gewoon een nieuwe aan.
Bedankt voor de info.
Ik wil mijn nick graag veranderen....Maak gewoon een nieuwe aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 5 augustus 2013 om 21:35