Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
zondag 4 augustus 2013 om 09:57
Toch best wel een aantal mensen hier voor wie de lol er een beetje af is.
Voor mij is de lol er een beetje af gegaan na 147. Sommige levels daarna zijn gewoon echt niet leuk! En dan heb je in 147 zoveel moeite moeten doen om verder te komen en dan zit je gewoon wéér vast. En dan maken die levels daar tussenin, die je eigenlijk fluitend speelt, niet meer zoveel goed.
Maar kennelijk dan toch wel weer genoeg om stoppen niet te laten lukken.
Voor mij is de lol er een beetje af gegaan na 147. Sommige levels daarna zijn gewoon echt niet leuk! En dan heb je in 147 zoveel moeite moeten doen om verder te komen en dan zit je gewoon wéér vast. En dan maken die levels daar tussenin, die je eigenlijk fluitend speelt, niet meer zoveel goed.
Maar kennelijk dan toch wel weer genoeg om stoppen niet te laten lukken.
zondag 4 augustus 2013 om 12:04
Ik zit al dagen vast in 110. Technisch gezien niet bijster moeilijk maar die bommen nekken mij steeds! En dan ook nog eens 100000 punten moeten halen. 80000 lukt me vaak nog wel...
Vriendin kwam gister bij 165. Ik zei al: die schijnt heel moeilijk te zijn...
Zegt ze net tegen me: heb 165 al gehaald.... Sommige mensen!
Vriendin kwam gister bij 165. Ik zei al: die schijnt heel moeilijk te zijn...
Zegt ze net tegen me: heb 165 al gehaald.... Sommige mensen!
woensdag 7 augustus 2013 om 10:46
quote:Maleficent schreef op 07 augustus 2013 @ 10:39:
Ik had me door jullie verhalen voorbereid om weken level 235 te spelen, maar ik was er in 1 dag doorheen Omdat wij het voorwerk hebben gedaan tuulk.......
Ik had me door jullie verhalen voorbereid om weken level 235 te spelen, maar ik was er in 1 dag doorheen Omdat wij het voorwerk hebben gedaan tuulk.......
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 7 augustus 2013 om 14:42
woensdag 7 augustus 2013 om 22:00
quote:lika76 schreef op 07 augustus 2013 @ 21:14:
is 147 te halen zonder te betalen? ik word er moedeloos van!Ik ben inmiddels bij 272 zonder ooit iets te betalen, dus ja, het kan.
is 147 te halen zonder te betalen? ik word er moedeloos van!Ik ben inmiddels bij 272 zonder ooit iets te betalen, dus ja, het kan.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
woensdag 7 augustus 2013 om 22:00
woensdag 7 augustus 2013 om 23:12