Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Toch best wel een aantal mensen hier voor wie de lol er een beetje af is.

Voor mij is de lol er een beetje af gegaan na 147. Sommige levels daarna zijn gewoon echt niet leuk! En dan heb je in 147 zoveel moeite moeten doen om verder te komen en dan zit je gewoon wéér vast. En dan maken die levels daar tussenin, die je eigenlijk fluitend speelt, niet meer zoveel goed.

Maar kennelijk dan toch wel weer genoeg om stoppen niet te laten lukken.
Ik kan er niet tegen dat ik nog steeds bij 410 ben. Ik heb alle levels relatief snel gehaald (denk maximaal een week?), behalve deze waar ik geloof ik al 2 maanden in vastzit.
Ik ben er ook een beetje zat van. Dan speel ik weer even en dan heb ik midden in het level al geen zin meer en klik het weg.
Ik zit al dagen vast in 110. Technisch gezien niet bijster moeilijk maar die bommen nekken mij steeds! En dan ook nog eens 100000 punten moeten halen. 80000 lukt me vaak nog wel...

Vriendin kwam gister bij 165. Ik zei al: die schijnt heel moeilijk te zijn...

Zegt ze net tegen me: heb 165 al gehaald.... Sommige mensen!
Net tijdens m'n dutje gedroomd dat er een update was. Verslaafd much?

Mijn leven is officieel opgehouden.
Gezellig hier.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Level 419 en snap echt niet hoe deze ooit mogelijk is om te halen
Ik had me door jullie verhalen voorbereid om weken level 235 te spelen, maar ik was er in 1 dag doorheen
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 07 augustus 2013 @ 10:39:

Ik had me door jullie verhalen voorbereid om weken level 235 te spelen, maar ik was er in 1 dag doorheen Omdat wij het voorwerk hebben gedaan tuulk.......
Hier nog steeds 165, en ik vind het geen leuk level! Ik speel ook amper meer
Guess welk level ik zit?
Level 191 is nog lastiger dan 147!
Ik moet ook even mijn frustratie kwijt! Ik zit al zeker 2 weken vast bij level 65 (jawel,ik kom net pas kijken haha)

Raak er nu toch wel een beetje gefrustreerd van moet ik zeggen, iemand tips?
Ik heb vannacht gedroomd over Candy Crush. Dat vond ik ook echt wel even een dieptepuntje. Zit nu in level 303 en ik kom er niet doorheen. Stomme bommen, chocola en elke keer net te weinig zetten voor de gelatine. Waarom speel ik dit nog!!!! Aaaaaaaaarrrrccchhhhhhh!
En heb hem net een half uurtje geleden gehaald. Dat is toch niet te geloven!
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik net ¤0.89 + ¤1.79 heb uitgegeven om dat KUTTYFUSSCHIJTLEVEL 147 uit te kunnen spelen.

En het is gelukt. Maar het voelt niet bepaald als een overwinning. Zeg maar.
Ter verdediging: ik zat al in mijn vijfde week
Je komt wel over die schaamte heen. Is ook niet zo slecht voor je lijf dan steeds die frustratie
odi et amo
Volgens mijn vriendin gaat Nos op 3 vanavond om 11 uur over Candy Crush. Citaat: het meest verslavende spelletje ter wereld en er wordt miljoenen aan verdiend!

Dus 11 uur nederland 3.
is 147 te halen zonder te betalen? ik word er moedeloos van!
quote:lika76 schreef op 07 augustus 2013 @ 21:14:

is 147 te halen zonder te betalen? ik word er moedeloos van!Ik ben inmiddels bij 272 zonder ooit iets te betalen, dus ja, het kan.
quote:Solomio schreef op 03 augustus 2013 @ 10:09:

Hier 265, echt niet leuk. Net 1x gespeeld en weer gestopt, zó niet leuk vind ik dat level.

Maar ik was natuurlijk al niet verslaafd........... Die vond ik ook echt kut. Maar nu zit ik op 266 en die is nog kutterder! Grr..
Echt Solomio? 272? Ahh ik wil ook!
quote:naatie schreef op 07 augustus 2013 @ 22:02:

Echt Solomio? 272? Ahh ik wil ook!Welnee, dat wil je niet, ook weer een poeplevel.
Zit nu in de bus naar huis en iemand naast me zit t ook te spelen. Nu durf ik het niet te doen, staat zo naa-aperig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven