doorgeefvraag
zondag 8 juni 2008 om 00:04
Het zal vast niet altijd zo zijn, maar de dame die niet kon zoenen was inderdaad ook niet goed op het orale vlak
(en weer heb ik stroop aan m'n schoenen hangen, te laat...)
Wel eens geschrokken van een overenthousiaste eerste zoen waar bij de tong meteen achter in je keel werd gepropt?
(en weer heb ik stroop aan m'n schoenen hangen, te laat...)
Wel eens geschrokken van een overenthousiaste eerste zoen waar bij de tong meteen achter in je keel werd gepropt?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zondag 8 juni 2008 om 00:11
zondag 8 juni 2008 om 00:19
zondag 8 juni 2008 om 00:34
zal wel veel te laat zijn, maar moet diep nadenken......... lekkerste ervaring......
Een erg mooie en leuke single vrouw versieren in een parenclub.
En waanzinnige seks hebben met 50 tot 75 toeschouwers. Op het einde pijpte zij mij heerlijk terwijl ik kerels aanwees die haar doggystyle mochten nemen.
wat is het maximum aantal mensen waarmee je binnen 24 uur seks hebt gehad?
Een erg mooie en leuke single vrouw versieren in een parenclub.
En waanzinnige seks hebben met 50 tot 75 toeschouwers. Op het einde pijpte zij mij heerlijk terwijl ik kerels aanwees die haar doggystyle mochten nemen.
wat is het maximum aantal mensen waarmee je binnen 24 uur seks hebt gehad?
anoniem_58984 wijzigde dit bericht op 08-06-2008 00:35
Reden: ha! TOCH NIET TE LAAT!!!
Reden: ha! TOCH NIET TE LAAT!!!
% gewijzigd
zondag 8 juni 2008 om 09:00
Laatstelijk het minnaar-topic; daar ging het even wat dieper omdat er toch wat gevoelens bij kwamen kijken, en hoe daar mee om te gaan.
(goeiemorgen trouwens, ook al startklaar voor de kerk?)
En heel geinspireerd de inkopper: welk topic boeit je nu absoluut niet?
(goeiemorgen trouwens, ook al startklaar voor de kerk?)
En heel geinspireerd de inkopper: welk topic boeit je nu absoluut niet?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.