was natgeregend, wat doe jij?
woensdag 7 augustus 2013 om 12:33
woensdag 7 augustus 2013 om 12:43
Als het al tijden niet geregend heeft, zou ik het even opnieuw spoelen met een kort programma. Er komt dat altijd een hoop vuil mee naar beneden.
Voor een paar spetters of schoon regenwater, zou ik dit niet doen.
Als de was zeiknat is door schone regen, dan effe een rondje centrifugeren en dan opnieuw ophangen of in de droger.
Voor een paar spetters of schoon regenwater, zou ik dit niet doen.
Als de was zeiknat is door schone regen, dan effe een rondje centrifugeren en dan opnieuw ophangen of in de droger.
woensdag 7 augustus 2013 om 12:47
quote:Spijk-er schreef op 07 augustus 2013 @ 12:33:
Ik was het ook niet opnieuw maar als het lang in de regen heeft gehangen is het soms natter dan toen je het ophing. Dan gooi ik het wel terug de wasmachine in voor een vrolijk rondje centrifugeren, anders duurt het helemaal een eeuw voordat het droog is.Dit.
Ik was het ook niet opnieuw maar als het lang in de regen heeft gehangen is het soms natter dan toen je het ophing. Dan gooi ik het wel terug de wasmachine in voor een vrolijk rondje centrifugeren, anders duurt het helemaal een eeuw voordat het droog is.Dit.
woensdag 7 augustus 2013 om 13:11
woensdag 7 augustus 2013 om 13:45
quote:_nut_ schreef op 07 augustus 2013 @ 13:07:
Ligt aan het weerbericht. Gaat de zon de komende dagen niet of nauwelijks schijnen dan haal ik het binnen. Was het alleen een zomerse bui dan laat ik het lekker hangen.
+1.
Mijn ervaring (ja, hier gebeurt dat vaker ) is dat de was nooit heel erg nat wordt van regen. Hooguit de bovenste rand. Meestal is mijn was droog als het terras ook droog is.
Ligt aan het weerbericht. Gaat de zon de komende dagen niet of nauwelijks schijnen dan haal ik het binnen. Was het alleen een zomerse bui dan laat ik het lekker hangen.
+1.
Mijn ervaring (ja, hier gebeurt dat vaker ) is dat de was nooit heel erg nat wordt van regen. Hooguit de bovenste rand. Meestal is mijn was droog als het terras ook droog is.
woensdag 7 augustus 2013 om 14:24
quote:elninjoo schreef op 07 augustus 2013 @ 12:44:
In de droger stoppen
In regen zit vaak allerlei stuifmeel en andere rotzooi, dus als was echt natgeregend is zou ik 'm wel terug opnieuw wassen.
Wat voor rotzooi? Zure regen bestaat toch niet meer?
En wat is er mis met stuifmeel? Tenzij je hooikoorts hebt?
Niks mis met regenwater lijkt me zo...
In de droger stoppen
In regen zit vaak allerlei stuifmeel en andere rotzooi, dus als was echt natgeregend is zou ik 'm wel terug opnieuw wassen.
Wat voor rotzooi? Zure regen bestaat toch niet meer?
En wat is er mis met stuifmeel? Tenzij je hooikoorts hebt?
Niks mis met regenwater lijkt me zo...