was natgeregend, wat doe jij?

07-08-2013 12:26 27 berichten
Ik heb net vergeten dat ik was had opgehangen en het regent al even. Wat doen beschaafde en opgevoede mrnsen in dit geval?

Ik laat het meestal hangen totdat de zon weer schijnt indien hier kans op is dezelfde dag, meestal vind ik het nog fris genoeg. Is dit raar?
Alle reacties Link kopieren
regen is niet vies dus ik zou het zeker niet opnieuw wassen idd
Als het echt nat geregend is, was ik het opnieuw. Een paar sputters regen maakt mij niet uit. Dan haal ik het van de lijn en droog het binnen.
Ligt eraan of er modderspatten op kunnen komen of niet. Ik zou het zelf wel meteen afhalen en binnendrogen.
zelf haal ik het dan weer binnen. en als het al zeiknat is, spoel ik het nog even in de wasmachine. Ik vind je niet per se raar, alleen anders. Misschien vindt jij mij wel weer overdreven
Ligt eraan hoe nat het is. Als het een beetje nat is hang ik het binnen of onder een afdakje. Is het kletsnat dan laat ik het hangen.

Dat hangt ook weer af van de soort was bijvoorbeeld witte was, werkkleding of nette kleding.
Binnen hangen of hetgeen in de droger kan in de droger.

ik was het niet opnieuw. Regen is niet vies vind ik
Ik was het ook niet opnieuw maar als het lang in de regen heeft gehangen is het soms natter dan toen je het ophing. Dan gooi ik het wel terug de wasmachine in voor een vrolijk rondje centrifugeren, anders duurt het helemaal een eeuw voordat het droog is.
Zeg maar Spijker.
Als het echt drijfnat geregend is was ik het opnieuw, maar wel op een verkort programma. Bij een paar druppeltjes zet ik mijn rekje onder een afdak en dan wacht ik wel wat langer tot het droog is.

Ik ben overigens niet beschaafd en al helemaal niet opgevoed.
Als het al tijden niet geregend heeft, zou ik het even opnieuw spoelen met een kort programma. Er komt dat altijd een hoop vuil mee naar beneden.

Voor een paar spetters of schoon regenwater, zou ik dit niet doen.

Als de was zeiknat is door schone regen, dan effe een rondje centrifugeren en dan opnieuw ophangen of in de droger.
In de droger stoppen

In regen zit vaak allerlei stuifmeel en andere rotzooi, dus als was echt natgeregend is zou ik 'm wel terug opnieuw wassen.
Dit beschaafde en opgevoede mens haalt het baar binnen. :-D
quote:Spijk-er schreef op 07 augustus 2013 @ 12:33:

Ik was het ook niet opnieuw maar als het lang in de regen heeft gehangen is het soms natter dan toen je het ophing. Dan gooi ik het wel terug de wasmachine in voor een vrolijk rondje centrifugeren, anders duurt het helemaal een eeuw voordat het droog is.Dit.
Als het zeiknat is er het ziet er niet naar uit dat ze zon nog komt centrifugeer ik het nog een keer. Anders blijft het gewoon lekker hangen tot het droog is.
Ligt aan het weerbericht. Gaat de zon de komende dagen niet of nauwelijks schijnen dan haal ik het binnen. Was het alleen een zomerse bui dan laat ik het lekker hangen.
Regen is wel fijne wasverzachter.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:elninjoo schreef op woensdag 07 augustus 2013 12:44 In de droger stoppen

In regen zit vaak allerlei stuifmeel en andere rotzooi, dus als was echt natgeregend is zou ik 'm wel terug opnieuw wassen. Dit dus!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik denk dat mijn antwoord aangeeft dat ik dus niet beschaafd en wel opgevoed ben dus dan heb je niets aan mijn antwoord.
Laten hangen.
Oooh neeee! Ik heb mijn was nog buitenhangen! :S
**realiseert zich weer eens dat altijd de was binnenshuis drogen, (want genoeg ruimte) toch ook zijn voordelen heeft...**
quote:zomerfreak schreef op 07 augustus 2013 @ 13:21:

Oooh neeee! Ik heb mijn was nog buitenhangen! :S
quote:_nut_ schreef op 07 augustus 2013 @ 13:07:

Ligt aan het weerbericht. Gaat de zon de komende dagen niet of nauwelijks schijnen dan haal ik het binnen. Was het alleen een zomerse bui dan laat ik het lekker hangen.

+1.

Mijn ervaring (ja, hier gebeurt dat vaker ) is dat de was nooit heel erg nat wordt van regen. Hooguit de bovenste rand. Meestal is mijn was droog als het terras ook droog is.
binnen hangen
it's a big club and you ain't in it
quote:elninjoo schreef op 07 augustus 2013 @ 12:44:

In de droger stoppen

In regen zit vaak allerlei stuifmeel en andere rotzooi, dus als was echt natgeregend is zou ik 'm wel terug opnieuw wassen.

Wat voor rotzooi? Zure regen bestaat toch niet meer?

En wat is er mis met stuifmeel? Tenzij je hooikoorts hebt?

Niks mis met regenwater lijkt me zo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven