Start mei 2013

10-04-2013 20:53 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.

Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.

NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen

11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje

17/6 positief

(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief

16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief

2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief

(mirena uit april)

123aap123 & Lionlily

Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.

[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]

[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]

Ha meiden, ongesteld geworden vandaag. :(

Wat schattig, van je man, dat hij Wuppie zo toesprak, Karin! Wat je een lieverd!

Ik zou ook erg graag willen weten wat het is, als ik zwanger ben, Riverrrrdale, dus ik begrijp je spanning. Leuk, he?!!
@Lion balen! :( Dan is je cyclus wel korter ?

Op naar de volgende ronde dan maar.
Hello Ladies!

@hmtb: welkom terug meid! Begrijpelijk dat je even niet vd partij was met alles wat speelt! jeetje wat een situatie! Ik hoop dat je snel in rustiger vaarwater komt en allemaal positieve energie kan richten op je kindje! En als je weet of het een jongetje of meisje wordt, deel je het dan ook? heb je zelf een idee?

@lionlily: leuk te horen dat je een goede vakantie hebt gehad! Jammer dat je ongesteld bent geworden, toch een teleurstelling want je hebt altijd de hoop! Op naar de volgende ronde meis!

@derpina: hoe is het met jou? De duimen draaien hoor! spannend!

@Aap: Ik kan me goed voorstellen dat het spannend is! Het is ook allemaal niet niks! Dikke knuffel voor jou, ik hoop dat de Clomid zn werk doet en jullie snel een positieve test mogen hebben!

Ow en ik heb ook geen ervaring met tempen.. volgens mij is er online (vb op zwangerschapspagina) veel te lezen/leren over temperaturen!

@Riverdale: 13 weken; jij schiet ook op! Leuk dat je over twee weken weer een afspraak hebt bij de vk! En wanneer is je 20-weken echo?

Morgen heb ik idd een afspraak bij de vk maar helaas geen echo. Ze zijn hier heel terughoudend met echo's (vind ik stom) dus het blijft bij die ene echo tot de 20-weken echo Misschien plakken we er zelf een geslachtsbepalingsecho tussendoor; ik ben zo nieuwsgierig!

@Karin: wat lief van je vriend! Heerlijk om die eerste verliefdheid op jullie wuppie met elkaar te delen! Heel schattig!

Hier gaat alles goed! Inmiddels 14 weken en de misselijjkheid ebt weg en mn energie neemt toe! Hoera voor het tweede trimester! Als morgen alles goed blijkt en t hartje klopt, voelt t een beetje alsof we de safe-zone hebben bereikt (natuurlijk weet je t nooit)! Verder staat t hoofd nog steeds naar de aankomende verhuizing en valt er genoeg te regelen! Alles goed dus!
Lion : :( balen, valt altijd even tegen.

Derpina : nog 2 dagen voor jou.

Karin : super lief van je vriend Ook weer zon mooi moment om samen te delen, geniet

lekker van deze tijd!

Miesje: Veel plezier en succes bij de echo morgen, toch weer leuk om even te kunnen

kijken na het wondertje!

Miesje 83 : dat is wel heel lang er tussen zeg, me vriendin had met de 10 ,16 en 20

weken en dan nog een keer ergens. Maar volgens mij had ze er ook iets extras voor betaal

en zat er meteen de 3d in.

@ hier , Ik dacht nu ik aan de clomid zit misschien eens te kijken of er ook iets in mij

temperatuur veranderde hij is nu heel de tijd 35,7en 36. En 2,5 maand hier voor schommelde

die zo dat het helemaal nergens op leek van 34,8 tot 36,5. Geen idee waar dit aan ligt.

DOe het gewoon voor de zekerheid kijken of ik misschien iets ga ondekken.

Me beste vriendin weet van ons traject af en heeft zelf 2 kids. Moest het toch aan iemand kwijt ,

maar ze wil heel graag een keer mee, dus vrijdag gaat zij mee na die echo om te kijken

of ze iets doen, stelt niet super veel voor die afspraak maar wel lief dat ze mee wil.
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, ik krijg het gevoel dat er vaak niet op mij gereageerd word. En wilde eigenlijk uit deze groep stappen. Maar vond het wel altijd leuk om mee te schrijven en vraag me dan ook af waarom?
Je bent een lieverd Roos .

En er zijn wel mensen die op Roos reageren alleen inderdaad wel minder als met de rest. En Roos is een echte schat hoor.

(is geen aanval hoor meiden ik zou lief gaan doen haha)
@Miesje nog geen nieuws we wachten gewoon af ben wel erg ongeduldig hoor. En ben die misselijkheid af en toe wel beu. Ben met vlagen misselijk. Mag hopen wanneer ik zwanger word/ben dat ik geen relatie met de wc-pot krijg. Want als ik iets verschrikkelijk vind is het dat. Maar ach, is voor een goed doel dan.

@aap

Die kleine schommeling kan hoor Aap, al eerder gezegd maar je vind straks denk ik wel een echte piek. Fijn dat je een vriendin in vertrouwen hebt genomen. Dan heb je eens een echte schouder en een andere als die van je vriend. Kan ook fijn zijn.
@mamaroos: wat een rottig gevoel! Vervelend!

Ik kan alleen voor mezelf spreken hoe ik ''reageer'.. Ik probeer meestal op iedereen die sinds mijn laatste post heeft geschreven te reageren... Omdat mijn post, voor vandaag, alleen voor jou was geweest, had ik je vandaag niet genoemd... Ik zou het jammer vinden als je vertrekt want ik vind juist dat we nu een positief en evenwichtige groep hebben. Natuurlijk is het je eigen beslissing.. Kop op meid!
@mamaroos, het is helemaal niet mijn bedoeling geweest je over te slaan in mijn reactie. Excuses. Ik wilde denk ik op iedereen reageren dat ik wat vergat. Het spijt me!

@lion; hè das altijd een rot moment :(. Knuf!

@meisje83; wat fijn dat je meer energie krijgt en minder misselijk bent. Dat lijkt me echt fijn, kun je echt gaan genieten .

@aap, ik jen het verhaal ban de clomid even gemist denk ik. Ik ga eens opzoeken wat het is dan weet ik ook beter wat ik in mijn reactie kan zeggen .

@riverr spannend wachten op de 20 weken echo. En over twee weken de verloskundige. Leuke vooruitzichten allemaal

@karin, ik smelt helemaal van je berichtje. Wat lief. Vriend aait hier ook weleens over de buik en geeft er een kusje op.

@derpina, ik ben ook aan het duimen voor je. Ik hoop het zo voor jullie!!

Ik ben zo ontzettend blij. Ik had vandaag een heel leuk pakketje de angelsound doppler. Ik weet het pure onzin maar ik maak me nog heel veel ongerust. Nergens voor nodig maar het zal wel in mijn aard zitten. Samen met lief geluisterd vanavond en gelijk raak; het hartje heel goed gehoord. Ik ben weer in de zevende hemel .
Mijn bericht is ook zeker geen aanval naar iedereen toe, het viel me de laatste tijd gewoon op wat ik ook typ dat er weinig gereageerd werd.

Ik denk dat je hier ook gewoon over je prive leven kan kletsen, zoals ik soms wel is doe over mijn zoontje. Of toen mijn man met spoed werd geopereerd. Maar vaak lijkt het er meer op dat het moet gaan over het zwanger worden en alles erom heen..

Maar ook vaak vraag ik wat aan mensen etc en dan word er geen antwoord op gegeven. Ik ga geen namen noemen want dat vind ik flauw. Maar ik wilde dit wel graag delen!!
Zeker delen roos; het is een naar gevoel waar jij mee zit. Voor mezelf kan ik alleen maar zeggen dat het niet mijn opzet was en ik zeker in de toekomst probeer op jou en iedereen te reageren.
Ik herken het wel een beetje, mamaroos88, ik heb dat gevoel soms ook. Ik wijt het zelf, in mijn geval dus, aan het feit dat ik een erg slecht geheugen heb en dus wel probeer aan iedereen te vragen hoe het gaat maar dat ik het allemaal 6 keer na moet zoeken wil ik een grote reactie kunnen schrijven. Mensen denken dan na een tijdje dat ik niet geinteresseerd ben, denk ik, en reageren dan ook minder op mij.

Maar op jou is dat dan weer niet van toepassing dus dat weet ik niet. Maar mijn bedoeling is het nooit om iemand over te slaan, als je dat maar weet (ik heb gewoon een erg slecht geheugen, maar doe wel mijn best )
Thanks meiden voor de lieve reacties

@Lionlily haha ja dat herken ik ook, ik moet ook altijd terug kijken op wie ik nog moet reageren.
Mamaroos ik ook niet mt opzet probeer steeds op iedereen terug te reageren,. Sorry wil niet dat wie dan ook zich overgeslagen voelt
Roos ik ben terug gaan lezen vond het zo vervelend heb op 1 vraag idd niet geantwoord sorry over het hoofd gezien : miss niet meer belangrijknu. Maar zal het toch nog even doen.

Dat spuiten lijkt me ook vervelend dat is e en stap verder voor mij als ik nu nog steeds geen ei sprong krijg . Heb maar 5 dagen 1 tabletje hoeven nemen omdat me baarmoeder slijm vlies al dik was zoiets weet het niet precies en xe dus verwachten de demeenstruatie snel kwam. Dat was al binnen 3 ddagen duur!d normaal wel 5 of zelfs 7dage

Wel fijn om te lezn dat het bij je zus goed heeft geholpen

Zou het jammer vinden als je weg gaat uit ons groepje

Wat mij betreft mag het hier ook over dingen buiten de zwangerschap gaan of zwan ge r worden. Zoals we ook doen over vakanties ...
Hoi meiden..

Jeetje kom ik thuis na een avond werken en dan zoveel reacties..

Sorry mamaroos als je je gepasseerd voelt, als ik voor mezelf spreek is dat zeker niet de bedoeling.

Probeer op iedereen te reageren maar soms ga je zo op in 1 verhaal dan vergeet je wel eens op iemand te reageren.

Zou het jammer vinden als je ons clubje verlaat, ti's zon gezellige club vind ik!
Mamaroos > goed dat je je gevoel uitspreekt! Was mij nog niet bewust opgevallen. Wellicht dat het ook met de vakantieperiode te maken heeft dat vragen/opmerkingen er soms een beetje tussen vallen? Ook vanaf mijn kant niet bewust op de ene meer of minder gereageerd dan op de ander.

Knuffel!
Thanks voor de positieve reacties, ik blijf zeker graag mee schrijven.

#hier ik moet nog tot volgende week donderdag of vrijdag wachten. Maar heb totaal geen geduld meer, vind het ook irritant dat ik zo een lange cyclus heb. Mijn zoontje heeft nu de waterpokken, dus kan ook niet naar vriendinnen om gezellig af te spreken. Want die hebben kids, en willen het nog niet krijgen. Dus ik zit thuis, en dan gaat de tijd zoooo langzaam haha.. Maar morgen moet ik weer werken, dus ben ik er weer even uit hahaha..

@aap ik hoop dat die tabletjes voor je werken. Zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Die worden ook gemaakt van het HCG uit urine van zwangere vrouwen toch? Daarom vind ik dat ook zo een goed initiatief. En wil moeders voor moeders ook zeker weten gaan doen als we weer zwanger zijn.

@Miesje wat fijn dat je niet meer zo misselijk bent. En het 2de trimester is dan ook de beste he .

@Lionlily balen dat je ongesteld bent geworden, maakt het wat uit dat je het iets eerder bent geworden??

@HMTB mannen zijn echt zooo anders.. Die begrijpen niet hoe je je voelt en weten ook niet wat ze er dan op moeten zeggen. Mijn man genoot wel altijd van de echo's en het voelen van de baby. Maar pas wanneer hij onze kleine man echt in zijn handen had kwam dat verliefde gevoel wat wij al meteen hebben..

@Karin wat een lieve man heb jij zeg

@Riverdale de tijd gaat snel he.. Krijg je altijd echo's of luisteren ze dan alleen naar het hartje?

@musje en mamarjan hoe is het met jullie?

@Derpina mijn duimen worden blauw van het draaien hihi
Hè bah, de waterpokken! Vervelend, heeft je zoon er veel laat van?

Wat betreft dat verliefde gevoel... Ik zit hier vooral nog met een onwennig gevoel, heel raar ik kan er nog niet zo veel mee... Hoewel ik wel blij ben natuurlijk
Getsie, waterpokken, dat is zo vervelend, dat herinner ik me zelfs nog van vroeger :(

Het is niet erg dat het iets eerder is, blijkbaar is mijn cyclus zich nog aan het herstellen na mijn spiraal. Ik ben natuurlijk ook al iets ouder dan de rest van jullie, dat kan ook meespelen, denk ik. Iets minder kans om meteen zwanger te worden. Ik maak me nog geen zorgen

Karin: dat lijkt mij ook, want er zit opeens zo'n wezentje in je buik!!
!!

Op 7-8 heb ik al positief getest ik werd gek van de misselijkheid en nooit verwacht dat ik voor mijn NOD zou testen. Maar de test gaf echt meteen een 2e streepje aan. Ik hoefde niet eens te wachten.

Gisteren weer 2 keer een positive test en vanmorgen weer. En anders was ik vannacht wel ongesteld geworden.

Heb het even voor me gehouden omdat het nog voor m'n NOD was. Ik ben heel blij het voelt goed, echt knal roze streepjes! En niet moeilijk kijken. Vriend is ook blij maar wat voorzichtiger de angst zit er toch wel in bij hem. Bij mij ook maar het voelt goed deze keer. Ben goed misselijk met vlagen, en zie al een relatie met de wc pot. Natuurlijk hou ik er rekening mee dat het weer mis kan gaan maar we blijven positief :)!

Ik denk ook dat het de laatste keer al eerder 'mis' was ik had maar 2 hele lichte streepjes toen. Terwijl je hcg moet oplopen natuurlijk en ik denk dat mijn lichaam het toen al aan het afbreken was. Had nog wel de clearblue toen alleen de weken die hij toen aangaf klopte eigenlijk niet.

Maar goed deze keer blijven we positief en voel me al meer zwanger dan de 2 keer hier voor. Dus hoop dat dit frummeltje mooi mag groeien
.
anoniem_177839 wijzigde dit bericht op 09-08-2013 11:44
Reden: Dubbel post
% gewijzigd
Wauw derpina super meid!

Spannend gezien de vorige keren

Maar hopen dat jou gevoel t juiste is

en dat je kan genieten van een goede zwangerschap!

Inclusief intieme relatie met de wc
Woooooooow!! Gefeliciteerd Derpina, wat geweldig! En even voor de goede vibe, dus niet flauw bedoeld: dat je maar goed misselijk mag zijn de komende tijd!
Derpina!! Proficiat! Wat heerlijk meid! Ik ga duimen voor een plakbaby! Wat is een zwangerschap toch heerlijk nieuws (al snap ik de spannende kant, zeker na de vorige keer, knuff!)!

@ Karin: Hopelijk blijft die vermoeidheid ook nog even weg want het kan echt een man met een hele hele grote hamer zijn!

@ mamaroos: Waardeloos van die waterpokken! Heeft je zoontje er veel last van! En lastig dat geduld opbrengen! Ik kan me voorstellen dat je lange cyclus nu het uiterste vergt! Sterkte!

Enne lekker blijven kletsen over andere dingen dan zwanger worden hoor!

@ aap: wat fijn dat je vriendinnetje mee is gegaan/gaat naar je echo vandaag! Succes!! Laat je weten hoe het was?

@hmtb: Wat heerlijk die Angelsound..! Wat fijn dat je meteen het hartje kon horen! Wij hebben er ook 1 gekocht maar pas gisteren tijd gehad om te proberen! (mamaroos, pas nu geprobeerd!) Wat is dat speciaal he! Geniet ervan!

@lionlilly: wanneer valt je volgende NOD/MBD? Ik kijk vast mee vooruit

Leuke weekendplannen dames?

Mijn moeder is jarig dus we gaan daar met zn allen lunchen. Daarnaast is de broer van mijn vriend met zijn gezin over vanuit Duitsland dus ook die gaan we dit weekend zien! Family time!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven