auto met usb-ipod
donderdag 8 augustus 2013 om 15:47
Hallo
We hebben een nieuwe auto gekocht en nu zit er een usb/ipod aansluiting in.
Wat moet ik me voorstellen met een usb aansluiting? Ik koppel er een mp3 speler in en via die speler kan ik muziek luisteren? Dus bediening via de speler en niet de autoradio?
Of kan er zo een usb stick in met muziek?
Dat lijkt me lastig als je er 200 nummers op hebt staan, hoe doorzoek je die dan?
We hebben een nieuwe auto gekocht en nu zit er een usb/ipod aansluiting in.
Wat moet ik me voorstellen met een usb aansluiting? Ik koppel er een mp3 speler in en via die speler kan ik muziek luisteren? Dus bediening via de speler en niet de autoradio?
Of kan er zo een usb stick in met muziek?
Dat lijkt me lastig als je er 200 nummers op hebt staan, hoe doorzoek je die dan?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht
donderdag 8 augustus 2013 om 16:08
Als je op de mp3 speler wilt navigeren moet je hem aansluiten via een aux kabel, dan is de autoradio eigenlijk alleen een speaker.
Als je hem wilt bedienen met de autoradio moet je hem via de usb aansluiten. Het scherm maakt niet zoveel uit, al is het zonder scherm natuurlijk wel moeilijk om een bepaald liedje te zoeken. Je kan wel gewoon alle muziek afspelen. (maar helemaal geen scherm op de autoradio??)
Als je hem wilt bedienen met de autoradio moet je hem via de usb aansluiten. Het scherm maakt niet zoveel uit, al is het zonder scherm natuurlijk wel moeilijk om een bepaald liedje te zoeken. Je kan wel gewoon alle muziek afspelen. (maar helemaal geen scherm op de autoradio??)