auto met usb-ipod

08-08-2013 15:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

We hebben een nieuwe auto gekocht en nu zit er een usb/ipod aansluiting in.

Wat moet ik me voorstellen met een usb aansluiting? Ik koppel er een mp3 speler in en via die speler kan ik muziek luisteren? Dus bediening via de speler en niet de autoradio?

Of kan er zo een usb stick in met muziek?

Dat lijkt me lastig als je er 200 nummers op hebt staan, hoe doorzoek je die dan?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht
Ik heb ook zo'n aansluiting in mijn nieuwe auto. Zelf koppel ik daar m'n iPhone aan, waar het eea aan muziek op staat. M'n autoradio heeft een optie 'media', waardoor ik via het menu van de radio een nummer kan zoeken
We hebben op de radio niet echt een groot display..
Helemaal geen display zelfs.
Mmm dan beter via je mp3 navigeren door de nummers?
Als je op de mp3 speler wilt navigeren moet je hem aansluiten via een aux kabel, dan is de autoradio eigenlijk alleen een speaker.

Als je hem wilt bedienen met de autoradio moet je hem via de usb aansluiten. Het scherm maakt niet zoveel uit, al is het zonder scherm natuurlijk wel moeilijk om een bepaald liedje te zoeken. Je kan wel gewoon alle muziek afspelen. (maar helemaal geen scherm op de autoradio??)
Nee, volgens mij niet. Vreemd he? Ik zou dan de muziek willen bedienen via het scherm van de mp3 speler. Dat zou kunnen denk je?
probeer het eens...
Moeilijk als je de auto nog niet hebt. Ik vroeg ook om ervaringen. Dat ik het zelf straks kan proberen kan ik zelf ook bedenken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven