Isbn nummer studieboeken
donderdag 8 augustus 2013 om 15:59
donderdag 8 augustus 2013 om 16:07
donderdag 8 augustus 2013 om 16:12
Ben je nou boeken aan het verkopen of kopen? Als je ze aan het verkopen bent, dan zou ik zeker het juiste nummer vermelden.
Als je ze aan het kopen bent, en het nummer klopt niet heb je waarschijnlijk een andere druk. Meestal maakt het niet zoveel uit, maar soms kan het best verschillen. Ik zou dus gewoon boeken met hetzelfde isbn kopen, of eventueel contact opnemen met de leraar en vragen of een andere druk ook gebruikt kan worden.
Als je ze aan het kopen bent, en het nummer klopt niet heb je waarschijnlijk een andere druk. Meestal maakt het niet zoveel uit, maar soms kan het best verschillen. Ik zou dus gewoon boeken met hetzelfde isbn kopen, of eventueel contact opnemen met de leraar en vragen of een andere druk ook gebruikt kan worden.
donderdag 8 augustus 2013 om 16:41
Als jij op school opgekregen krijgt: leer hoofdstuk 1 en jij hebt een andere druk, kan het in jouw oude druk een heel ander hoofdstuk zijn. Als je bladzijde 1 t/m 50 moet leren, weet je niet of dat in een verouderde druk nog steeds dezelfde pagina's zijn of dat het dan 30 t/m 45 moet zijn.
Ik heb er persoonlijk een hekel aan om met verouderde drukken te werken en omdat het geld er is, kan ik nieuwe versies betalen. Maar als het moet, moet het maar.
Ik heb er persoonlijk een hekel aan om met verouderde drukken te werken en omdat het geld er is, kan ik nieuwe versies betalen. Maar als het moet, moet het maar.