Werk & Studie alle pijlers

Isbn nummer studieboeken

08-08-2013 15:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey dames!

Ik heb even een vraag over studieboeken. Ik ben bezig met studieboeken overkopen via martktplaats en bol.com maar ik vraag me af of de isbn nummer wel perse moet kloppen of maakt dat in principe niet zoveel uit? Het is een mbo opleiding.

Dank je!
Als je het op Bol wil verkopen moet het kloppen. Vaak plaatsen zij dan de voorkant van het boek en de omschrijving erbij.

Bij MP maakt het niet uit
Voor het zoeken is het wel handig: veel opleidingen geven ISBN-nr's door, en als je daarop zoekt bij marktplaats weet je zeker dat je de goede hebt. Als je dus onder een verkeerd nummer dingen verkoopt kun je wel klachten krijgen over dat het niet de goede uitgave is, bijvoorbeeld.
Ja natuurlijk moet dat kloppen. Anders kun je zomaar een andere druk verkopen.
Ben je nou boeken aan het verkopen of kopen? Als je ze aan het verkopen bent, dan zou ik zeker het juiste nummer vermelden.

Als je ze aan het kopen bent, en het nummer klopt niet heb je waarschijnlijk een andere druk. Meestal maakt het niet zoveel uit, maar soms kan het best verschillen. Ik zou dus gewoon boeken met hetzelfde isbn kopen, of eventueel contact opnemen met de leraar en vragen of een andere druk ook gebruikt kan worden.
Als jij op school opgekregen krijgt: leer hoofdstuk 1 en jij hebt een andere druk, kan het in jouw oude druk een heel ander hoofdstuk zijn. Als je bladzijde 1 t/m 50 moet leren, weet je niet of dat in een verouderde druk nog steeds dezelfde pagina's zijn of dat het dan 30 t/m 45 moet zijn.

Ik heb er persoonlijk een hekel aan om met verouderde drukken te werken en omdat het geld er is, kan ik nieuwe versies betalen. Maar als het moet, moet het maar.
Verouderde druk = verouderde stof.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Verouderde druk is meestal echt geen verouderde stof. Wat chirpy zegt klopt helemaal.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven