mijn ballenjongen
zondag 11 augustus 2013 om 17:17
Hallo mijn naam is Wietske, 48 jaar oud en heb sinds 5 maanden een vriend en die heeft hele gevoelige ballen. Niet zoals ik vanuit mijn opvoeding ken, dat je er niet tegen mag stoten ofzo. Maar juist het tegen overgestelde, hij (Bart) vind het juist heel prettig en geil als ik er in knijp. Tijdens het neuken in doggy-style wil hij juist dat ik hem bij zijn ballen pak en wanneer ik tegen mijn orgasme zit er juist in knijp zodat hij ook klaarkomt. Dit is niet mijn eerste vriendje maar wel de eerste bij wie het zo werkt. Zijn er meer mannen die dit juist fijn vinden?
zondag 11 augustus 2013 om 17:24
Het is wetenschappelijk door middel van vragenlijsten en algemene statistiek op basis van demografische gegevens vastgesteld dat mannen die het oké vinden dat hun 48-jarige vriendin het nog steeds over 'mijn vriendje' heeft, inderdaad zeer gevoelige ballen hebben.
Overigens zeggen diezelfde statistieken en gegevens niets over posters die net doen alsof ze 48 zijn op een vrije zondagmiddag.
Overigens zeggen diezelfde statistieken en gegevens niets over posters die net doen alsof ze 48 zijn op een vrije zondagmiddag.
zondag 11 augustus 2013 om 17:28
zondag 11 augustus 2013 om 17:43