Bekentenis

13-08-2013 07:03 49 berichten
Jaha natuurlijk ben ik knetterdronken en kom ik rechtstreeks van een wild vlees met veel bier. Maar kwou even zeggen dat ik echt van jullie hou.

Namelijk van al die oude pruimen, de helft inmiddels met leesbril, die ooit begonnen met WP of Windows 95 en een VF zonder pop upd en andere flauwekul. Die overjarige taarten vaak zurig en veelal incontinent: Ik hou van jullie.

Ik noem geen namen zoals Helegroteora, of Blijmetjegewoneoma, en Fossiele Yas (een archeologische ontdekking) en Vileine Mallerie.

Ik noem niet zij die zich digitaal hebben lagen opheffen DangeenSuus, dan weer wel, Sissy de keizerin, mevrouw Veelzijdig stukske vlees.

Ook niet de BEO, Volmetworst, Geile Merrie en stafzwijn.

Ook niet Malleviezevent of zij waar ik altijd aa. denk maar nu even niet op kom.

Ik voel liefde voor jullie en het straalt naar jullie toe. Succes ermee
Alle reacties Link kopieren
Ik werd vanochtend wakker met een vreemde sensatie. Ik begreep er niks van. En nu lees ik dit. Heerlijk.
Anderen vallen vanzelf meteen positief op met hun eerste post na de vakantie
Haha geweldig!slaap je al?
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Ik werd ook wakker van een vreemde sensatie....het bleek de hamster te zijn die uit zijn kooi onsnapt was.

Dus dit kan er ook nog wel bij.

Veel plezier vandaag op Peterrrrrr-dag.
Nah, de 'dansen met je Germaanse oermoeder' workshop gaat niet door zo te zien....

Deze kater gaat een paar dagen duren.
Jammer, vond dat juist de leukste workshop!
Eerste topic van de dag. Ik voelde een explosie van liefde op de Viva forum, of was dat toch Meds haar ochtend orgasme?
quote:Eleonora schreef op 13 augustus 2013 @ 09:24:

Nah, de 'dansen met je Germaanse oermoeder' workshop gaat niet door zo te zien....

Deze kater gaat een paar dagen duren.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 augustus 2013 @ 07:06:

Hallo voelen jullie al wat?

Zeg je dan?Ik dacht dat ik mijn trilei nat geplast had, maar die schokken kwamen van jou!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Peacy schreef op 13 augustus 2013 @ 09:42:

Jammer, vond dat juist de leukste workshop!

En de duurste ook....

Maar goed, ik trek het allemaal naar mezelf toe. Mea Culpa. Ik had haar ook niet alleen de pastinakenwijn moeten laten bottelen.
En ook goedemorgen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Eleonora schreef op 13 augustus 2013 @ 10:00:

[...]

En de duurste ook....

Maar goed, ik trek het allemaal naar mezelf toe. Mea Culpa. Ik had haar ook niet alleen de pastinakenwijn moeten laten bottelen.Hahahahaha! Pastinaakwijn is ook venijnig!
quote:Eleonora schreef op 13 augustus 2013 @ 10:00:

[...]

En de duurste ook....

Maar goed, ik trek het allemaal naar mezelf toe. Mea Culpa. Ik had haar ook niet alleen de pastinakenwijn moeten laten bottelen.

*sigh*

Wacht op de nieuwe workshop..

Kan ik wel m'n geld terug krijgen? Of wordt dat een tegoedbon?
OMG,ik lees de OP en al die namen en ik begin me echt fucking oud te voelen.!

Ik hang hier dus ook al veel te lang rond op dit forum..

Ik kan me zelfs nog 2 vernieuwingen van dit forum herinneren,christus veel reacties en topics verdwenen in cyberspace..

Ik ga nu in de spiegel kijken of ik soms ook al grijze haren begin te krijgen.!
Sorry SatanicalKlets, ik heb je liefdesontploffing niet meegekregen. Om 07.03 stond ik net onder de douche en dan valt een beetje liefdesvocht meer of minder natuurlijk niet op. Maar ik waardeer je gebaar, echt.
Gekke MEds!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Twee paracetamolletjes ondersteboven drinken met een glaasje wijn en je komt de rest van de dag makkelijk door. Want niemand kan alleen van liefde leven....
Eh kan dit topic verwijderd worden. Wegens privacy?
Nee.

Jammer joh.

Kom op, je moet komen helpen.

Het bloemschikken met eigen darmflora begint en we hebben je flora nodig.
Mijn naam is helaas niet genoemd, maar mag ik als zijnde, een overjarige ouwe taart, in het bezit van een zurige, incontinente pruim, èn leesbril, alsjeblieft mee naar je eerstvolgende zuippartij?

Ik hou er zo van !.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
.
quote:Eindeloos schreef op 13 augustus 2013 @ 20:58:

Mijn naam is helaas niet genoemd, maar mag ik als zijnde, een overjarige ouwe taart, in het bezit van een zurige, incontinente pruim, èn leesbril, alsjeblieft mee naar je eerstvolgende zuippartij?

Ik hou er zo van !.Oeh Eindeloos. ik was al verliefd op je maar die leesbril doet het hem
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 augustus 2013 @ 21:27:

[...]

Oeh Eindeloos. ik was al verliefd op je maar die leesbril doet het hem Lieverd, ik weet genoeg, ik laat mij niet laseren !!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Odd, is goed je kan storten op giro 23617

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven