ophangrail
dinsdag 13 augustus 2013 om 12:55
dinsdag 13 augustus 2013 om 13:08
In het huis waar we kwamen wonen hing dat er al. We maken er dus ook driftig gebruik van. We kunnen eindeloos variëren qua hoogte en hoeveelheid haken zonder dat we steeds gaten moeten boren. De railsen hebben dezelfde kleuren als de muren en het plafond, dus je ziet ze echt niet, behalve als je heel goed kijkt.
Bij de Gamma kan je op de gordijnrailsen afdeling doorzichtige kabels kopen met haakjes. Ideaal.
Railzen.....railsen....Pfff, hoe schrijf je dat?.
Bij de Gamma kan je op de gordijnrailsen afdeling doorzichtige kabels kopen met haakjes. Ideaal.
dinsdag 13 augustus 2013 om 13:26
quote:yoshe schreef op 13 augustus 2013 @ 13:08:
....
Rails
Ik vind het wel handig. Je kunt makkelijk variëren zonder gaten in de muur. Wij laten sommige dingen nu hangen op een plek die eigenlijk niet meer de beste is nu de kamer anders ingedeeld is.
....
Rails
Ik vind het wel handig. Je kunt makkelijk variëren zonder gaten in de muur. Wij laten sommige dingen nu hangen op een plek die eigenlijk niet meer de beste is nu de kamer anders ingedeeld is.
dinsdag 13 augustus 2013 om 14:09
Ik heb ze ook en vind ze erg handig. Vooral als je nogal iets op een andere plek wilt hangen of iets nieuws op wilt hangen is het handig. Je ziet het wel maar moet zeggen dat het mij echt helemaal niet meer opvalt.
Je hebt verschillende systemen. Let erop dat je een systeem hebt waar je de voorkant van vast klikt en niet er in schuift. Dat laatste is namelijk erg lastig als je de rails van muur tot muur doet. Ophangen van de rails viel trouwens sowieso wel tegen omdat het lastig boren is als je de rails netjes tegen het plafond wil hebben!
Je hebt verschillende systemen. Let erop dat je een systeem hebt waar je de voorkant van vast klikt en niet er in schuift. Dat laatste is namelijk erg lastig als je de rails van muur tot muur doet. Ophangen van de rails viel trouwens sowieso wel tegen omdat het lastig boren is als je de rails netjes tegen het plafond wil hebben!