Nutteloze berichtentopic
dinsdag 6 augustus 2013 om 08:11
Nee hoor, maar ik was de afgelopen dagen veel te nuttig bezig voor dit topic .
Nee ik vond het niet zalig maar bloedheet. Blij dat het voorbij is...
Ben qua sporten nog niet helemaal klaar met 'uitvinden'.
Er zijn een paar sporten die ik nog uit wil proberen, het probleem is echter dat de lestijden niet zo handig zijn...
(ach bewegen is bewegen, dus volgens mij maakt het niet voor de gezondheid wat je doet lijkt me...)
Nee ik vond het niet zalig maar bloedheet. Blij dat het voorbij is...
Ben qua sporten nog niet helemaal klaar met 'uitvinden'.
Er zijn een paar sporten die ik nog uit wil proberen, het probleem is echter dat de lestijden niet zo handig zijn...
(ach bewegen is bewegen, dus volgens mij maakt het niet voor de gezondheid wat je doet lijkt me...)
woensdag 7 augustus 2013 om 12:39
Zo ben ik ook weer een keer!
@cinnamon: ik kom uit de kinderopvang, erg weinig vacatures. En als ze er wel zijn, reageren er nog 100 mensen. AlS het er niet meer zijn. Dus erg lastig!
Even iets nutteloos en misschien onredelijk. Ik vind die Sabia boulahrouz een afgrijselijk wijf, die constant de aandacht wil hebben! Sorry moest er even uit!
@cinnamon: ik kom uit de kinderopvang, erg weinig vacatures. En als ze er wel zijn, reageren er nog 100 mensen. AlS het er niet meer zijn. Dus erg lastig!
Even iets nutteloos en misschien onredelijk. Ik vind die Sabia boulahrouz een afgrijselijk wijf, die constant de aandacht wil hebben! Sorry moest er even uit!
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
woensdag 7 augustus 2013 om 15:39
Owww ik maak me niet druk om die vrouw, is toch die nieuwe lover van vd Vaart? Die boeit me ook niet.
Vind dat ze veel te veel op tv zijn, wat boeit mij het nou wie het met wie doet. Dat zal mij mn derriëre oxideren...
Het is echt 'in jogging-broek-je-favo-serie-kijken-weer.
Ben klaar met werken, joggingbroek is aan, nu nog ff serie op zoeken, klaar
Vind dat ze veel te veel op tv zijn, wat boeit mij het nou wie het met wie doet. Dat zal mij mn derriëre oxideren...
Het is echt 'in jogging-broek-je-favo-serie-kijken-weer.
Ben klaar met werken, joggingbroek is aan, nu nog ff serie op zoeken, klaar
woensdag 7 augustus 2013 om 20:22
quote:Biebeliee schreef op donderdag 20 juni 2013 16:05 Ik haat mijn aso tokkieburen die nu wéér 3 auto's in de staat geparkeerd hebben en dan ook wel zo stom dat er anders wel 5 auto's hadden kunnen staan.
Mijn autootje (ja echt een klein bakkie) kon er niet meer bij. Moet je even een briefje achter de ruitenwisser doen met: Parkeren is een vak, niet 2 vakken!
Mijn autootje (ja echt een klein bakkie) kon er niet meer bij. Moet je even een briefje achter de ruitenwisser doen met: Parkeren is een vak, niet 2 vakken!
dinsdag 13 augustus 2013 om 09:47
Yoeeeehoeeeeee!!!!
Jeetje wat is het rustig geweest hier zeg
Nou vakantie was helemaal super! Heerlijk weer gehad en s'avonds lekker uit geweest. Daar raak je veels te snel aan gewend!!
En het is nu ook officieel. Contract voor nieuwe woning is getekend !!!!!!!!!!!!!!
Echt zoooo spannend!!! Donderdag moet ik weer werken en die zien het natuurlijk niet aankomen dat ik dan gelijk na mijn vakantie mijn ontslag indien. Dus nog ongeveer 1 maand en dan ben ik echt oververhuisd!!
@PP kinderopvang is indd lastig om werk in te vinden. Misschien kun je kijken bij zoekoppas.nl
Via die website heb ik eens tijdens een schoolvakantie 1 maand mogen oppassen op 2 schatten van kinderen gedurende de hele dag. Of gastouder misschien? Buurtoppas o.i.d.?
@MM wat goed dat je zo goed bezig bent met sporten! Wat vind je op dit moment het leukst om te doen?
Ohja en even wat anders...om 9.00 zou er een pakket komen en het is nu al bijna een uur verder...
Jeetje wat is het rustig geweest hier zeg
Nou vakantie was helemaal super! Heerlijk weer gehad en s'avonds lekker uit geweest. Daar raak je veels te snel aan gewend!!
En het is nu ook officieel. Contract voor nieuwe woning is getekend !!!!!!!!!!!!!!
Echt zoooo spannend!!! Donderdag moet ik weer werken en die zien het natuurlijk niet aankomen dat ik dan gelijk na mijn vakantie mijn ontslag indien. Dus nog ongeveer 1 maand en dan ben ik echt oververhuisd!!
@PP kinderopvang is indd lastig om werk in te vinden. Misschien kun je kijken bij zoekoppas.nl
Via die website heb ik eens tijdens een schoolvakantie 1 maand mogen oppassen op 2 schatten van kinderen gedurende de hele dag. Of gastouder misschien? Buurtoppas o.i.d.?
@MM wat goed dat je zo goed bezig bent met sporten! Wat vind je op dit moment het leukst om te doen?
Ohja en even wat anders...om 9.00 zou er een pakket komen en het is nu al bijna een uur verder...
dinsdag 13 augustus 2013 om 21:44
Ja heel rustig.
Ik nog 1 week en een paar dagen en dan heb ik eigenlijk vakantie.
Ja ik sport nog steeds, net nog.
Bodypump, vind ik heel leuk maar ik ben bang dat het wat te zwaar is aangezien ik best wel last heb van verzuring.
(ik had nog niet gegeten, de les is om 18uur. dat is een rottijd...)
Misschien toch handiger dat ik XCO doe (dat is niet te zwaar) en bodybalance of pilates.
Lief dat je het vraagt
Ik nog 1 week en een paar dagen en dan heb ik eigenlijk vakantie.
Ja ik sport nog steeds, net nog.
Bodypump, vind ik heel leuk maar ik ben bang dat het wat te zwaar is aangezien ik best wel last heb van verzuring.
(ik had nog niet gegeten, de les is om 18uur. dat is een rottijd...)
Misschien toch handiger dat ik XCO doe (dat is niet te zwaar) en bodybalance of pilates.
Lief dat je het vraagt
donderdag 15 augustus 2013 om 12:03
Thanks Chantal! En af en toe een niks doen avond is ook lekker hoor.
Ik kan soms best lief zijn MM
Vind je tae-bo niks? Heb ik zelf een X aantal maanden gedaan.
Bij mij was het zo dat je bouwde het op, daarna even flink zweten en daarna een "cooldown" met ontspannende oefeningen.
Nou vandaag ook mijn ontslag aangekondigd. Ze was iig wel blij voor me. Voor het werk natuurlijk wat minder. Zeker nu het vakantieperiode is en daarna gelijk ook weer een stuk drukker.
Ach, maar ik ben gelukkig en daar gaat het om
Ik kan soms best lief zijn MM
Vind je tae-bo niks? Heb ik zelf een X aantal maanden gedaan.
Bij mij was het zo dat je bouwde het op, daarna even flink zweten en daarna een "cooldown" met ontspannende oefeningen.
Nou vandaag ook mijn ontslag aangekondigd. Ze was iig wel blij voor me. Voor het werk natuurlijk wat minder. Zeker nu het vakantieperiode is en daarna gelijk ook weer een stuk drukker.
Ach, maar ik ben gelukkig en daar gaat het om
vrijdag 16 augustus 2013 om 09:08
dinsdag 20 augustus 2013 om 11:43
dinsdag 20 augustus 2013 om 11:47
Hahaha. 2de plaatje is een vrouw die een virus in elkaar zet, zodat de computer daarna hardop zegt wat diegene zelf getypt heeft.
Dus diegene reageerde met "Moron" op een youtubefilmpje.
De computer leest dat dus hard op en hij voelde zich aangesproken
Lekker nutteloos weer toch
En om het lekker nutteloos te houden...waarom op je linkerbil MM en niet op je rechter? Waar zit het verschil? Hoe ben je er op gekomen?
Dus diegene reageerde met "Moron" op een youtubefilmpje.
De computer leest dat dus hard op en hij voelde zich aangesproken
Lekker nutteloos weer toch
En om het lekker nutteloos te houden...waarom op je linkerbil MM en niet op je rechter? Waar zit het verschil? Hoe ben je er op gekomen?