***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
En beterschap voor jou natuurlijk ook.
Gefeliciteerd Witchke.

Xaloy en Robbie, heel veel beterschap. Ga maar snel naar de kinderarts Xaloy, misschien is het alleen maar een verkoudheid ofzo (of een "zomaar" koorts), maar je kunt maar beter voorzichtig zijn.

Hihi heb net een oranje T-shirt gekregen met mijn naar achterop. Leuk he! Van een bedrijf waarin wij investeren. Ben ik wel blij mee!

Fijn dat het zo'n leuk feest was Lara! Haha ruik ik een carriere als cateraar?

Ik haat motoren. Ben op mijn 18e naar een dubbele begrafenis geweest van een oud klasgenootje van man (ik kende haar ook relatief goed) die bij een motorongeluk waren overleden, sindsdien haat ik motoren. Dus het idee van een ferrari testrit vind ik erg goed, motorrijles niet (gelukkig denkt man hier hetzelfde over).

Denk dat ik vanavond misschien toch wel ga (kan ook geen beslissingen nemen), dan haal ik Finn gewoon zelf even op en breng hem naar vrienden. Ga ik daarna wel naar de wedstrijden kijken (ben ik iets te laat voor Frankrijk - Roemenie maar who cares). Public viewing is op een enorm groot scherm, met 2500 mensen!!! Daar kan ik dus in een VIP lounge kijken, dat is wel leuk. Ik verwacht niet heel veel nederlanders in de VIP lounge hoor, dus het zal wel meevallen met het commentaar.
He get, Xaloy! Wat een ellende! Ik hoop echt dat het een ordinair verkoudheidje is en geen herhaling van vorig jaar!

Witch, gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je maar een grote meid mag worden!

Lara, fijn dat je er weer bent! Je feest klinkt goeoeoed!

Ik heb van het weekend twee erg foute Nederland pakjes bij de Hennes voor de jongens gekocht. Vanavond krijgen ze ze aan als pyjama! Eerst wilde ik ze vandaag heel de dag daar lekker in laten rond darren, maar ik vond het toch iets te ver gaan. Hugo zag wel heel oranje!
Nog even snel:

Gefeliciteerd Witchke!!

Goed dat je naar de kinderarts kunt Xaloy, beter even laten checken. Zal waarschijnlijk een verkoudheid zijn..

Beterschap voor jou en de kleine man!
Robbie heeft een fikse keelontsteking. Amandeltjes zijn ook helemaal rood volgens de arts. Hij doet het gelukkig wel redelijk op de medicijnen en is nu aan het spelen.
Wat zielig Xaloy, maar wel fijn dat het dus "onschuldig" is. Hopenlijk gaat het snel weer beter met hem.

Hoe gaat het met jezelf? Trek je het nog een beetje?
Sneu voor Robbie! Een erg vervelende kwaal, maar gelukkig niks heel ernstigs.

Swiss: leuk zeg, die wedstrijd kijken! Ik heb voor 2 wedstrijden een oppas, maar vanavond niet dus ik blijf thuis. Een vriendinnetje komt heel misschien langs, want ze had het hele weekend hockeytoernooi gehad en kon eigenlijk geen bier meer zien haha.

Ik heb mijn vriend een abonnement op de Quote gegeven. Vond hij erg leuk. Zijn motorrijbewijs heeft hij al. Gelukkig rijdt hij erg voorzichtig (het is ook een toermotor) en veel. De meeste ongelukkig gebeuren met racemodellen en bij zomerrijders. Maarja, heel veilig is het inderdaad niet.

Muis, wat hebben de jongens dan aan in bed? Ik vind zelfs een deel van de combisleeper wat warm, dus heeft hij een dun slaapzakje en dan een romper zonder mouwtjes. Op Puks kamer staat vanaf eind van de middag de zon en ook met de gordijnen dicht loopt de temperatuur op tot 27C.

Ik vind het altijd maar moeilijk hoor, kleding en warm weer.
Laar, de jochies hebben eigenlijk altijd alleen maar een rompertje en een deel van de combisleeper aan, maar vanavond gaan ze in een dunne zomerslaapzak met hun oranje pakjes slapen! Hun kamertje wordt altijd warm overdag, maar koelt altijd heel snel af 's avonds.

XALOY!!! Oef! Een keelontsteking is niet leuk, maar ook niet ernstig. Ik kreeg al visioenen dat er iets heel ergs aan de hand zou zijn met Robbie! Gelukkig niet!

Ik ben blij! Heel blij! Een tijdje terug had ik mijn puiloog laten vallen op een jaren '30 opknappertje in een gewilde buurt en we zouden gaan kijken. Helaas pindakaas voor ons was het de dag voordat we zouden gaan kijken al verkocht. Tranen met tuiten, maar vanochtend hoorde ik dat de kopers de financiering niet rond kregen en dat het weer in de verkoop staat! Woehoe! Woensdag ga ik kijken en ik ben razend enthousiast! En nieuwsgierig! En blij! En bang dat het enorm tegenvalt in het echt...
Xaloy : gelukkig dat het iets onschuldig is ! Xander heeft ook al keelontsteking gehad, en met de gepaste medicatie is het zo over.
De sollicitatie van vorige week vrijdag heeft niets opgeleverd. Maar morgen en donderdag heb ik weer twee nieuwe sollicitaties. Dus weer een beetje hoop.
Xaloy, "gelukkig"dat het slechts een keelontsteking is! Maar, wel naar, zo'n klein ventje die je ook niet kan vertellen dat zijn keeltje zo'n pijn doet! Beterschap!

Voor Witchke:

framboos komt ff witch feliciteren met haar verjaardag

en ik wilde ff checken hoe het met robbie ging. 'gelukkig' was het een keelontsteking. heeft tommy ook gehad...dankzij de ab was hij er binnen 2dg bovenop...hopelijk geldt dit ook voor robbedoes.

(typ met 1hand vandaar geen punten etc. heb livia vast)

hier alles prima...livia huilt alleen vrij veel, en is alleen getroost als ik haar vast heb.....weet nog niet zo goed wat ik daar mee aan moet...

tommy is gelukkig een schatje en kan ik er goed bij hebben.

hij speelt veel zelfstandig, en slaapt enorm veel (smorgens tot 8:30/9:00) hierdoor hou ik het allemaal goed vol.

sorry dat ik nog niet op de rest reageer, maar ben qua lezen nog niet helemaal bij....

tot later lieve meisjes
Zwaaaaaaaaaaiiiiiiii, ben weer terug van de camping! was erg gezellig, maar wel afzien qua slaap. Mijn wallen hangen tot op mij knieen en met een week werken voor de boeg en daarna een weekendje 'verplicht' kamperen zal het niet beter worden.

Volgend jaar een caravan ipv een tent (nu nog een labrador en een tweede ukje)

Ons Guppie wordt ook weer wakker. Ik ga proberen later deze week bij te lezen, maar weet niet of ik het red. Dus bij voorbaat excuses!!
LEEN!!! Superbedankt voor het kadootje!!! lief!!
Pfff..ik ben gaar. Ik heb van 15.00 tot 18.00 een training gehad, via een telecall. Dan zit er dus 20 man, met allemaal verschillende accenten Engles, door elkaar te blaten via de telefoon en moet je ondertussen op een scherm zitten loeren wat er uitgevoed wordt, verschrikkelijk.

Xaloy...gelukki dat het 'maar' een keelontsteking is bij Robby, dat zal met die medicijnen wel snel overgaan.

Muis...leuk dat je huisje weer in de verkoop komt! Vond A. het net zo'n leuke investering of moet je hem nog overtuigen?

Framboosje..fijn dat je je goed voelt, tis niet niks hoor een peuter en zo'n kleine frummel. Heeft ze nog veel last van spugen?

Witch..gefelicteerd! Heb je nog iets leuks gedaan vandaag of gewoon lekker thuis gevierd?

Even een huilend mannetje de fles geven..tot later
Wat staat er trouwens een enge vent hiernaast!
Lievelust, ik krijg ook elke keer de riebels als ik die man zie! Die telecall klinkt trouwens verschrikkelijk... (A. moet ik nog overtuigen, maar ik heb er een hard hoofd in.)

Framboos, wat vervelend dat Livia zo huilt! Ik kan me nog goed herinneren dat Steijn en Huug bij thuiskomst ook heel veel hebben gehuild de eerste weken en hoe machteloos en wanhopig ik me toen voelde. Kon ze maar praten!

Witch, wat hebbie gedaan vandaag?

Hugo is leuk, lief en schattig, maar wat heeft hij een eigen willetje! Een klein driftkikkertje kan het zijn! We gingen visballetjes met broccoli en aardappels eten vanavond. (uit de Opperdepop Bijbel) Ze aten het met de handjes en Steijn vond het heerlijk, maar Hugo? Huugje heeft 30 minuten lang zitten gillen, schreeuwen, mopperen, jammeren en zeuren, zonder ook maar een hap te willen nemen! (en ik had zo mijn best gedaan, boehoe) Elke keer pakte hij een aardappel, om vervolgens een tetter op te zetten! Getsie, wat had ik het gehad!

Het huis was wel aardig, maar dat was het dan ook. We doen het dus niet.
Muisje wat vervelend dat Huugje soms niet goed eet. Kan me inbeelden dat je soms wel een beetje je geduld kwijt raakt. Je bent ook maar een mens he !

Ik heb vandaag niks speciaals gedaan voor mijn verjaardag. Ben wel ff me gaan verwennen met een kapbeurt.
quote:Lievelust schreef op 09 juni 2008 @ 19:18:

Wat staat er trouwens een enge vent hiernaast!

schrok mij ook al het apezuur!!

2-0
Pff..mijn hele poule om zeep..ik had 1-1 gelijk gezegd.
quote:Lievelust schreef op 09 juni 2008 @ 21:44:

Pff..mijn hele poule om zeep..ik had 1-1 gelijk gezegd.

jaja das sneu voor jou, maar 3-0 is natuurlijk wel

We worden KAMPIOEN!!!!
Tsja en ik was juist ook zo goed bezig, maar mijn 1-2 doet geen wonderen... FR-Roe heb ik wel weer punten gepakt.

Hier een topoplossing; even de 1e helft gekeken wat Puk deed en hij sliep lief en netjes. Toen even snel naar de kroeg hier 10 minuten vandaan gegaan en de babyfoon bij de buren afgegeven met de deur open. Fijn! De buurjongen komt uit een gezin waar de moeder altijd baby-pleegkindjes had dus hij is wel wat gewend, maar dat was gelukkig niet nodig.

Puk is trouwens sinds zijn eerste verjaardag helemaal modelbaby geworden (was hij al, natuurlijk ). Bedtijd werkt als een trein, thuis en op het kdv geeft hij geen kik meer in bed en ook bij mijn moeder ging het super. Ze had nog nooit zo'n engeltje gezien. Eten gaat natuurlijk altijd goed hier, maar is dan echt het eerste jaar het zwaarst? Of zitten we in een stilte voor de storm? Ik vind het soms bijna eng hoe blij, gezellig en makkelijk hij is (in het kader: dat kan niet goed gaan).
goedemorgen!
We hebben vannacht beter geslapen. Gelukkig maar. Aan het begin van de avond hebben we nog een paar huilbuien gehad van Robbel die erge keelpijn heeft, maar omdat we nu pijnstillertjes regelmatig geven heeft hij de nacht redelijk doorgeslapen. Hij hoest nu ook normaler, niet dat enge harde geblaf. Ik vrees dat ik een voorhoofdsholte ontsteking heb, moet straks maar even naar de dokter. Tja.

Was leuk gister, heb tussen Robbeltroosten in de wedstrijd gezien, man-o-man wat een spektakel. Wat een wónder. Dit had echt niemand verwacht, en dat maakt het des te leuker. Robbie krijgt in ieder geval vandaag zijn oranje shirtje weer aan! In Bern is het een oranje gekkenhuis, ze lieten gister heel wat zien op de zwitserse TV. Ontzettend ludiek, ze noemden het een oranje carnaval, Rio was er niets bij. Oranje praalwagens, mensen die de zwitsers animeerden om mee te doen met het feest, echt erg gezellig. Wel een beetje veel mensen, zo'n 60'000... Bern gaat dus razendsnel nog meer fanzones uit de grond stampen, want er is niet plek genoeg voor al die gekke Hollanders. De verslaggever van de TV was ook nog op de oranje camping in Interlaken, helemaal uitgestorven. Hij heeft alles laten zien, koelkasten geopend en tenten. Was erg geestig, al die potten pindakaas en hagelslag :-) Heb erg moeten lachen.

Zo, en nu ontbijt. Compli was gister tot 3 uur op om Robbie op tijd z'n paraatje te geven zodat de koorts niet weer zo oploopt. Ik denk dat dat bij Robbie gaat horen, hij krijgt meteen 40 graden koorts van een keelontsteking.. En slaapt dan niet meer. Dus maken we hem wakker om 'm een pil te geven, en dan slapen we allemaal beter!
Wat is het hier rustig! Roes aan het uitslapen :-) ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven