Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit te kort?

13-08-2013 19:36 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb online een jumpsuit gekocht, nou is die net wat te kort naar mijn smaak. Met pumps gaat ie net vind ik, maar met een slippertje kan ik hem dus niet aan.

In de winkel heb ik een maat groter geprobeerd, maar de lengte veranderde eigenlijk nauwelijks en de bovenkant werd veel te wijd.

Wat vinden jullie, kan deze lengte? Of beter terugbrengen?

En hebben jullie nog advies wat voor soort schoenen ik er eventueel bij aan kan doen?

-
ik vind het helemaal niets!

Je hebt een prachtfiguur zo te zien en dat komt helemaal niet naar voren in deze jumpsuit..

gewoon terugsturen dus.
Ik vind em wel leuk, maar zou er slippers onder dragen.
Ik vind hem je superleuk staan en hou erg van 7/8 ste!

Dus ik zou hem houden en als je hem in wat koeler weer draagt is met laarzen het probleem opgelost.
Deze jumpsuit is erg onflatteus ik zou meer kijken voor een ander type meer effen kleur misschien met eentje die op je taille zit, je hebt volgens mij wel een beetje brede heupen en als je dan een broek of jumpsuit aan trekt met plooitjes aan de voorkant gaat je dikker maken ik zou hem terug brengen zonde van je mooie figuur
Dat omslaan was idd een goed idee! Vind hem nu weer superleuk Een vriendin had het er nog over om die onderste zoom los te maken, maar dat durf ik toch niet zo goed.

En zo onflatteus vind ik hem niet. Ja, ik heb een kont, maar die heb ik in andere kleding ook.
Veel leuker zo omgeslagen.

Al blijft het voor mij een lelijk ding
Leuk, staat je goed. Denk dat t met slippertjes ook wel leuk is.
quote:zomerfreak schreef op 13 augustus 2013 @ 19:50:

Ik vind vooral je tattoo erg gaaf!! :-DIk de pumps!
Leuk! Zowel omgeslagen als lang. Met slippertjes zou ook nog wel kunnen, maar minder denk ik.
Met pumps prima met slippers zou ik 'm een stukje omslaan. Staat sowieso wat leuker met slippers vind ik.
Bedankt allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven