Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit te kort?

13-08-2013 19:36 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb online een jumpsuit gekocht, nou is die net wat te kort naar mijn smaak. Met pumps gaat ie net vind ik, maar met een slippertje kan ik hem dus niet aan.

In de winkel heb ik een maat groter geprobeerd, maar de lengte veranderde eigenlijk nauwelijks en de bovenkant werd veel te wijd.

Wat vinden jullie, kan deze lengte? Of beter terugbrengen?

En hebben jullie nog advies wat voor soort schoenen ik er eventueel bij aan kan doen?

-
Misschien met pumps aan nóg een slag omslaan? Zodat het meer 7/8e lengte wordt? Vind dit niet heel schrikbarend hoor!
Oh daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Dat is natuurlijk ook een optie

Ga ik straks even uitproberen.
Terugbrengen
Ik dacht dat dat de mode was als ik buiten kijk. Ik zie buiten overal broeken , enkel, schoen..
Ik zou hem ook terugbrengen
Ik vind het geen gezicht eerlijk gezegd!!

Terug!
quote:happiness-- schreef op 13 augustus 2013 @ 19:40:

Ik dacht dat dat de mode was als ik buiten kijk. Ik zie buiten overal broeken , enkel, schoen.. Haha, misschien is dat ook wel zo! Bij het model op internet is het ook net een hoogwaterjumpsuit. Ik heb ze toch liever wat langer.
Ik weet niet wat voor stofje het is, maar als de pijpen nog korter worden door het wassen dan is hij echt te kort.
Ik vind hem overigens wel leuk staan bij je, voor zover ik kan beoordelen. Vooral met de pumps.
7/8e omslaan ,errug tof!
Ik vind dit niet echt flatterend... Ik zou hem ook terugbrengen!
Het is 100% viscose, dat krimpt denk ik nog wel inderdaad.

Dank je Lulu! Dit is ook eigenlijk het eerste jumpsuit wat ik echt leuk vind en ik wil er al lang graag eentje hebben.
Ik vind vooral je tattoo erg gaaf!! :-D
quote:zomerfreak schreef op 13 augustus 2013 @ 19:50:

Ik vind vooral je tattoo erg gaaf!! :-Dthnx!
Hmmmm ik vind hem te kort eerlijk gezegd.

Ik zou hem terugsturen..
Ik vind m met hakken super leuk staan. Zonder vind ik het net zo'n lullige lengte.

Dus gewoon houden die jumpsuit en met hoge hakken dragen
Als je echt denkt dat hij nog krimpt dan zou ik het risico niet nemen... Of inderdaad een slag omslaan zodat hij 7/8 wordt, zoals hierboven ergens geopperd.
Oke, dan ga ik op dit moment voor de 7/8 optie en kan ik er nog 30 dagen over nadenken haha. Bedankt allemaal voor de reacties!
Heel eerlijk ? Ik vind het ook niet zo mooi staan

Jumpsuite opzich is wel leuk, maar door de print en het materiaal maakt het je breder dan je volgens mij in werkelijkheid bent. Zou voor een effen kleur gaan en iets steviger materiaal.

Vind hakken onder een jumpsuite persoonlijk ook niet zo mooi staan, slippertje of schoentje eronder vind ik veel mooier staan. Maar dat is een kwestie van smaak denk ik.

Ik zou hem dus terug sturen, sorry !
Je hoeft daar geen sorry voor te zeggen, ik vraag toch om je mening ;)

Het motiefje vind ik wel leuk, van effen exemplaren krijg ik netjuist een dikkere kont.
Ik vind hem leuk, en ook niet te kort eigenlijk met pumps.
Heel erg leuk!!

En met pumps inderdaad even omslaan zodat ie ook wat strakker zit om je kuit en dan kan het ook prima met slippertjes!

Ik heb de ervaring ook dat broeken mij te kort zijn, en sla ze altijd een stukje om (zomerbroeken dan ;))
Ik vind de pijpen niet opvallend kort hoor! Maar zoals al geopperd werd, gewoon omslaan
Ik vind hem niet heel flatterend en denk dat je figuur beter tot zijn recht komt met wat minder flodderige stof.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven